آشنایی با زندگی آنا ماریا مارکوویچچکیده ای از بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ :بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ :آنا ماریا مارکوویچ کیست ؟اوایل زندگی آنا ماریا مارکوویچ :حرفه باشگاه آنا ماریا مارکوویچ :شغل بین المللی آنا ماریا مارکوویچ :دارایی خالص و حقوق آنا ماریا مارکوویچ :تقلید آنا ماریا مارکوویچ از کریستیانو رونالدوآنا ماریا مارکوویچ و نیمارحقایقی درباره آنا ماریا مارکوویچ :کلام پایانی :

آشنایی با زندگی آنا ماریا مارکوویچچکیده ای از بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ :بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ :آنا ماریا مارکوویچ کیست ؟اوایل زندگی آنا ماریا مارکوویچ :حرفه باشگاه آنا ماریا مارکوویچ :شغل بین المللی آنا ماریا مارکوویچ :دارایی خالص و حقوق آنا ماریا مارکوویچ :تقلید آنا ماریا مارکوویچ از کریستیانو رونالدوآنا ماریا مارکوویچ و نیمارحقایقی درباره آنا ماریا مارکوویچ :کلام پایانی :
0
بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ، زیباترین فوتبالیست جهان بیوگرافی آنا مار...

بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ، زیباترین فوتبالیست جهان


بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ، زیباترین فوتبالیست جهان

 

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ آشنا می شوید. آنا ماریا مارکوویچ یک فوتبالیست سرشناس کروات است که به عنوان مهاجم برای باشگاه سوپر لیگ زنان سوئیس Grasshopper و تیم ملی کرواسی بازی می کند. او به عنوان "زیباترین فوتبالیست جهان" لقب گرفته است. نگاهی دقیق تر به زندگی اولیه، حرفه باشگاهی، حرفه بین المللی، دارایی خالص، حقوق، خانواده و موارد دیگر بیندازید.

نام کامل : آنا ماریا مارکوویچ

نام مستعار: مارکوویچ

تولد: 9 نوامبر 1999

محل تولد: اسپلیت، کرواسی

ملیت: کروات

دین: مسیحیت

حرفه: فوتبالیست حرفه ای

علایق: مسافرت

موقعیت: جلو

قد: 173 سانتی متر

مادر: ایرینا مارکوویچ

خواهر: کیکی مارکوویچ

 

باشگاه:

اف سی زوریخ (2017–2019)

ملخ (2020–)

 

آنا ماریا مارکوویچ بازیکن فوتبال کرواسی است که به دلیل ظاهر خیره کننده و مهارت های چشمگیرش در زمین محبوبیت پیدا کرده است. مارکوویچ که در کرواسی متولد شد، در سوئیس بزرگ شد، فوتبال را از 14 سالگی شروع کرد و از آن زمان تاکنون موجی در این صنعت ایجاد کرده است.

 

آنا ماریا مارکوویچ در 9 نوامبر 1999 در اسپلیت کرواسی به دنیا آمد. مادر او اهل کرواسی است و اهل اسپلیت است. هنگامی که او 12 ساله بود، خانواده اش به زوریخ، سوئیس نقل مکان کردند، و او سال های رشد خود را در آنجا گذراند.

 

آنا ماریا مارکوویچ کیست

بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ فوتبالیست زن

 

مارکوویچ در سن 14 سالگی فوتبال را در سوئیس آغاز کرد. فعالیت حرفه ای او از 18 سالگی شروع شد و برای تیم زیر 21 سال در اف سی زوریخ سه فصل بازی کرد و سپس به گراس هاپر رفت. او در حین بازی برای گراس هاپر، توجه فدراسیون فوتبال کرواسی را به خود جلب کرد و همین امر باعث شد تا برای بازی در تیم ملی کرواسی دعوت شود.

 

او با پیوستن به اف سی زوریخ در سال 2017 برای اولین بار حرفه ای خود را نشان داد و به مدت سه فصل برای تیم زیر 21 سال در اف سی زوریخ بازی کرد.

 

زمانی که در اف سی زوریخ حضور داشت، در 26 بازی 7 گل به ثمر رساند تا اینکه در سال 2020 به گراسهاپر رفت. در دو سال حضورش در گراسهاپر، 55 بازی انجام داد و 15 بار گلزنی کرد. او در حین بازی برای گراس هاپر، توجه فدراسیون فوتبال کرواسی را به خود جلب کرد و همین امر باعث شد تا برای بازی در تیم ملی کرواسی دعوت شود.

 

او به عنوان نماینده کرواسی در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2023 که در آلدو دروسینا، پولا، کرواسی برگزار شد، فراخوانده شد.

 

آنا ماریا مارکوویچ نماینده تیم ملی کرواسی است و دارایی ارزشمندی برای این تیم بوده است. او به دلیل سرعت و چابکی خود در زمین معروف است که به تیمش کمک کرده تا در چندین مسابقه پیروز شود.

 

درباره آنا ماریا مارکوویچ

آنا ماریا مارکوویچ ریباترین فوتبالیست زن

 

مارکوویچ در حال حاضر با گراسهاپر قرارداد دارد و دستمزد سالانه او حدود 800000 دلار تخمین زده می شود. او هنوز یک بازیکن جوان است، اما مقدار زیادی پول به دست می آورد و دارایی خالص او تا کنون حدود 1 میلیون دلار تخمین زده می شود.

 

مارکوویچ در حال حاضر به عنوان مهاجم با گراسهاپر بازی می کند و پیراهن شماره 7 را با آنها به تن می کند. او همچنین هنگام بازی برای تیم ملی خود شماره 11 را می پوشد. مارکوویچ هنوز با کسی ازدواج نکرده و نامزد نکرده است و طبق منابع موجود در اینترنت، او در حال حاضر با کسی ازدواج نکرده است.

 

مارکوویچ قبلا اعلام کرده بود که کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان مورد علاقه او به دلیل اخلاق کاری است. علیرغم لباس های پرطرفدار، او همچنان هواداران را در داخل و خارج از زمین شگفت زده می کند.

 

"زیباترین فوتبالیست جهان" فاش کرده است که نیمار ستاره پاری سن ژرمن در دایرکت های او بوده است، اما او فقط برای یک موضوع مرتبط با فوتبال از او کمک می خواهد.

 

مارکوویچ به دنبال برابری است زیرا معتقد است زنان فوتبالیست در شبکه های اجتماعی بیشتر از مردان مورد تبعیض قرار می گیرند. او امیدوار است نیمار را متقاعد کند که از فوتبال زنان حمایت کند و در خارج از زمین نیز سهم خود را انجام دهد.

 

آشنایی با زندگی آنا ماریا مارکوویچ

تصاویر آنا ماریا مارکوویچ

 

• آنا ماریا مارکوویچ یک فوتبالیست کروات است که به خاطر ظاهر خیره کننده اش شناخته شده است. همچنین او به عنوان زیباترین فوتبالیست توسط روزنامه های اروپایی لقب گرفته است.

 

• اگرچه او دوست دارد به خاطر زیبایی اش شناخته شود، اما دوست ندارد که به عنوان جذابیت جنسی برچسب زده شود. همانطور که او معتقد است استعداد او به عنوان یک فوتبالیست را کاهش می دهد.

 

• او به غیر از فوتبال، یک شغل جانبی به عنوان مدل نیز دارد. اما او قصد ندارد شغل خود را تغییر دهد زیرا او عاشق بازی کردن فوتبال است.

 

• فوتبالیست مورد علاقه او کریستیانو رونالدو به دلیل نظم و انضباط و اخلاق کاری است. و الگوی او، فوتبالیست کروات، لوکا مودریچ است.

 

• آنا ماریا مارکوویچ اغلب تصاویر مرسدس بنز خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

 

• او یک خواهر دارد که او نیز فوتبالیست است و در تیم ملی کرواسی بازی می کند.

 

• آنا ماریا مارکوویچ علیرغم موفقیتش در فوتبال، هنوز در کالج به سر می برد و قصد ندارد تا پایان تحصیلاتش را ترک کند.

 

• او در اوقات فراغت از تماشای فیلم لذت می برد و فیلم مورد علاقه اش زمان مرگ نیست.

 

• غذای مورد علاقه او پیتزا است، در حالی که غذای مورد علاقه او در کرواسی Zagorski strukli است.

 

• آنجلینا جولی و ویل اسمیت بازیگر مورد علاقه او هستند.

 

• آنا ماریا مارکوویچ شایعات مربوط به قرار ملاقات با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد و گفت در حال حاضر مجرد است و روی حرفه فوتبالی خود تمرکز کرده است.

 

آنا ماریا مارکوویچ اگرچه خوشحال است زیرا نامش به عنوان زیباترین فوتبالیست ذکر شده است، اما آنا ماریا مارکوویچ این ایده را رد می کند که او جذاب ترین است. برای او، مردم او را به عنوان یک فوتبالیست مهمتر از آنچه در بیرون می بینند.

 

زندگینامه آنا ماریا مارکوویچ

جدیدترین تصاویر آنا ماریا مارکوویچ

 

آنا ماریا مارکوویچ یک ستاره در حال ظهور در دنیای فوتبال است. او نه تنها به خاطر مهارت هایش در زمین، بلکه به خاطر زیبایی و اراده اش برای ایجاد برابری در فوتبال زنان نیز شناخته شده است. او دارای ارزش خالص قابل توجهی است و از صدای خود برای جلب توجه به مسائل مهم در ورزش استفاده می کند.

 

زندگی نامه آنا ماریا مارکوویچ

آنا ماریا مارکوویچ کیست

 

شغل آنا ماریا مارکوویچ

تصاویر جدید آنا ماریا مارکوویچ

 

گرآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow