هولا هوپینگ: نوستالژی و تناسب اندام در یک حلقه گردهولا هوپ چیست؟کالری سوزی با هولاهوپهولاهوپ قدرت هسته را ایجاد می کندپایین بدن شما با هولاهوپ کار می کندهولاهوپ وضعیت بدن را بهبود می بخشدهولاهوپ چربی بدن را می سوزاندهولاهوپ سیستم قلبی عروقی شما را تقویت می کندهولاهوپ برای گرم کردن کار می کندسم زدایی ذهنی با هولاهوپسوالات متداول درباره هولا هوپینگنکته پایانی مقاله درباره ی هولا هوپینگ

هولا هوپینگ: نوستالژی و تناسب اندام در یک حلقه گردهولا هوپ چیست؟کالری سوزی با هولاهوپهولاهوپ قدرت هسته را ایجاد می کندپایین بدن شما با هولاهوپ کار می کندهولاهوپ وضعیت بدن را بهبود می بخشدهولاهوپ چربی بدن را می سوزاندهولاهوپ سیستم قلبی عروقی شما را تقویت می کندهولاهوپ برای گرم کردن کار می کندسم زدایی ذهنی با هولاهوپسوالات متداول درباره هولا هوپینگنکته پایانی مقاله درباره ی هولا هوپینگ
0
8 دلیل که هولاهوپینگ یک تمرین کم تاثیر شگفت انگیز است هولاهوپینگ   در این م&...

8 دلیل که هولاهوپینگ یک تمرین کم تاثیر شگفت انگیز است


هولاهوپینگ

 

در این مقاله از بیتوته، به بررسی فواید و تأثیرات هولا هوپ بر روی سلامت و تناسب اندام پرداخته می‌شود. هولا هوپ یک فعالیت ورزشی محبوب است که با چرخاندن حلقه گرد به دور کمر انجام می‌شود و می‌تواند به تقویت عضلات، سوزاندن کالری، و بهبود سلامت قلب کمک کند. 

هولا هوپ

هولا هوپ

 

اگر فکر می کنید هولا هوپ به دوران کودکی شما منتقل شده است، دوباره فکر کنید. هولا هوپینگ یک تمرین کم ضربه فوق العاده است که ضربان قلب شما را بالا می برد و در عین حال باعث تقویت عضلات مرکزی بدن و موارد دیگر می شود. اگر به دنبال راهی هستید که فعالیت های خود را با هم مخلوط کنید و شاید کمی نوستالژیک شوید، هولاهوپینگ ارزش یک بار دیدن را دارد. به خصوص از آنجایی که می توانید حلقه هایی با اندازه و وزن بزرگسالان پیدا کنید که به طور خاص برای اطمینان از یک تمرین چالش برانگیز طراحی شده اند.

 

در ادامه بخوانید تا بدانید چرا کارشناسان تناسب اندام، هولاهوپ را به عنوان راهی برای تناسب اندام توصیه می کنند.

 

 مطالعات نشان می دهد که هولاهوپ بسته به نوع بدن شما و حلقه ای که استفاده می کنید، بین 3 تا 7 کالری در دقیقه می سوزاند. مقدار کالری که هولا هوپ می تواند بسوزاند با ورزش های کم تاثیر مانند پیاده روی قابل مقایسه است.

 

در واقع، هولاهوپینگ از نظر اینکه چگونه می تواند قلب شما را پمپاژ کند با بوت کمپ یا کیک بوکسینگ کاردیو برابری می کند. از آنجایی که هولاهوپینگ در 30 دقیقه حدود 210 کالری می سوزاند، روشی عالی برای مدیریت وزن است.

 

تمرینات باهولا هوپ

تمرینات باهولا هوپ

 

اگر تا به حال از هولا هوپ استفاده کرده اید، می دانید که اگر هولا هوپ را ادامه ندهید، موفقیت چندانی نخواهید داشت.

 

هولا هوپینگ نیاز به حرکت قوی در اطراف باسن و کمر دارد تا از افتادن آن جلوگیری شود. فراینا توضیح می‌دهد که می‌توانید عضلات شکمی قوی و عضلات مایل را با استفاده از هولا هوپ ثابت بسازید. فراینا برای چالش بیشتر برای هسته بدن و افزایش کالری سوزی، حلقه وزن دار را توصیه می کند.

 

هسته شما تنها گروه ماهیچه ای نیست که از یک جلسه هولا سود می برد.

 

"حرکات جلو به پشت و پهلو به پهلو عضلات پاها و باسن را برای ادامه حرکت فعال می کند.  مربی ورزشی می گوید اگر از حلقه وزن دار استفاده کنید، به تقویت بیشتر این ماهیچه ها کمک می کند.

 

سعی کنید به آرامی به سمت بالا و پایین چمباتمه بزنید و باسن خود را تاب دهید. چالش اضافه شده کمی سرگرم کننده است و ماهیچه های باسن، باسن و پاهای شما را تقویت می کند.

 

مزایای هولاهوپینگ

مزایای هولاهوپینگ

 

اگر برای حفظ وضعیت بدنی خوب تلاش می کنید، به خصوص اگر تمام روز می نشینید، هولا هوپ می تواند کمک کننده باشد. از آنجایی که کل بدن شما باید روشن باشد و به عنوان یک واحد برای حفظ حرکت حلقه کار کند، ماهیچه های کوچک کم کار بالای کمر، هسته مرکزی، باسن و پاها فعال می شوند که منجر به وضعیت بهتر بدن می شود.

 

«هنگامی که هولاهوپ می کنید، فرم بدن شما در طول تمرین تثبیت و درگیر می شود. فراینا توضیح می‌دهد که تمرین دادن بدن به این روش می‌تواند وضعیت بدن، عملکرد روزانه‌تان را بهبود بخشد و به فرم بدنتان با سایر تمرین‌ها کمک کند.

 

هماهنگی مداوم و ماهیت کم تاثیر هولاهوپینگ، محیطی عالی را برای سوختن آهسته تنها پس از چند دقیقه ایجاد می کند. این برای آب کردن مقداری از چربی های سرسخت شکم (به خصوص اگر از حلقه وزن دار استفاده می کنید) عالی است!».

 

در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از هولاهوپ وزن‌دار می‌تواند درصد چربی شکم را کاهش دهد و همزمان عضلات مرکزی بدن را برای داشتن یک قسمت میانی محکم و قوی می‌سازد.

 

راهنمای هولا هوپینگ

راهنمای هولا هوپینگ

 

انجام تمرینات هوازی کافی برای یک سبک زندگی سالم حیاتی است. هولا هوپینگ می تواند به شما کمک کند 150 دقیقه هفتگی فعالیت متوسط ​​(یا 75 دقیقه شدید) را به شیوه ای سرگرم کننده و چالش برانگیز انجام دهید.

 

مربی ورزشی می گوید: «کاردیو نه تنها به کاهش چربی بدن کمک می کند، بلکه به تقویت سلامت قلب و ریه کمک می کند و در عین حال اکسیژن در بدن شما نیز جریان می یابد. 

 

همه این عوامل به بهبود سلامت کلی و عملکرد بدن شما کمک می کنند. تمرینات هوازی مانند هولا هوپینگ می تواند سطح کلسترول را بهبود بخشد که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را نیز کاهش می دهد.

 

اگر وسوسه شدید که از گرم کردن صرفنظر کنید، شاید چیزی که به آن نیاز دارید راه هیجان انگیزتری برای آماده کردن ماهیچه های خود برای عمل باشد.

 

اگر می‌خواهید قبل از تمرین خود را گرم کنید، هولاهوپ کردن یک راه عالی برای بالا بردن ضربان قلب و عرق کردن قبل از پریدن با چیزی با شدت بالاتر است. سعی کنید دفعه بعد که گرم می شوید طناب پرش یا تردمیل را با هولاهوپ عوض کنید.» .

 

برنامه تمرینی هولا هوپ

برنامه تمرینی هولا هوپ

 

ضروری است از نوع تمرین که انجام می دهید لذت ببرید تا نتایج شما در دراز مدت پایدار باشد. استفاده از جلسات تمرینی خود به عنوان راهی برای دفع بخار و کاهش استرس به عنوان مراقبت از خود مضاعف عمل می کند.

 

هولاهوپینگ می‌تواند یک روش سرگرم‌کننده برای ترشح اندورفین باشد. این تمرین همچنین نیازمند توجه کامل شما برای حفظ ریتم همه چیز است، بنابراین می تواند ذهن شما را از استرس های روزانه دور کند و به شما اجازه دهد برای چند دقیقه از نظر ذهنی استراحت کنید.

 

سوال 1: هولا هوپ چیست و چگونه انجام می‌شود؟

هولا هوپ یک فعالیت ورزشی است که با چرخاندن یک حلقه گرد به دور کمر انجام می‌شود. شما با چرخاندن حلقه به دور کمر، علاوه بر برقراری حرکتی سرگرم‌کننده، عضلات مختلف بدن را تقویت می‌کنید.

 

سوال 2: هولا هوپینگ چقدر کالری سوزی دارد؟

مطالعات نشان می‌دهد که میزان کالری سوزی هولا هوپینگ بسته به نوع بدن شما و وزن حلقه، بین 3 تا 7 کالری در دقیقه می‌باشد. این میزان معادل یا حتی بیشتر از تعدادی از ورزش‌های کم تاثیر مانند پیاده‌روی است.

 

سوال 3: آیا هولا هوپینگ تاثیری در کاهش وزن دارد؟

بله، هولا هوپینگ به عنوان یک فعالیت کاردیوی، می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن کمک کند. با انجام هولا هوپینگ، شما می‌توانید در حدود 210 کالری در 30 دقیقه سوزاند که برای کنترل وزن بسیار موثر است.

 

سوال 4: آیا هولا هوپینگ بر عضلات هسته بدن تاثیر دارد؟

بله، انجام هولا هوپینگ به عنوان یک تمرین کم ضربه، به تقویت عضلات هسته بدن کمک می‌کند. این فعالیت نیازمند حرکات قوی در اطراف باسن و کمر است که به تقویت عضلات مرکزی بدن منجر می‌شود.

 

سوال 5: آیا هولا هوپینگ می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند؟

بله، انجام تمرینات هوازی مانند هولا هوپینگ می‌تواند به تقویت سلامت قلب و ریه کمک کند. این فعالیت می‌تواند به بهبود سطح کلسترول و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند.

 

در نهایت، اگر به دنبال یک فعالیت ورزشی جذاب و موثر برای تقویت عضلات، سوزاندن کالری، و افزایش سلامتی عمومی هستید، هولا هوپینگ یک گزینه عالی می‌باشد. این تمرین، با ترکیب اجزای فیزیکی و نوستالژیک، می‌تواند به شما کمک کند تا به‌طور همزمان لذت ببرید و به سلامتی بدن خود اهمیت دهید. با انعطاف‌پذیری و متنوعی که هولاهوپینگ ارائه می‌دهد، این تجربه ورزشی را به تمرینات محبوب خود اضافه کنید.

 

 

گرد آوری:بخش ورزشی بیتوته

  

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow