ساپینتو: چهار ماه است حقوق نگرفته ام و می توانم قراردادم را فسخ کنم


			
		ساپینتو: چهار ماه است حقوق نگرفته ام و می توانم قراردادم را فسخ کنم
0
سرمربی استقلال گفت: چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خو...



سرمربی استقلال گفت: چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خودم را انجام می‌دهم. سخت کار می‌کنم و اگر بخواهم قراردادم را لغو کنم می‌توانم این کار را بکنم.

به گزارش خبرآنلاین، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: چند روز بود لیگ متوقف شد. قبل از آن در شرایط خیلی قوق العاده بودیم و امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه بدهیم. در ۹ روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم. حتی با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم است، همانگونه که خودتان می‌دانید، همه متمرکز هستند و خیلی خوب تمرین کرده‌اند. فقط یک امید و آرزو برای بازی فردا داریم و آن هم کسب ۳ امتیاز است.

 

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی براینکه شخصیتش نشان داده خون پیروزی در رگ‌هایش است و فارغ از همه حواشی و اتفاقات نشان داده همیشه برد می خواهد حتی اگر روی سکو بنشیند و مسائل غیرفوتبالی در استقلال سایه اندازد تا تیم را از مسیر دور کند. اکنون هم همه می‌دانند او برای هواداری که روی سکوها و جلوی تلویزیون حرص و جوش می‌خورد و نگران باخت و برد تیمش است تلاش می‌کند و هوادار هم از او قهرمانی می‌خواهد زیرا ابزارش را دارند و آیا اتفاقات اخیر شامل مشکلات مالی و نابه‌سامانی‌های مدیریتی باعث می‌شود استقلال خودکشی کند و از الان بگوید قهرمانی لیگ برتر از دست رفته است، توضیح داد: من کاملا متمرکز هستم برای بردن. حرفه ای هستم و شغل من این است که صد در صد وجودم را برای کارم بگذارم. هر روز بهترین عملکرد خودم را برای بازیکنانم، هواداران خودم و استقلال ارائه دهم.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: حتی با وجود مشکل بزرگی که داریم، باید بگویم مشکل مالی هم داریم‌. چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خودم را انجام می‌دهم. سخت کار می‌کنم و اگر بخواهم قراردادم را لغو کنم می‌توانم این کار را بکنم. باشگاه هم باید کل مطالبات مرا بدهد اما این کار را نکردم زیرا تا آخر با بازیکنانم پیش می‌روم. با این هواداران فوق العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا ۲ عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

 

ساپینتو درخصوص اینکه به عنوان سرمربی استقلال چه قدر امیدوار است مشکل استراماچونی و مجوز حرفه ای استقلال حل شود و اگر این اتفاق نیفتد، چه اتفاقی خواهد افتاد، پاسخ داد: طبیعی است این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است. 

 

***

 

تارتار: بازی فردا برای ما و استقلالی‌ها سخت است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در مصاف با استقلال خواهد داشت.

 

مهدی تارتار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار خارج از خانه تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی برای دو تیم خواهد بود. استقلال شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کند و در هفته‌های گذشته واقعاً خوب بوده است. این تیم در این هفته‌ها آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت و ما هم در سه هفته قبل فوق‌العاده بودیم که در سه بازی نسبتاً سخت، هفت امتیاز گرفتیم.

 

وی در ادامه افزود: طی روزهای گذشته تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌ها باانگیزه هستند. فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی می‌شود؛ یک تیم برای قهرمانی می‌جنگند، یک تیم هم بدون استرس برای صعود در جدول. در واقع مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد، هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد، اما با طرح و برنامه. ما می‌دانیم که بازیکنان استقلال از فضاها به خوبی استفاده می‌کنند. این تیم بازیکنان سرعتی و خوبی دارد، سعی می‌کنیم فضاها را از آنها بگیریم و از فضای پشت‌شان استفاده کنیم و ان‌شاءالله به هدف‌مان که کسب سه امتیاز است، برسیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا تعطیلات اخیر به ضرر تیمش شده است یا نه، گفت: ما در همان ابتدا سه چهار روز را به بازیکنان استراحت دادیم و سپس تمرینات را استارت زدیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم. به هر حال همه تیم‌ها ضرر می‌کنند، به ویژه تیم‌هایی که نتایج خوبی گرفته بودند. در واقع هم استقلال خوب بود، هم ما که نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کردیم، ولی خُب این شرایط برای همه یکسان است و نمی‌توانیم اعتراضی داشته باشیم. بحث سال نوست و از آداب و سنت ماست که باید این تعطیلات را داشته باشیم.

 

تارتار در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در بازی فردا یک فوتبال تدافعی و استفاده از ضدحملات را در دستور کار خواهد داشت یا با تدبیر دیگری در میدان حاضر خواهد شد،  تأکید کرد: من معمولاً در تیم‌هایی بوده‌ام که از نظر بودجه قوی نبوده‌اند. در این شرایط طبیعی است که باید نتیجه بگیریم. برخی اوقات با تیم‌های همسطح خودمان بازی می‌کنیم، برخی اوقات با تیم‌های مدعی که هر کدام از آن بازی‌ها سبک خودشان را دارند. ما سعی می‌کنیم نتیجه بگیریم، اما هیچ وقت ضدفوتبال بازی نکرده‌ایم. تا جایی که یادم است، فکر نمی‌کنم هواداران فوتبال هم یادشان بیاید که بازیکن تیم من در جریان بازی زیاد به زمین افتاده باشد و بخواهیم اینگونه وقت را تلف کنیم. در واقع اتلاف وقت هم باید تاکتیکی و فنی باشد. ما برای آن نوع بازی برنامه داریم، اما هیچ وقت ضدفوتبال بازی نکردیم و با توجه به حریف‌مان، یک استراتژی را تعیین و براساس آن بازی می‌کنیم.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow