لئورناردو پریرا به پرسپوليس پیوست/ حضور مظاهری در پیکان؛ هافبک ژاپنی سابق تراکتور شاگرد نکونام شد


			
		لئورناردو پریرا به پرسپوليس پیوست/ حضور مظاهری در پیکان؛ هافبک ژاپنی سابق تراکتور شاگرد نکونام شد
0
مهاجم برزیلی مدنظر پرسپوليس با این باشگاه به توافق دست یافت و به زودی راهی ته&...



مهاجم برزیلی مدنظر پرسپوليس با این باشگاه به توافق دست یافت و به زودی راهی تهران می‌شود.

به گزارش ورزش سه، لئورناردو پریرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپوليس که قرار است در این تیم جایگزین یورگن لوکادیا بشود، دقایقی پیش با این تیم به توافق نهایی دست یافت.

 

بعد از جدایی غافلگیر کننده یورگن لوکادیا، پرسپوليس چند مهاجم خارجی را زیر نظر داشت که در نهایت مذاکرات با لئورناردو پریرا به مراحل نهایی نزدیک شد.

 

طرفین در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات فشرده‌ای را دنبال کرده و در نهایت به توافق دست یافتند.

 

پریرای 31 ساله که با گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد و در این زمینه توافق نهایی برای عقد قرارداد یک و نیم ساله صورت گرفت و قرار است با نهایی کردن بلیت حضور این بازیکن، او به زودی راهی تهران شود.

 

پیش قرارداد بین دو طرف برای این بازیکن ارسال شده و به امضا نیز رسیده تا رسما این بازیکن جدیدترین خارجی پرسپوليس لقب گیرد و باید دید قادر خواهد بود جای خالی یورگن لوکادیا را پر کرده و به تیم برای گلزنی در نیم فصل دوم کمک کند یا خیر.

 

پرسپوليس در حال حاضر گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف و شیخ دیاباته را به عنوان بازیکنان خارجی‌اش در اختیار دارد و با حضور پریرا سهمیه خود را تکمیل کرده است.

 

***

 

رشید مظاهری به پیکان پیوست

دروازه بان باتجربه فوتبال ایران با عقد قراردادی به طور رسمی به پیکان تهران پیوست.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

محمدرشید مظاهری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال که سابقه بازی در تیم های مطرحی مثل استقلال، تراکتور و سپاهان را در کارنامه دارد، امروز بعد از حضور در باشگاه پیکان با مدیران این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کرد.

 

مظاهری 33 ساله نیم فصل اول لیگ برتر را در سپاهان سپری کرد و بعد از فسخ قرارداد خود با طلایی پوشان اصفهانی به جمع خودروسازان ملحق شد.

 

این دروازه بان باتجربه در ذوب آهن سابقه کار کردن با سیدمجتبی حسینی را در کارنامه دارد و حالا بار دیگر زیر نظر این سرمربی فعالیت خواهد کرد.

 

هافبک مس رفسنجان به پیکان پیوست

علی زارع هافبک تهاجمی 22 ساله که سابقه بازی در نساجی و مس رفسنجان را دارد، بعد از مذاکره و توافق نهایی با مدیران باشگاه پیکان به این تیم پیوست.

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

این بازیکن که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از مس جدا شده بود، با پیکان قراردادی 1.5 ساله منعقد کرده و در ادامه فصل جاری لیگ برتر زیر نظر مجتبی حسینی توپ خواهد زد.

 

زارع امروز بعد از عقد قرارداد با پیکان به محل تمرین رفت و رسماً کار خود را با خودروسازان شروع کرد.

 

***

 

مهیار زحمتکش به مس کرمان پیوست

مدافع شمالی شمس آذر قزوین جدیدترین خرید مس کرمان است.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مهیار زحمتکش که در فصل گذشته نیز در مس کرمان حضور داشت، بعد از نمایش موفق در قلب دفاعی این تیم و صعود با نارنجی‌پوشان به لیگ برتر راهی شمس آذر شده بود، بار دیگر با تصمیم فرزاد حسین خانی به این تیم بازگشت.

 

زحمتکش که در این فصل نیز در شمس آذر عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بود، اکنون در نقل و انتقالات زمستانی طی توافق با مدیران این تیم به جمع مس کرمان اضافه شد و از نیم فصل دوم بار دیگر با پیراهن مس کار را دنبال خواهد کرد.

 

***

 

هافبک ژاپنی سابق تراکتور شاگرد نکونام شد
با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، یوکیا سوگیتا هافبک ژاپنی سابق تیم فوتبال تراکتور، در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات زمستانی با عقد قراردادی به تیم فولاد پیوست و شاگرد جواد نکونام در این تیم شد.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow