ادموند اختر: آقای ساپینتو! شکست دادن ملوان شادی کردن ندارد/ اگر استقلالی‌ها می‌توانند تیم‌های بالای جدول را ببرند


			
		ادموند اختر: آقای ساپینتو! شکست دادن ملوان شادی کردن ندارد/ اگر استقلالی‌ها می‌توانند تیم‌های بالای جدول را ببرند
0
ادموند اختر پیشکسوت استقلال گفت: پیروزی مقابل تیم ملوان در روزهای حساس و مهم&#...



ادموند اختر پیشکسوت استقلال گفت: پیروزی مقابل تیم ملوان در روزهای حساس و مهمی اتفاق افتاد اما نباید بابت این برد خیلی شاد بود. چون بازی با حریفان اصلی مهمتر است.

ادموند اختر، مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، پس از پیروزی این تیم مقابل ملوان با ۴ گل اظهار داشت: استقلال به این سه امتیاز نیاز شدید داشت. این برد برای استقلال در شرایطی رقم خورد که در هفته‌های گذشته باخته بود و فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی اش وجود داشت.

 

وی افزود: استقلال نه فقط در این بازی بلکه در همه بازی ها باید به فکر کسی سه امتیاز ها باشد اما همین که استقلال با ۴ گل برنده شد این می‌تواند آرامش تیم تا بازی بعدی را تضمین کند. تیمی که هوادار دارد طبیعتاً بحران هم دارد. البته استقلال ملوان را شکست داده نه یک تیم بالای جدولی. ما می‌دانیم ملوان تیمی است که برای نیفتادن به دسته پایین می‌جنگد استقلالی ها اگر مرد هستند باید در دیدارهای شش امتیازی را برنده شوند.

 

وی افزود: باید به ساپینتو گفت تیمی که ملوان را شکست داد همان تیمی است که دو هفته پیش مقابل تراکتور و سپاهان باخته بود بنابراین پیروزی مقابل ملوان شادی و خوشحالی کردن ندارد. چون استقلال باید این تیم‌ها را ببرد. شادی برای زمانی است که حریفان بالای جدولی و مسابقات ۶ امتیازی را ببریم.

 

اختر در این باره که گفته می‌شود استقلال باید باز هم بازیکن بگیرد یادآور شد: استقلال مقابل ملوان ثابت کرد با نیمکت نشینانش هم می‌تواند یک تیم پرمهره باشد اما مهم این است که چطور از این بازیکنان در زمین مسابقه بازی بگیریم و چه زمانی از نفرات تیم استفاده کنیم.

 

پیشکسوت استقلال در این باره که مهاجمان استقلال در این بازی چطور بودند تاکید کرد: مطهری همیشه یک مهاجم خوب و پرتلاش است. در مدت زمانی که بازی می‌کند فوق العاده زحمت می‌کشد و نتیجه تلاش را هم می‌گیرد. محبی هم خوب بود. قایدی هم امروز خوب عمل کرد اما این باید همیشه همینطور باشد.

 

وی تاکید کرد: استقلال چیزی نیست که بالا و پایین داشته باشد. استقلال باید همیشه رو به بالا حرکت کند. باید همیشه سه امتیازها را جمع کند تا قهرمان شود. اگر بخواهد باز هم مقابل تیم های پایین جدولی برنده باشد ولی به بالای جدولی ها امتیاز بدهد باید قید قهرمانی را بزند.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow