ساپینتو: از قهرمانی استقلال خیلی خوشحال هستم/ یزدانی: این قهرمانی در روزهای تلخی رقم خورد


			
		ساپینتو: از قهرمانی استقلال خیلی خوشحال هستم/ یزدانی: این قهرمانی در روزهای تلخی رقم خورد
0
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از قهرمانی استقلال خیلی خوشحال هستم، به بازی...



سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از قهرمانی استقلال خیلی خوشحال هستم، به بازیکنانم گفته بودم تاریخ ساز می شوند.

به گزارش فارس، ریکاردو ساپینتو پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام، اظهار داشت:  بابت نتیجه‌ای که گرفتیم و شیوه‌ای که بازی کردیم و در نهایت قهرمانی خیلی خوشحال هستم. تیم حریف را کامل کنترل کردیم، توانستیم یک گل بزنیم و این بازی را بردیم. این برد برای اولین سوپرجام در تاریخ استقلال خوب بود.

 

* به بازیکنانم گفته بودم تاریخ ساز می شویم

وی افزود: به بازیکنانم گفته بودم که امروز تاریخ‌ساز خواهیم شد. آنها لایق قهرمانی بودند. سخت کار کرده بودیم، در چند جبهه می‌جنگیدیم، امروز هم پاداش خیلی خوبی گرفتیم. تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

 

*مطهری امروز قهرمان تیم شد

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: برای مثال ارسلان مطهری بیرون از تیم بود اما امروز قهرمان تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شوید. این پیغام من برای تمام بازیکنان است. اگر خسته شوید و نجنگید انتخابی هم برای سرمربی نخواهید بود. ارسلان به خودش اعتقاد و اعتماد داشت و سخت کار کرد. من هم او را به ترکیب تیم بازگرداندم. برای مطهری و تیم خیلی خوشحال هستم. بازی و پیروزی خیلی خوبی بود.

 

* در 4 ماه گذشته خیلی سختی کشیدم

ساپینتو در خصوص اتفاقات پس از بازی، حضور علی فتح‌الله‌زاده در رختکن استقلال و اینکه او به دلیل احساساتی شدن گریه کرده است، توضیح داد: 4 ماهی که سپری کردیم خیلی سخت بود. خیلی سختی کشیدیم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. جریمه و محرومیت من عادلانه نبود. می‌جنگید و کار می‌کنید تا نتیجه بگیرید. از وقتی به استقلال آمدم می‌خواستم جام‌ها را ببرم. این اولین جام است و امیدواریم بیشتر جام ببریم.

 

وی تاکید کرد: برای بازیکنانم و هواداران استقلال خیلی خوشحال هستم، باعث تاسف است که هواداران در استادیوم‌های ما حضور ندارند.

 

*ورزشگاه کرمان برای برگزاری فینال مناسب نبود

سرمربی استقلال در مورد برگزاری این دیدار در کرمان و اینکه تیمش باید در نیم فصل دوم هم به ورزشگاه باهنر بیاید، توضیح داد: ایده من همان است که پیش از این گفتم؛ این ورزشگاه مناسب برگزاری فینالی به این شکل خوب نیست. 3 انتخاب بهتر داشتیم، اما این استادیوم را انتخاب کردند. من هم نمی‌‌توانستم کاری کنم. باید قبول کنیم که استادیوم کرمان این گونه است.

 

وی در مورد اینکه سوپرجام یکی از نمایش‌های خوب استقلال در این فصل بود و اکنون به دلیل تعطیلی 40 روزه رقابت‌ها به نظر می‌رسد از این اتفاق خوشحال نیست و چه برنامه‌ای برای تعطیلات لیگ دارد، گفت: تعطیلات برای همه تیم‌ها یکسان خواهد بود. وقتی روی فرم هستید دوست دارید ادامه بدهید و بازی کنید، اما متاسفانه جام جهانی را پیش رو داریم. این هم زندگی است. تعطیلاتی است که در اواسط لیگ پیش آمده، سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط سازگار کنیم و قوی‌تر خواهیم شد.

 

ساپینتو در خصوص اینکه چه تغییراتی در ارسلان مطهری دیده که برخلاف ابتدای فصل اکنون به او بازی می‌دهد، عنوان کرد: همان‌گونه که گفتم همیشه به بازیکنانم می‌گویم فرصت خواهید داشت و وقتی فرصت به دست می‌آورید باید از آن استفاده کنید. فرقی ندارد 10 دقیقه یا 90 دقیقه باشد. مطهری در دیدار قبلی از فرصت خود استفاده کرد و امروز هم حضورش را در ترکیب ادامه داد. مطهری برای تمام بازیکنان درس خیلی بزرگی است که تسلیم نشوند. چنین بازیکنانی می‌جنگند و به خودشان اعتماد دارند. منتظر فرصت می‌مانند.

 

*هنوز درباره تعداد روزهای تعطیلی استقلال، تصمیمی نگرفته ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود صبح فردا قرار است تهران را ترک کند و چه برنامه‌ای برای شروع مجدد تمرینات استقلال دارد، اظهار داشت: چند روزی بازیکنان به تعطیلات می روند و سعی می‌کنیم برای برنامه اردو هماهنگ شویم، اما تغییرات مدیریتی تمام برنامه‌ها را عوض کرد. سعی می‌کنم این موضوع را حل کنم. در مورد تعداد روزهای تعطیل هم باید دید چه پیش می‌آید. هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

 

*ایران و مردمش را دوست دارم

وی در پایان عنوان کرد: با تمام احترام من یک خارجی در کشورتان هستم. امروز آن گونه که باید خوشحالی ما را ندیدید. می‌خواستیم بیشتر از این خوشحال باشیم، اما شرایط موجود رضایت‌بخش نیست. بخش کوچکی از این برد را به تمام مردم ایران که در مشکلات هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم خوشحال باشند. ایران و مردمش را دوست دارم و این مهم‌تر از خوشحالی است که مردم همیشه خوشحال باشند. آنها باید زندگی شاد و سرشار از خوشحالی داشته باشند.

 

***

 

یزدانی: این قهرمانی در روزهای تلخی رقم خورد

مدافع استقلال می گوید شرایط من اکنون خوب نیست و در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است.

 

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی مدافع استقلال در پایان دیدار برابر نساجی گفت: ابتدا به همه مردم عزیزمان تسلیت می گویم. سپس به هواداران استقلال تبریک می گویم، این قهرمانی در روزهای تلخی رقم خورد.

 

او درباره برگزاری بی سر و صدای جشن قهرمانی گفت: این کمترین کاری بود که می توانستیم برای مردم انجام دهیم. قهرمانی تلخی بود و امیدوارم شرایط بهتر شود. این قهرمانی را به زنان کشور و کسانی که در این روزها عزیزانشان را از دست دادند، تقدیم می کنیم. این کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

 

مدافع آبی ها درباره وضعیت خودش نیز گفت: متأسفانه شرایط من خوب نیست. در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.

 

یزدانی در پایان و درباره از دست دادن جام جهانی اظهار داشت: قطعا حق من بود بین بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم. اتفاقات غیر فوتبالی باعث شد از فوتبال دور شوم. باز هم می گویم در حال حاضر اولویت ما فوتبال نیست و اولویت های دیگری داریم.

 

قائدی: الان برای صحبت کردن شرایط خوبی ندارم

مهدی قائدی پس از برتری استقلال در دیدار سوپرجام مقابل نساجی اظهار داشت: نظری در مورد این قهرمانی ندارم. باز هم دم بچه‌ها گرم. بعداً صحبت خواهم کرد.

 

وی در مورد اینکه آیا انتظار داشت در اردوهای اخیر تیم ملی حضور پیدا کند،‌ توضیح داد: در مورد این قضیه هم بعداً صحبت خواهم کرد.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه نسبت به 11 بازی ابتدایی فصل عملکرد بهتری در سوپرجام داشت، اظهار داشت: ممنون هستم، اما الان برای صحبت کردن شرایط خوبی ندارم. در آینده صحبت خواهم کرد.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow