غلامی: شاید اولویت استقلال قرارداد با من نیست/ بازگشت مرادمند به تمرینات آبی‌ها


			
		غلامی: شاید اولویت استقلال قرارداد با من نیست/ بازگشت مرادمند به تمرینات آبی‌ها
0
عارف غلامی مدافع ملی‌پوش استقلال نسبت به شایعات پیرامون عدم حضورش در تمرین...



عارف غلامی مدافع ملی‌پوش استقلال نسبت به شایعات پیرامون عدم حضورش در تمرینات آبی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که به نظر می‌رسد غلامی از سوی هواداران استقلال برای تمدید قرارداد تحت فشار باشد و در حالی که گفته می‌شود او از باشگاه الاهلی قطر پیشنهاد همکاری دارد، او در یک استوری نسبتا طولانی شرایط را به زعم‌ خود توضیح داد.

 

چیزی که غلامی در این استوری به آن اشاره کرده، عدم تمایل احتمالی باشگاه با تمدید قرارداد او است؛ البته شاید هم مدیران استقلال قصد دارند بعد از درخواست های اولیه این مدافع که در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور داشته، کمی با وی محکم برخورد کنند.

 

غلامی در این استوری چنین نوشته است: «سلام و عرض ادب مجدد خدمت همه هواداران بزرگ استقلال . همانطور که در استوری قبلی خدمت شما عرض کردم و باز هم تاکید می‌کنم اولويت من برای بازی در ایران فقط استقلال است و روی قولی كه دادم؛ ایستاده‌ام.

 

بنده روز جمعه هفته گذشته به پیشنهاد استقلال جواب مثبت دادم و روز دوشنبه برای نهایی کردن قرارداد نماینده‌ام هم به باشگاه دعوت شد که بنده نهایتا روز سه‌شنبه صبح برای امضا به باشگاه بروم و همان روز در تمرین تیم حضور پیدا کنم ولی ظاهرا تصمیم مدیران باشگاه و حرف آنها عوض شده چون با وجود پاسخ مثبت همچنان تماسی با من گرفت نشده همانطور که قبلا اعلام کرده‌ام شاید اولویت باشگاه ادامه همکاری با من نباشد.

 

شایان ذکر است برخلاف نوشته‌های برخی از رسانه‌ها در روز گذشته هیچ تماسی با من برای حضور در هتل محل اقامت مدیران گرفته نشده و اخبارهاي منتشره کاملا به دور از واقعيت بود.»

 

صحبت‌های بی واسطه غلامی در شرایطی است که باشگاه دو گزینه سامان فلاح و رایان تفضلی را هم روی میز دارد؛ دو مدافعی که به اصطلاح به باشگاه لینک شده‌اند و هزینه استخدام و کیفیت‌شان هم برای باشگاه و هم برای هواداران مجاب کننده است‌.

 

البته با توجه به اینکه غلامی در استقلال سابقه مثبت و مناسبی دارد شاید دوباره توافق بین طرفین رخ بدهد.

 

***

 

بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال

بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران به جمع آبی پوشان بازگشت.

 

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد حسین مرادمند که با مساعدت ارتش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه ملوان مجوز تمرین با استقلال را به دست آورده، از امروز تمرینات خود را به صورت اختصاصی و زیر نظر بدنساز تیم آغاز کرد تا با پایان دوران خدمت‌ مقدس سربازی، به صورت رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگردد.

 

مرادمند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مرادمند در حاشیه بازی درون تیمی امروز آبی‌پوشان در محل برگزاری بازی حاضر شد و مورد استقبال گرم کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow