پاسخ معاون ارتباطات استقلال به پرسپولیسی‌ها


			
		پاسخ معاون ارتباطات استقلال به پرسپولیسی‌ها
0
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در تماسی تلفنی درباره تحولات بی...



رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در تماسی تلفنی درباره تحولات بین‌المللی و مذاکرات هسته‌ای گفت‌وگو کردند.

به گزارش ورزش سه، بحث اعزام به سربازی بازیکنان استقلال به سوژه اصلی این روز‌های فوتبال ایران تبدیل شده است. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع آبی‌ها از سوی سازمان نظام وظیفه به خدمت سربازی فراخوانده شده‌اند ولی استقلالی‌ها اعتقاد دارند که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، به دنبال تاخیر در اعزام آنها هستند.

 

این درحالی‌ است که هواداران استقلال در فضای مجازی اعتقاد دارند که بازیکنان سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس نیز دارای بازیکنان مشمول هستند. روز گذشته و پس از پایان دیدار استقلال و فجرسپاسی نیز آبی‌پوشان به حمایت از دو بازیکن خود پرداختند که در این بین بهزاد نوشادی مربی بدنساز آبی‌ها با نام بردن از وحید امیری، اعلام کرد که بازیکنی با این آمادگی، چگونه کارت پایان خدمت دریافت کرده است.

 

صحبت‌های مربی بدنساز استقلال با واکنش شدید پرسپولیسی‌ها مواجه شد. مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس با حمله به استقلالی‌ها، خواستار دخالت فدراسیون و کمیته انضباطی به این مسئله و محرومیت استقلالی‌ها و از جمله بهزاد نوشادی شد.

 

لشگری در بخشی از صحبت‌هایش گفت: برای ما جای تعجب دارد و مایه تاسف است که این افراد به خودشان اجازه می‌دهند به راحتی با اسم بردن از بازیکنان ما در امور تیم پرسپولیس دخالت کنند. این افراد به چه حقی اجازه چنین کاری به خودشان می‌دهند؟ از روزی که بحث سربازی دو بازیکن این تیم مطرح شده حتی یک اظهار نظر هم از مقامات و مدیران پرسپولیس پیدا نمی‌کنید چرا که این موضوع برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ اهمیتی نداشته و ندارد.

 

حالا این صحبت‌ها از سوی معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال بی جواب نمانده است. محمد نوری‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در واکنش به صحبت‌های لشگری گفت: مسئولان و مربیان باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کنند که درباره موضوع سربازی دو بازیکن استقلال اظهار نظری نکردند و برایشان این موضوع اهمیتی ندارد. این در حالیست که آنها درباره مسائل بسیار کم اهمیت‌تر تیم استقلال مدام در حال اظهار نظر هستند و این ژست بی‌تفاوتی‌ آنها باتوجه به سوابقشان در قبال تیم استقلال قابل باور نیست.

 

نوری‌فر با اشاره به تناقض پرسپولیسی‌ها درخصوص عدم دخالت در امور باشگاه استقلال و صحبت‌های هفته قبل گل‌محمدی اضافه کرد: همین هفته قبل آقای گل‌محمدی درباره چگونگی تقویت تیم استقلال در فصل جاری صحبت کردند اما امروز می‌گویند که چرا استقلالی‌ها درباره تیمشان صحبت می‌کنند؟ آیا ایشان نگفتند که برخلاف استقلال، تیمشان خوب تقویت نشده؟ آیا این یک اظهار نظر غیرحرفه‌ای درباره تیم استقلال نبود؟ آیا نهادهای مربوطه به ایشان تذکر دادند؟

 

معاون ارتباطات استقلال با حمایت از مربی بدنساز این باشگاه طرح سوال از سوی او درخصوص معافیت پزشکی بازیکنان فوتبال را طبیعی دانسته و اضافه می‌کند: سوال مطرح  شده توسط آقای نوشادی، مربی بدنساز باتجربه که از ناشران مطرح کتب ورزشی هم است را دخالت در امور داخلی‌شان می‌دانند اما آن همه مصاحبه از طرف مدیرعامل سابق، سرپرست و مربیان و بازیکنان پرسپولیس درباره پرونده اریک باگناما را دخالت در امور باشگاه استقلال نمی‌دانستند! یعنی در این مملکت یک فرد متخصص مثل آقای نوشادی حق ندارد که بپرسد، فلان بازیکن که ورزشکار سالم و سرحالی است، چطور معافیت پزشکی گرفته؟ آیا مطرح کردن این سوال جرم است؟ آقایان دیگران را موعظه می‌کنند که در امور داخلی باشگاهشان دخالت نکنند اما در پرونده مهاجم گابنی، قبل و بعد از صدور رأی کمیته انضباطی و قبل از رای استیناف بیانیه صادر کردند.

 

نوری‌فر در پایان گفت: درباره اشتباهات داوری هم مثل تمام این سال‌ها با دروغ‌پراکنی در فضای مجازی مواجه هستیم. به اعتقاد کارشناسان داوری با دست گل می‌زنند اما به داوری اعتراض می‌کنند! خب تعریف دقیق فرافکنی چیست؟

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow