دبیر: کشتی نیازمند حمایت سپاه است


			
		دبیر: کشتی نیازمند حمایت سپاه است
0
رییس فدراسیون کشتی گفت: ورزش کشتی به عنوان ورزش اول کشور نیازمند حمایت همه سا&...



رییس فدراسیون کشتی گفت: ورزش کشتی به عنوان ورزش اول کشور نیازمند حمایت همه سازمان ها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا دبیر روز پنجشنبه در دیدار با سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تشکر از حمایت های بسیار خوب سپاه و توجه آن به ورزش کشتی کشور افزود: ورزش کشتی در بازی های المپیک و آسیایی بیشترین افتخار را کسب کرده و بعنوان ورزش بومی، ملی، سنتی، تاریخی و مذهبی ما شناخته می شود.

 

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می تواند با در اختیار قرار دادن امکانات خود، نسبت به پیشرفت و ارتقاء رشته ورزش کشتی در سراسر کشور کمک های خوبی داشته باشد.

 

فرمانده سپاه خوزستان: حمایت لازم از کشتی را خواهیم داشت

در ادامه سردار شاهوارپور گفت: کشتی ورزش ملی ما بوده و علاقه مند به حمایت از این رشته ورزشی هستیم زیرا همیشه برای کشورمان افتخارآفرین بوده است.

 

وی با بیان اینکه حمایت های لازم را از کشتی خواهیم داشت افزود: خوزستان به عنوان قطب کشتی فرنگی کشور نیز شناخته می شود و هم اکنون میزبان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز هستیم.

 

فرمانده سپاه خوزستان گفت: تلاش می کنیم تا امکانات سپاه را در اختیار کشتی گیران قرار دهیم و برای رشد و ارتقاء هرچه بیشتر این رشته ورزشی گام برداریم.

 

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از چهارم اسفند ماه آغاز و تا ششم اسفند ادامه دارد.

 

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به شهر اهواز سفر کرده است.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow