ناهماهنگی در استقلال در ماجرای دستیار ایتالیایی| هرویه میلیچ به ایران برگشت


			
		 ناهماهنگی در استقلال در ماجرای دستیار ایتالیایی| هرویه میلیچ به ایران برگشت
0
مدیریت باشگاه استقلال در این مدت روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد که یکی از آ...



مدیریت باشگاه استقلال در این مدت روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد که یکی از آن‌ها مشکلات حضور گابریل پین در استقلال است.

   به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال این روزها در حوزه مدیریت، اتفاقات پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و هر روز شاهد یک چالش تازه در حوزه مدیریت هستیم.

 

یکی از مسائلی که در این مدت، چالش مهم باشگاه استقلال به شمار می‌آید، بحث حضور گابریل پین در جمع آبی‌پوشان پایتخت است. این چالش همچنان در باشگاه حل نشده و مجیدی در خصوص این مساله گلایه‌های زیادی مطرح کرده است.

 

مجیدی درباره دستیار ایتالیایی خود اعلام کرده که مددی، مدیرعامل استقلال تعهدی به حمایت مالی جهت حضور گابریل پین نخواهد داشت. او گفت:‌ "خیلی تلاش کردم تا یک مشاور خوب خارجی را با کمک آقای علی نامداری به تهران بیاورم (بدون اینکه هزینه‌ای برای باشگاه داشته باشد) اما به اطلاع می‌رسانم با وجود اعلام رسمی فدراسیون برای بلامانع بودن حضور خارجی‌ها در فصل بعد، آقای مدیرعامل می‌گوید که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و نمی‌تواند تعهد بدهد."

 

همچنین حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حضور گابریل پین در استقلال اظهارات قابل توجهی مطرح کرد. او گفت: "در این مورد بین آقای مجیدی و آقای مددی صحبت‌هایی مطرح شده و هیات مدیره به این موضوع ورود نکرده است و هر چیزی که بوده میان مدیرعامل و سرمربی استقلال شکل گرفته است. در این مدت صحبت‌هایی شنیدیم که هواداران را نگران کرده و در هیات مدیره به این موضوع ورود خواهیم کرد و تلاش ما بر این است که اختلافات را در صورت وجود برطرف و امکانات را برای سرمربی استقلال فراهم کنیم."

 

عدم تعهد مددی به انجام هزینه‌های حضور دستیار ایتالیایی مجیدی و عدم ورود هیات مدیره استقلال به این موضوع یکی از اتفاقاتی است که شاید در مدیریت باشگاهی بزرگی مثل استقلال بی‌سابقه باشد. فرهاد مجیدی پیش از داربی پایتخت از مذاکره با گابریل پین خبر داده بود و همچنین ۱۰ روز پیش، باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که این مربی ایتالیایی به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

 

با این وجود اما همچنان خبری از حضور دستیار ایتالیایی مجیدی نیست و میان مدیریت باشگاه استقلال در این موضوع ناهماهنگی موج می‌زند و مشخص نیست که حضور گابریل پین در استقلال چه زمانی نهایی خواهد شد.

 

 هرویه میلیچ به ایران برگشت

مدافع کروات استقلال صبح امروز از کرواسی به تهران رسید. 

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، هرویه میلیچ که از حدود ۲۰ روز قبل تهران را به مقصد کرواسی ترک کرده بود، امروز به ایران برگشت. ستاره کروات آبی ها که بابت دریافت نکردن مطالباتش ناراحتی هایی داشت،به باشگاه استقلال فرصت داده بود تا اگر پولش را ندهند قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اما حالا او راضی به بازگشت شده است.

 

میلیچ در زمان حضورش در کرواسی با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال صحبت کرد و قرار شده در بازگشت او به ایران مطالباتش پرداخت و قراردادش نیز برای فصل آینده تمدید شود.

 

ظاهرا این بازیکن هم راضی شده به ایران بیاید. او البته چند روز قبل خواهان بازگشت شده بود اما به دلیل نداشتن ویزای کار نتوانست. حالا میلیچ به ایران آمده و از امروز به اردوی استقلال اضافه خواهد شد.

 

با این تفسیر فعلا بحث فسخ قرارداد یکطرفه که میلیچ مطرح کرده بود هم منتفی است وباید دید چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ می دهد.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow