دستیاران ویلموتس خواهان دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال


			
		دستیاران ویلموتس خواهان دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال
0
بعد از آنکه مارک ویلموتس خواهان دریافت غرامت 6 میلیون یورویی از فوتبال ایران &...



بعد از آنکه مارک ویلموتس خواهان دریافت غرامت 6 میلیون یورویی از فوتبال ایران شد، حالا دستیاران او نیز به دنبال دریافت غرامت هستند.

به گزارش ورزش سه، با اینکه حدود 5 ماه از جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی ایران می‌گذرد اما ماجراهای این مربی بلژیکی با فوتبال ما ادامه دارد؛ ویلموتس که بعد از دریافت دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال و ترک ایران به فیفا شکایت کرد و خواهان دریافت غرامت 6 میلیون یورویی شد، همچنان پیگیر پرونده خودش در دادگاه عالی ورزش است.

 

او عملا حدود 30 روز در ایران حضور داشت و کار انجام داد، دو برد مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج برای ایران به ارمغان آورد و با دریافت آنچه بیشتر از حقش در فوتبال ایران بود، به بلژیک رفت. حالا نیز به دنبال مبلغ هنگفت از فدراسیون ایران است که مشخص نیست به نتیجه برسد.

 

ویلموتس البته یک اقدام جدید انجام داده، او برای اینکه بتواند به 6 میلیون یورو غرامتش برسد، از دستیارانش در تیم ملی ایران نیز خواسته بابت مطالباتشان شکایت کنند تا پرونده آنها قطور باشد. مانو فریرا و تیری وریانس دو دستیار ویلموتس و همچنین هرمان ده‌لانتشیر آنالیز تیم ملی در زمان او شکایت خود را به فدراسیون جهانی بردند. این مربیان نیز بابت دریافت غرامت کامل قراردادشان برای 3 سال به فیفا شکایت بردند و حالا در کنار ویلموتس امیدوارند بتوانند رویای رسیدن به یک غرامت تاریخی را به ثبت برسانند.

 

باید منتظر ماند و دید این پرونده حساس برای فوتبال ایران چه نتیجه‌ای خواهد داشت؛ آیا فوتبال ایران می‌تواند در این پرونده فیفایی برنده شود؟

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow