راز چمدان‌های پرتعداد میلیچ/ پاسخ بازیکن کروات استقلال به شایعه بازنگشتنش به ایران


			
		راز چمدان‌های پرتعداد میلیچ/ پاسخ بازیکن کروات استقلال به شایعه بازنگشتنش به ایران
0
شرایط باشگاه استقلال به گونه‌ای شده که حتی اگر خارجی‌های این تیم برای تعطیل...



شرایط باشگاه استقلال به گونه‌ای شده که حتی اگر خارجی‌های این تیم برای تعطیلات به کشور خودشان سفر کنند، هواداران نگران بازنگشتن آنها هستند. پس از رفتن استراماچونی به ایتالیا و غیبت چند هفته‌ای او که هنوز هم بازنگشته، حالا میلیچ و دیاباته هم برای تعطیلات کریسمس به کشورهای خود رفته‌اند تا کنار خانواده‌شان سال جدید میلادی را جشن بگیرند. اما اتفاق عجیبی که روز شنبه افتاد، این بود که میلیچ، بازیکن کروات استقلال با تعداد زیادی چمدان در فرودگاه دیده شد. پس از این اتفاق بازار شایعات داغ شد و بسیاری از خبرنگاران از رفتن و بازنگشتن میلیچ  به بهانه مشکلات مالی نوشتند.

 

رسانه‌ها عنوان کردند او با چمدان‌های سنگین خود که نشان از جمع کردن تمام وسایلش است، برای همیشه ایران را ترک کرده و به تهران بازنمی‌گردد. حتی شایعه شد که میلیچ عنوان کرده است اگر استراماچونی به ایران نیاید، کار من با استقلال تمام می‌شود. همه این اخبار تنها به دلیل چمدان‌های پرتعداد مدافع کروات استقلال بوده است. اخبار و شایعات از این جهت برای هواداران استقلال نگران‌کننده است که آنها هنوز اطمینان صددر‌صدی از بازگشت سرمربی خود پیدا نکرده‌اند. هواداران تا وقتی استراماچونی به ایران نیاید، به صحت اخبار آمدنش (که مدام تیتر یک رسانه‌ها می‌شود) اعتماد نخواهند کرد. در چنین وضعیتی حالا باید این استرس و دلهره را هم هواداران داشته باشند که نکند مدافع چپ آنها هم هیچ‌وقت بازنگردد و در فصل نقل و انتقالات زمستانی با نبود او بیشتر دست تیم‌شان در حنا بماند.

 

در چنین وضعیتی، «وطن امروز» با میلیچ گفت‌‌وگوی کوتاهی انجام داده و او از راز چمدان‌های پرتعداد و سنگین خود و زمان بازگشتش صحبت کرده است. صحبتی که از زبان خود بازیکن کروات شنیده شده و این یعنی پایان دادن به تمام شایعاتی که از جانب او در ایران منتشر شده است. در ادامه صحبت‌های میلیچ را می‌خوانید.

 

* گفته شده به ایران بازنخواهی گشت، این خبر صحت دارد؟

نه! صحت ندارد. من بعد از سال جدید بازمی‌گردم.

 

* تو را در فرودگاه با تعدادی چمدان سنگین دیده‌اند و این را نشان از بازنگشتنت می‌دانند!

همسر و پسر من در کرواسی هستند. همسرم همین روزها پسر دومم را به دنیا می‌آورد. من برای خانواده و دوستانم مقداری سوغاتی گرفته‌ام. نمی‌فهمم چرا این موضوع مشکل‌ساز شده است (می‌خندد).

 

* شایعه درباره‌ات زیاد بود!

اینجا درباره هر چیزی شایعه زیاد است (می‌خندد) اما درباره پرداختی‌ها هیچ چیز!

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow