کامران منزوی: استراماچونی تا بعدازظهر نظر نهایی‌اش را می‌گوید / از منتفی شدن حضورش، بی‌خبریم


			
		کامران منزوی: استراماچونی تا بعدازظهر نظر نهایی‌اش را می‌گوید / از منتفی شدن حضورش، بی‌خبریم
0
یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که از منتفی شدن حضور استراماچونی د...



یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که از منتفی شدن حضور استراماچونی در این تیم بی‌خبر است.

به گزارش ایسنا، کامران منزوی، عضو هیأت مدیره استقلال در گفت‌وگویی تلوزیونی درباره اخباری مبنی بر منتفی شدن حضور آندره‌آ، استراماچونی در استقلال اظهار کرد: من نمی‌دانم او این حرف را به چه کسی زده است. همکاران او دو روز پیش به ایران آمدند و جلسه‌ای با هم داشتیم که امکانات باشگاه را بازدید کردند. آن‌ها امروز صبح به ایتالیا بازگشتند و مشخص نیست که چطور هنوز که به مقصد نرسیدند، این اخبار منتشر شده است. ما از منتفی شدن حضور استراماچونی بی‌خبریم و منتظر هستیم، قراردادی که به صورت ایمیل برای او فرستادیم را امضا کند.

 

او افزود: این که با توجه به ۵ نفره بودن هیأت مدیره استقلال، از سوی یکی از اعضای هیأت مدیره این خبر نقل قول شده، ممکن است که منظورشان یکی از هیأت مدیره‌های قبلی استقلال بوده است وگرنه ما در جریان نیستیم. همکاران استراماچونی تازه امروز بازگشتند و چطور وقتی به مقصد نرسیدند، این اتفاق رخ داده است. ما جلسات مثبتی با آن‌ها داشتیم و آرزوی هرکسی است که در این شرایط با این تیم و با این کشور کار کند.

 

این عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هواداران استقلال هم‌چنان به حضور استراماچونی امیدوار باشند، گفت: ما امیدمان به استراماچونی نیست. ما امیدمان به خدا است. ما با ریشه‌تر از این حرف‌ها هستیم. آقای فتحی توافقات اصلی را با استراماچونی انجام داده بود و دستیارانش به ایران آمدند تا از امکانات باشگاه دیدن کنند. الان منتظر هستیم که جواب او را بگیریم. ما مشکلات بزرگ‌تر از سرمربی در استقلال داشتیم که یکی از آن‌ها بدهی‌های باشگاه بوده که خدا را شکر در حال حل شدن است.

 

منزوی در پایان درباره دستیاران استراماچونی توضیح داد: اسامی زیادی درباره دستیاران استراماچونی وجود دارد ولی اگر اجازه دهید تا بعدازظهر که او نظرش را می‌دهد، اسامی را اعلام کنیم. چهار، پنج نفر از قدیمی‌ها در اسامی دستیاران استراماچونی هستند که تا آخر وقت این موضوع را اعلام می‌کنیم.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow