واکنش استقلال به ابهام در وضعیت استراماچونی/ امیدمان به خدا است!


			
		واکنش استقلال به ابهام در وضعیت استراماچونی/ امیدمان به خدا است!
0
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه از انصراف آندره استراماچونی سر...



عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه از انصراف آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی برای هدایت این تیم بی خبر است، گفت: آرزوی هر کسی است که با این شرایط و این تیم کار کند! 

به گزارش مهر، امروز خبری مبنی بر انصراف آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی از قبول هدایت تیم فوتبال استقلال ایران منتشر شد؛ خبری که به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی در حال بازنشر است.

 

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفت: ما از این موضوع بی خبریم. قرار بود استراماچونی قرارداد را ایمیل کند. شاید این بحث از سوی مدیران سابق استقلال مطرح شده است.

 

منزوی درباره اینکه گفته می شود رای استراماچونی را برای هدایت استقلال زده اند، تصریح کرد: این را تایید نمی کنم. همکاران استراماچونی برای بررسی شرایط استقلال به ایران آمده بودند و تازه امروز راهی کشورشان شدند. چطور هنوز نرسیده اند، این اتفاق رخ داده است. ضمن اینکه جلسات ما مثبت و خوب بود.

 

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: آرزوی هرکسی است که با این شرایط، تیم و کشور کار کند.

 

منزوی در پاسخ به این سئوال که آیا به حضور استراماچونی امیدوار است؟ گفت: امیدمان به خدا است. تیم ما با ریشه تر از این حرفهاست. توافق کلی انجام شده و از امکانات هم بازدید به عمل آمده است. قرار است از استراماچونی جواب بگیریم. ما مشکلات بزرگتری از انتخاب مربی داشتیم. در چند سال گذشته بار سنگینی از نظر مالی روی دوش باشگاه بود که در حال حل و فصل است.

 

عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره دستیاران ایرانی استراماچونی تاکید کرد: اسامی زیادی مطرح است. بعدازظهر امروز و پس از گرفتن نظر استراماچونی اسامی اعلام می شود. نام چند قدیمی و خوشنام استقلال در این ارتباط مطرح است.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow