واکنش نیمار به هو شدن از سوی هواداران پاری‌سن‌‌ژرمن


			
		واکنش نیمار به هو شدن از سوی هواداران پاری‌سن‌‌ژرمن
0
ستاره برزیلی پاری‌سن‌‌ژرمن از اینکه از سوی هواداران این تیم در بازی شب گذشته...



ستاره برزیلی پاری‌سن‌‌ژرمن از اینکه از سوی هواداران این تیم در بازی شب گذشته هو شد، ناراحت است. 

به گزارش تسنیم، نیمار که پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام ماجرای بازگشتش به بارسلونا در این تابستان منتفی شد، شب گذشته (شنبه) اولین بازی‌اش را برای پاری‌سن‌ژرمن در فصل جدید انجام داد و در برتری یک بر صفر این تیم مقابل استراسبورگ در هفته پنجم لوشامپیونه تنها گل پاریسی‌ها را در دقیقه 2+90 به ثمر رساند. در این بازی اما هواداران پاری‌سن‌ژرمن در طول 90 دقیقه هر بار که این ستاره برزیلی پا به توپ شد او را هو کردند.

 

نیمار 27 ساله پس از این بازی به خبرنگاران گفت: همه می‌دانند که من می‌خواستم پاری‌سن‌ژرمن را ترک کنم و این را علنی مطرح کردم. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، چون ممکن است روی دیگران تأثیر بگذارد اما من هنوز بازیکن PSG هستم و قصد دارم از بازی در زمین لذت ببرم. ذهن من با پاری‌سن‌ژرمن است.

 

وی افزود: همیشه گفته‌ام که مشکلی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و هوادارانش ندارم. با این حال آنها دلایل شخصی خود را دارند اما من هم دلایل شخصی خودم را دارم و تمام تلاشم را برای ترک پاری‌سن‌ژرمن کردم اما مدیران باشگاه این اجازه را به من ندادند. این اتفاق در آستانه رخ دادن بود اما این اولین و آخرین باری بود که در این خصوص صحبت کردم. در حال حاضر هم تنها به PSG  فکر می‌کنم.

 

ستاره برزیلی پاریسی‌ها درباره واکنش هواداران به هر بار پا به توپ شدنش هم اظهار داشت: بابت این حرکت تماشاگران ناراحتم اما می‌دانم از این به بعد هر بازی خانگی برایم مثل بازی خارج از خانه خواهد بود. هواداران باید در طول 90 دقیقه تیم را تشویق کنند و این مهمتر از هو کردن بازیکنان است. همان‌هایی که اقدام به هو کردن بازیکنان می‌‌کنند، باید تیم را هنگام گلزنی تشویق کنند.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow