سرمربی داماش: انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم


			
		سرمربی داماش: انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم
0
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر آمادگی شاگردانش برای حضور در فینا...



سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر آمادگی شاگردانش برای حضور در فینال جام حذفی، گفت: انگیزه زیادی برای مصاف با بهترین تیم ایران داریم.

به گزارش ایرنا، «سیامک فراهانی» در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: حضور در فینال برای ما خوشحال کننده است. واقعیت این است که ابتدا به حضور در فینال فکر نمی کردیم و هدفمان این بود که در هر دیدار با تمام توان به میدان برویم.

 

وی افزود: برای شادی هواداران خود بازی می کنیم و انگیزه زیادی برای دیدار فردا شب داریم. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و وقتی سه فصل متوالی به قهرمانی لیگ برتر می رسد، دیگر حرفی باقی نمی گذارد.

 

فراهانی در مورد گرمای شهر اهواز به عنوان میزبان دیدار فینال، گفت: شرجی بودن و گرمای هوا به سود ما است. البته این وضعیت برای هر ۲ تیم یکسان است و امیدوارم بازی خوبی در این ورزشگاه زیبا شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه تیمش در چند هفته اخیر از کوران مسابقات به دور بوده است، ادامه داد: می دانم در دیدار فردا، مدت زیادی توپ در اختیار پرسپولیس است و باید شجاع باشیم تا در فاز دفاع و حمله، به اهدافمان برسیم. شیوه بازی اتلتیکومادرید را می پسندم که با وجود اینکه توپ را در اختیار حریف قرار می دهد، در حملات تیم بسیار شجاع و قدرتمندی است.

 

این مربی جوان گفت: برای حضور در فینال، رویایی داریم که برای رسیدن به آن می جنگیم. پرسپولیس شانس بیشتری دارد، اما برای رسیدن به رویای خود، می جنگیم.

 

وی در مورد اشتباهات داوری و شکست تیمش در پلی آف لیگ دسته دوم، گفت: ۱۵ هزار تماشاگر برای حمایت از ما در ورزشگاه حضور داشتند و اتفاقات عجیبی رخ داد. روز بسیار بدی بود و نمی خواهم در مورد مسائل داوری صحبت کنم.

 

دیدار پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران از ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه) بین تیم های پرسپولیس و داماش در ورزشگاه «شهدای فولاد» شهر اهواز برگزار می شود.

 

داماش هم اکنون در لیگ دسته دوم حضور دارد و در فصل جاری جام حذفی با شکست چند تیم لیگ برتری، شگفتی ساز شد و به فینال رسید.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow