منزوی عضو هیات مدیره استقلال: تعیین دستمزد مربی خارجی با هیات مدیره است/ قرارداد بازیکنان را همه دیدند به جز ما


			
		 منزوی عضو هیات مدیره استقلال: تعیین دستمزد مربی خارجی با هیات مدیره است/ قرارداد بازیکنان را همه دیدند به جز ما
0
عضو هیات مدیره استقلال به انتشار قرارداد بازیکنان واکنش نشان داد.  به گزارش&nb...



عضو هیات مدیره استقلال به انتشار قرارداد بازیکنان واکنش نشان داد. 

به گزارش  ایلنا،کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال نگرانی هواداران استقلال را به حق دانست اما به آن‌ها قول داد به زودی تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد.

 

*هواداران استقلال نگران وضعیت تیم هستند. بالاخره تکلیف سرمربی تیم به کجا رسید؟

باید وضعیت تعیین تکلیف سرمربی را از شخص مدیرعامل بپرسید زیرا طبق اساسنامه ایشان مسوول انتخاب سرمربی و پروسه حضورش در استقلال هستند. نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند اعضای هیات مدیره کارشان در باشگاه کارهای اجرایی است؛ مانند انتخاب سرمربی و زمین تمرین در صورتی که ما فقط یک حکم از وزیر گرفته‌ایم به عنوان هیات مدیره.

 

*یعنی در پروسه انتخاب سرمربی دخالتی ندارید؟

همه فکر می‌کنند هر قراردادی باید به تصویب هیات مدیره برسد در صورتی که همان‌طور که گفتم انتخاب سرمربی در اختیار مدیرعامل است چون اساسنامه و ماده 42 آن این مسئله را تایید می‌کند.

 

*قراردادهای بازیکنان خارجی شما هم از سوی رسانه‌ها منتشر شد؟

ما از این موضوع خیلی ناراحت هستیم چون قراردادهای بازیکنان جزو اصرار محرمانه می‌باشد و در اولین جلسه هیات مدیره این موضوع را بررسی خواهیم کرد. خیلی‌ها فکر می‌کنند نصف اخبار تیم از سوی هیات مدیره به بیرون درج پیدا می‌کند در صورتی که مستحضر هستید قرارداد بازیکنان را همه دیدند جز هیات مدیره.

 

*این روزها بحث حضور استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال شنیده می‌شود. به عنوان هیات مدیره نظرتان چیست؟

بنده نمی‌توانم نظرم را از طریق روزنامه بگویم و در جلسه هیات مدیره در این خصوص بحث خواهیم کرد تا هرچه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود.

 

*آیا واقعا حقیقت دارد که برای بازیکنان سقف قرارداد تعیین کرده‌اید؟

اصلا چنین چیزی نیست. هیچ سقف قراردادی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است زیرا هنوز بودجه‌ای به تصویب نرسیده که براساس آن بخواهیم سقفی تعیین کنیم. هر وقت بودجه‌امد و ما رقم آن را تصویب کردیم آن وقت می‌توانیم در مورد بازیکنان ورودی تصمیم‌گیری کنیم.

 

*اما این موضوع را پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی اعلام کرده بود؟

همان‌طور که گفتم ما در جریان این موضوع نیستیم و بهتر است از آقای فتحی در این خصوص سوال کنید. ما فقط در خصوص رقم قرارداد مربی تصمیم‌گیری می‌کنیم و این را ماده 4 اساسنامه می‌گوید. تعیین دستمزد مربی خارجی با هیات مدیره است.

 

*قبول دارید تعیین سرمربی کمی زمانبر شده است؟

مطمئن باشید بهترین تصمیم را برای استقلال خواهیم گرفت تا این تیم متضرر نشود. شاید هواداران الان خیلی نگران تیم باشند اما به آن‌ها قول می‌دهم که در پایان از تصمیمی که باشگاه خواهد گرفت رضایت داشته باشند.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow