رئیس هیئت‌مدیره تراکتورسازی: قسم می‌خورم ماجرای مذاکره با برانکو را نمی‌دانستم


			
		رئیس هیئت‌مدیره تراکتورسازی: قسم می‌خورم ماجرای مذاکره با برانکو را نمی‌دانستم
0
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره شایعه مذاکره با برانکو گفت: قسم  ...



رئیس هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره شایعه مذاکره با برانکو گفت: قسم می‌خورم در جریان این موضوع نیستم. البته خودم هم این موضوع را شنیدم، ولی من در آن جلسه نبودم و نمی‌توانم در موردش حرفی بزنم. 

به گزارش خبرورزشی، عباس الیاسی، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی یکی از افرادی است که تلاش زیادی برای انتخاب سرمربی جدید این تیم داشته و می‌خواهد عضو تأثیرگذار باشگاه باقی بماند. البته عصر سه‌شنبه، غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد ولی عوامل خبری نزدیک به تراکتورسازی می‌گویند الیاسی هنوز مشاوره‌های فکری می‌دهد و در انتخاب سرمربی جدید تیم، تأثیرگذار است.

 

به همین بهانه با او تماس گرفتیم. الیاسی در ابتدا گفت: «خیلی سرم شلوغ است. از دو هفته قبل تا به حال، بیشتر به فکر انجام کار‌های دیگری بودم که برعهده‌ام است. من یک شغل دولتی دارم و در کنار ریاست هیئت‌مدیره تراکتورسازی، فعالیت‌های دیگر خودم را پیش می‌برم.»

 

او اضافه کرد: «این موضوع باعث شده کمتر اطراف باشگاه باشم و از خیلی مسائل بی‌اطلاع هستم. غلامرضا صادقیان هم آمده و به عنوان مدیرعامل به کار ادامه می‌دهد. با حضور او، همه ما با خیال راحت می‌توانیم فعالیت‌های دیگری که داریم را ادامه بدهیم و به تراکتور هم کمک کنیم. ما در هیئت‌مدیره، راهکار‌های عبور از مشکلات و موانع را بررسی می‌کنیم و مدیرعامل باید آن را اجرایی کند. انتخاب سرمربی، بستن تیم فصل آینده، جذب بازیکن، تعیین بودجه و... مسائلی است که باید بابتش در هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری شود.»

 

از الیاسی درباره شایعه مذاکره با برانکو در تهران هم پرسیدیم که گفت: «قسم می‌خورم در جریان این موضوع نیستم. البته خودم هم این موضوع را شنیدم ولی من در آن جلسه نبودم و نمی‌توانم در موردش حرفی بزنم. از مدیران باشگاه هم آماری نگرفتم.»

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow