رحمان رضایی: استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی با من تماس گرفتند


			
		  رحمان رضایی: استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی با من تماس گرفتند
0
  رحمان رضایی، بازیکن سابق تیم ملی که سابقه بازی در تیم‌های پروجا و لیوورنو ا&#...



 

رحمان رضایی، بازیکن سابق تیم ملی که سابقه بازی در تیم‌های پروجا و لیوورنو ایتالیا را دارد، درباره حضور ویلموتس و استراماچونی در فوتبال ایران صحبت‌های جالبی انجام می‌دهد. بخصوص که او را یکی از دلایل مذاکره استقلال با مربیان ایتالیایی می‌دانند. مصاحبه ایران ورزشی با رحمان رضایی را در زیر می‌خوانید.

 

شما سال‌ها در لیگ ایتالیا بازی کرده و شناخت بالایی از فوتبال این کشور اروپایی دارید. به‌عنوان نخستین سوال، حضور استراماچونی را در باشگاه استقلال چطور می‌بینید؟

 استراماچونی یک مربی جوان و با انگیزه است چون خودم سال‌ها در فوتبال ایتالیا فعالیت کردم، از نزدیک نسبت به عملکرد این مربی شناخت دارم و می‌دانم که یک فوتبال تهاجمی را در دستور کار خود دارد و بسیار جسور است. از همه مهمتر چون استراماچونی در سن ٣٥ سالگی روی نیمکت تیم بزرگی به نام اینترمیلان نشسته، صددرصد دارای تجربه است و با توجه به این تجربه و انگیزه و نیروی جوانی که از استراماچونی سراغ دارم، نظرم روی حضور او در ایران مثبت است.

 

آیا حضور او تأثیری در فوتبال ملی هم دارد؟

 بی‌تأثیر نیست ولی چون فدراسیون فوتبال سرمربی خود را انتخاب کرده من فکر می‌کنم حضور استراماچونی بیشتر به استقلال کمک می‌کند.

 

شما استراماچونی را در حد و اندازه‌های باشگاه پر طرفدار استقلال می‌بینید؟

 صدرصد. به نظر من استقلال نیاز به یک مربی جوان و با انگیزه دارد که با شناخت کاملی که از استراماچونی دارم شک ندارم که ایشان از شفر بهتر نتیجه خواهد گرفت. ناگفته نماند شفر مربی بزرگ و با رزومه‌ای بود.

 

شایعه‌هایی هم وجود دارد که شما در معرفی استراماچونی و نهایی شدن این انتقال به باشگاه استقلال کمک کرده‌اید. این شایعه‌ها را تأیید می‌کنید؟

 این اخبار را کاملا تکذیب می‌کنم. من هیچ کمکی نکردم و فقط پیرامون حضور استراماچونی با من از باشگاه استقلال تماس گرفتند و من نظر مثبتم را اعلام کردم.

 

همزمان با مذاکره استقلال با استراماچونی، فدراسیون فوتبال هم مارک ویلموتس را به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. نظر شما در مورد حضور ویلموتس و شناخت او از ایران چیست؟

 صددرصد این شناخت بسیار محدود بوده اما طی مدت زمان مذاکره این شناخت از طرف فدراسیون فوتبال به ایشان القا شده که ویلموتس توانسته با یک ذهنیت مثبت تصمیم نهایی خود را بگیرد و روی نیمکت ایران بنشیند.

 

 آیا ویلموتس می‌تواند تیم ملی ایران را به جایگاه خوبی برساند و در تیم ملی موفق باشد؟

 فدراسیون فوتبال در رابطه با کارلوس کی‌روش تجربه خوبی کسب کرده و با مدیریت کردن همه شرایط که قبلا مشکلات بسیاری را برای تیم ملی به‌وجود آورد و در اختیار گذاشتن امکانات کافی به ویلموتس و بازی‌های تدارکاتی مناسب، فکر می‌کنم به نتیجه ایده‌آل خواهیم رسید.

 

برای مربیگری پیشنهادی دارید؟

 بله، با چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی صحبت‌هایی شده و در حال مذاکره هستیم و ان‌شاءا... اگر قطعی شد درباره آنها حرف می‌زنم.

 

 

ایران /امیرعلی آزاد

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow