ایران‌پوریان: داور حتی یادش نبود دوکارته شدم/ سیدجلال: اینکه می‌گویند قهرمانی ما مسجل شده، دروغ محض است


			
		ایران‌پوریان: داور حتی یادش نبود دوکارته شدم/ سیدجلال: اینکه می‌گویند قهرمانی ما مسجل شده، دروغ محض است
0
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برای کمیته اخلاق متاسفم، بازیکن ما یک مصاحبه کو&#...



مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برای کمیته اخلاق متاسفم، بازیکن ما یک مصاحبه کوچک کرد یک جلسه محروم شد اما بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ گفتند که جام حذفی را به ما نمی‌دهند، ولی محروم نشدند.

به گزارش تسنیم، محمد ایرانپوریان پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه‌ نهایی جام حذفی اظهار داشت: خودم هم نفهمیدم در صحنه اخراجم چه اتفاقی افتاد. واقعا برای کمیته اخلاق متاسفم. بازیکن ما یک مصاحبه کوچک کرد یک جلسه محروم شد اما بازیکنان آنها از اول هفته بعد از اینکه قهرمان شدند، همه‌شان صحبت کردند که جام حذفی را به ما نمی‌دهند. برای فدراسیون فوتبال این حرف خیلی زشت است. چطور با تیم حریف برخورد نمی‌شود ولی بازیکنان تیم‌های دیگر را محروم می‌کنند. در صورتی که من کوچکترین اعتراضی نکردم و فقط به داور گفتم کرنر نشد. داور نمی‌دانست من کارت زرد دارم. کارت داد و رفت و سیدجلال حسینی گفت که کارت زرد داشته است.

 

وی درباره حواشی پایانی بیرون از ورزشگاه گفت:  در مورد این مسائل صحبت نکنیم بهتر است. واقعا ناراحت کننده است، به خاطر این همه هواداری که به ورزشگاه آمدند و سنگ تمام گذاشتند و من دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. در آن صحنه حرف من به داور واقعا قرمز نداشت، من به داور گفتم کرنر نشد، البته شاید صدایم یک مقدار بلند بود واقعا اگر این صحنه برای بازیکنان پرسپولیس رخ می‌داد، داور به آنها کارت زرد می‌داد. 

 

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال داور در سطح این بازی بود؟  تصریح کرد: من دوست ندارم در این مورد که داور در سطح این بازی بود یا نه صحبت کنم. داور خیلی از سوت‌ها را در نیمه دوم برعکس زد. خدارا شاهد می‌گیرم که فقط گفتم کرنر نبود، شما ببینید جو مسابقه را خراب کرد در صورتی که بازی به آرامی دنبال می‌شد.

 

ایرانپوریان درباره این موضوع که در پایان بازی شیشه اتوبوس پرسپولیس هم شکسته شد، گفت: ما دوست نداریم این اتفاقات پیش بیاید. ما هم اعتراض داریم و یک جایی دلمان به درد می‌آید، اعتراضات یک جایی به بیرون می‌زند و نمی‌توانیم همیشه صبوری کنیم. باید مواظف باشیم و چیزی نگوییم و فردا کمیته انضباطی ما را محروم می‌کند البته زورش به تیم حریف نمی‌رسد.

 

سیدجلال حسینی: اینکه می‌گویند قهرمانی ما مسجل شده، دروغ محض است

سیدجلال حسینی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سخت و پراسترسی بود. دیدار پرسپولیس - سپاهان همیشه این مشکلات را برای دو تیم به همراه دارد. توانستیم بازی خیلی خوبی را ببریم و خیلی خوب بازی کردیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و خدا را شکر توانستیم به فینال جام حذفی برسیم.

 

وی درباره اعتراض نیمکت‌نشینان دو تیم به یکدیگر و نیز به تیم داوری تصریح کرد: این اتفاق طبیعی است. زمانی که لیگ فرسایشی می‌شود، همه عصبی می‌شوند. دو تیم خسته بودند و این بازی پراسترس باعث شد دو تیم عصبی شوند. این اتفاقات هم شرایط را برای داور سخت کرده بود و متأسفانه مشکلاتی هم بین هواداران دو تیم ایجاد شد. مشکلی که داریم، این است که درباره پرسپولیس تصمیمات بسیار سخت‌گیرانه‌ای اتخاذ می‌شود. تیم‌های قلعه‌نویی همیشه خیلی خوب بازی می‌کنند و سپاهان نیز امروز بازی خیلی خوبی ارائه کرد.

 

کاپیتان تیم پرسپولیس با بیان اینکه هفته گذشته برای سرخپوشان حاشیه‌های فراوانی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: از شش هفته مانده به پایان لیگ برتر می‌گفتند اگر پرسپولیس یک بازی دیگر ببرد، قهرمان می‌شود. همین باعث شد که قهرمانی به هفته آخر بکشد و استرس زیادی برای کسب مقام قهرمانی کشیدیم. اینکه قهرمانی ما مسجل شده، دروغ محض است و این صحبت‌ها فقط برای ضربه به پرسپولیس است.

 

حسینی با تمجید از تیم فوتبال داماش گیلانیان، حریف سرخپوشان در فینال جام حذفی اظهار داشت: ببینید داماش چه تیم‌هایی را شکست داده است. این تیم از سد تیم‌هایی گذشته است که ما مقابل آنها مشکل داشتیم. برای کسب قهرمانی جام حذفی هنوز داماش را در پیش داریم.

 

وی درمورد انتخاب ورزشگاه شهدای فولاد به عنوان میزبان فینال جام حذفی گفت: هر تصمیمی می‌خواهند برای ما می‌گیرند!

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تشکر از هواداران این تیم تصریح کرد: ما هواداران بی‌شماری داریم و نمی‌دانم چگونه از آنها تشکر کنم. خدا را شکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم. کمترین کاری که می‌توانستیم برای تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و کتک خوردند انجام دهیم، این بود که تلاش زیادی بکنیم که به برتری رسیدیم.

 

حسینی درباره اینکه گفته می‌شود عرب (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) با او درگیر شده است، خاطرنشان کرد: این حواشی هر روز برای ما هست. دوست شما گفت که همه می‌گویند ما قهرمان شده‌ایم، اما ما قدم به قدم پیش می‌رویم. این مشکلات ما را آزار می‌دهد.

 

کیانی: شکست مقابل پرسپولیس را گردن می گیرم

مهدی کیانی در پایان دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران که شامگاه چهارشنبه هشتم خرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار و با برتری یک بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید، اظهار داشت: پنالتی زن اول و دوم تیم ما اخراج شدند و وقتی ۹ نفره شدیم خیلی به تیم فشار آمد. در این شرایط هر کسی پشت توپ نمی‌توانست برود ولی من رفتم و آن قدر دویده بودیم دیگر جان نداشتیم و شرمنده هواداران شدیم.

 

کایپتان زردپوشان اصفهانی افزود: شکست را به گردن می‌گیرم و شرمنده شدیم زیرا لیاقت هواداران سپاهان حداقل یک جام بود. البته داوری هم خیلی تاثیر داشت.

 

کیانی گفت: داور می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند. تیمی که ۹ نفره می‌شود شرایط برایش سخت می‌شود و من شرمنده هواداران و کادر فنی شدم. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم و همه چیز را به گردن می‌گیرم. در این شرایط هیچکس پشت توپ نمی رود اما من رفتم و امیدوارم مردم خوب اصفهان مرا ببخشند.

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow