اختلاف مجیدی با باشگاه استقلال؛ جدایی نزدیک است؟


			
		 اختلاف مجیدی با باشگاه استقلال؛ جدایی نزدیک است؟
0
بعد از جدایی شفر نقش کمیته فنی در استقلال دوباره پررنگ شده و در واقع خود فتحی ب...



بعد از جدایی شفر نقش کمیته فنی در استقلال دوباره پررنگ شده و در واقع خود فتحی بوده که از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال خواسته وارد کارزار نقل‌و‌انتقالاتی شوند و برنامه‌ها را جلو ببرند.

 اعضای این کمیته اکنون در حال رایزنی با بازیکنان جدید هستند و از طرفی نقش کلیدی‌تر در انتخاب سرمربی جدید ایفا می‌کنند. این وضعیت در حالی جلو می‌رود که مجیدی نه انتخاب بازیکنان جدید دور از چشم خودش را می‌پذیرد و نه اینکه دوست دارد دستیار مربی کوچکی همچون استراماچونی شود. هیچ بعید نیست این اختلاف‌ها اتفاقات تازه‌ای را در استقلال به‌وجود آورد

 

اختلاف‌ها میان فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه استقلال به نقطه اوج رسیده و هیچ بعید نیست که فرهاد به‌دلیل کاهش دایره اختیاراتش از استقلال جدا شود.

 

 مجیدی پیش از شروع فصل از مسوولان باشگاه استقلال قول گرفته بود تیم را خودش ببندد. قولی که فتحی به مجیدی داده گرچه با هیچ‌یک از موازین باشگاه‌داری حرفه‌ای همخوانی ندارد و اساسا مدیر یک باشگاه نباید به کسی که قرار است خودش دستیار باشد چنین اختیاراتی می‌داد، اما احتمالا به‌جهت آنکه سرمربی آینده با بازیکنان داخلی چندان آشنا نیست این تصمیم اتخاذ شده تا به‌نوعی هم کار جلو بیفتد و هم انتخاب‌ها بهتر انجام شود.

 

این توافق به هر شکل انجام شده اما در داخل باشگاه استقلال تحرکاتی در راستای جذب بازیکنان جدید صورت گرفته که دور از دید فرهاد مجیدی بوده و برخی مسوولان با نظرخواهی از اعضای کمیته فنی به‌دنبال جذب بازیکنان جدید هستند، در حالی که مجیدی در جریان جذب بازیکنان جدید نیست. این وضعیت باعث شده فرهاد مجیدی دلخوری‌اش را به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کند. فرهاد در تماس‌هایی که مکررا با امیرحسین فتحی و علی خطیر داشته از آنها بابت اقدام‌های‌شان برای جذب بازیکنان جدید گله کرده است. مجیدی حتی به امیرحسین فتحی گفته مگر قرار نبود من بازیکنان جدید را انتخاب کنم، چرا حالا اعضای کمیته فنی به‌دنبال انتخاب بازیکن برای استقلال هستند؟

 

 البته فتحی پاسخی به اعتراض مجیدی نداشته و ظاهرا قصد دارد در خفا و دور از چشم فرهاد کار را جلو ببرد. از سویی اعضای کمیته فنی استقلال اعتقاد دارند مجیدی نباید در پروسه جذب بازیکنان جدید دخالت کند و آنها باید در این راستا اقدام کنند که این خود نشان‌دهنده شکافی است که میان این اعضا و فرهاد مجیدی شکل گرفته و هیچ بعید نیست ادامه چنین روندی موجب جدایی مجیدی از استقلال شود.

 

از سویی مدیرعامل باشگاه استقلال به مجیدی قول داده بود سرمربی آینده با نظر او انتخاب شود. همین قول و قرار‌ها هم مانند ماجرای اختیار جذب بازیکنان جدید با نظر مجیدی اقدامی غیرحرفه‌ای محسوب می‌شود؛ در هر حال پیش‌تر به مجیدی اطمینان داده بودند که در پروسه انتخاب سرمربی جدید نظرش را اعمال خواهند کرد اما در شرایطی که استقلال در آستانه توافق با استراماچونی قرار دارد از فرهاد مجیدی هیچ نظری خواسته نشده و باشگاه در حال پیشبرد مذاکرات خود با این سرمربی خارجی است. یکی از دلایلی که مجیدی را از مذاکرات باشگاه با این مربی ایتالیایی دلخور کرده کارنامه ضعیف مربی ایتالیایی است. ظاهرا فرهاد نام‌های بزرگتری را به باشگاه استقلال معرفی کرده بود که باشگاه اقدامی در راستای جذب گزینه‌های مورد نظر او انجام نداده است.

 

با توجه به اینکه باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد با استراماچونی قرار دارد، هیچ بعید نیست که مجیدی سرانجام دستیاری این مربی ایتالیایی را نپذیرد و در شرایطی که در جذب بازیکنان جدید نیز نظری از او خواسته نشده، جدایی‌اش از باشگاه را اعلام کند. البته تهدید جدایی مجیدی از استقلال بدون شک برای باشگاه استقلال هزینه‌بر خواهد بود و اصلا دور از انتظار نیست که سران این باشگاه تغییر رویه دهند تا مجیدی در این تیم بماند.

 

  ایران 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow