اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا


			
		اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
0
تغییر زمان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شد. به گزارش تسنیم به نقل ا...



تغییر زمان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به دبیران فدراسیون‌های عضو از تغییر برنامه بازی‌ها در مرحله یک هشتم پایانی خبر داد.

 

در این نامه آمده است؛ «مستحضر باشید تصمیم برای برنامه جدید رقابت‌ها در تاریخ 11 مارس (20 اسفند) اخذ شده است و توسط کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در 19 مارس (28 اسفند) به تصویب رسیده است.

 

بر این اساس، با توجه به اینکه دو رویداد مهم و بین‌المللی فوتبال (فیفا) یعنی کاپ آمریکا 2019 و جام ملت‌های 2019 آفریقا به سازماندهی کاف، با مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، تداخل زمانی دارد. لذا تصمیم گرفته شد تاریخ مسابقات در این دوره از بازی‌ها تغییر پیدا کند.

 

به این ترتیب بازی‌های رفت این مرحله که پیش از این مقرر بود در تاریخ‌های 17 و 18 ژوئن (27 و 28 خرداد) برگزار شود به تاریخ 5 و 6 آگوست (14 و 15 مرداد) و بازی برگشت که تعیین شده بود در روزهای 24 و 25 ژوئن (3 و 4 تیر ماه) برگزار شود، به تاریخ 12 و 13 آگوست (21 و 22 مرداد ماه) منتقل می‌شود».

 

رئیس ستاد برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان در باشگاه پرسپولیس همچنین در ارتباط با اینکه با این تغییر برنامه، شرایط برای ارسال فهرست بازیکنان چگونه خواهد شد، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از این روند کار این گونه بود که با توجه تغییر فصل فوتبال در رقابت‌های داخلی، تیم‌های ایرانی و تیم‌های دیگر در غرب آسیا با شرایط مشابه در صورت صعود از مرحله یک هشتم، برای مرحله یک چهارم پایانی، فهرست جدیدی را برای کنفدراسیون ارسال می‌کردند.

 

با تغییر برنامه کنونی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی اعلام کرده است که باشگاه‌های غرب آسیا می‌تواند در صورت صعود از مرحله گروهی، در ثبت نام جدید، نفرات جدید را برای مرحله یک هشتم پایانی معرفی کنند.

 

در حالی که همچنان مطابق با ماده 4 – 26 قوانین، امکان جابجایی بازیکنان برای تیم‌های صعود کنند قبل از مرحله یک چهارم پایانی وجود دارد.

 

به عبارت ساده باید گفت پرسپولیس در ادوار قبلی از مرحله یک چهارم پایانی با ترکیب نفرات جدید خود در مسابقات شرکت می‌کرد، این بار با صعود از مرحله گروهی با توجه به برگزاری بازی مرحله یک هشتم بعد از شروع فصل جدید فوتبال در ایران، با تیم فصل آینده خود در این بخش از رقابت‌ها حضور پیدا کند اما امکان جابجایی نفرات طبق ضوابط را قبل از مرحله یک چهارم پایانی هم خواهد داشت.

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow