راموس: بابت کارت زردم مقابل آژاکس ۲۰۰ درصد خودم را سرزنش می‌کنم/ مارسلو مثل برادرم است


			
		راموس: بابت کارت زردم مقابل آژاکس ۲۰۰ درصد خودم را سرزنش می‌کنم/ مارسلو مثل برادرم است
0
سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشا...



سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم،‌ سرخیو راموس با انتشار سلسله پیام‌هایی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» در واکنش به اتفاقات اخیر از جمله گزارش برخی رسانه‌ها که مدعی شده بودند او بعد از بازی با آژاکس در رختکن رئال مادرید با فلورنتینو پرس درگیری لفظی پیدا کرده و در ادامه در تمرین رئال مادرید با مارسلو، هم‌تیمی برزیلی‌اش نیز درگیری لفظی پیدا کرده، گفت: به عنوان فوتبالیست ما دوست داریم در زمین حرف‌مان را بزنیم اما این فصل اوضاع آنطور که می‌خواستیم، پیش نرفت. اتفاقات اخیر فاجعه‌آمیز بوده و ما هم نمی‌خواهیم آن را مخفی کنیم. ما بازیکنان در درجه اول مسئول شرایط کنونی هستیم و من به عنوان کاپیتان بیشتر از بقیه مسئول هستم.

 

وی ادامه داد: فکر کردم که صادقانه‌ترین راه پاسخ دادن به پرسش‌‌هایی که حول ما و تیم است اینکه، مستقیم با آنها برخورد داشته باشم. در مورد کارت زردی که در بازی با آژاکس گرفتم باید بگویم که آن اشتباهی سهوی بود و من 200 درصد خودم را سرزنش می‌کنم. درباره ضبط مستند خودم در جریان بازی با آژاکس در سانتیاگو برنابئو باید بگویم که انجام آن کار به خاطر تعهدات خاصی بود که از پیش داده بودم و هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که ممکن است چنین اتفاقی در بازی با آژاکس بیفتد. فیلمبردای مستند هم هر چه از دقایق بازی پیش می‌رفت، کم‌کم قطع شد.  

 

کاپیتان کهکشانی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در مورد شایعه درگیری لفظی من با رئیس باشگاه در رختکن هم باید بگویم که مشکلات رختکن در همانجا بحث و در همانجا حل‌وفصل می‌شود. اصلاً مشکلی در رختکن وجود نداشت و در نهایت همه علاقه‌مندی مشابهی داریم و آن رئال مادرید است. آیا ما هم‌تیمی‌های خود را خطاب قرار می‌دهیم و از آنها انتقاد می‌کنیم؟ ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم و به یکدیگر در رختکن تیم انگیزه می‌دهیم و همیشه این کار را به شیوه‌ای سازنده انجام می‌دهیم. آیا با مارسلو بحثی کرده‌ام؟ ما همیشه در تمرینات تبادل‌نظر می‌کنیم و این بخشی از کار تحت‌فشار است اما این هم داستانی مثل سایر داستان‌هایی است که هر روز اتفاق می‌افتد. مارسلو مثل برادرم است.

 

راموس صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: چرا با وجود محرومیت به وایادولید سفر کردم؟ چون می‌خواستم تیم و هم‌تیمی‌هایم را از نزدیک حمایت کنم. چه اتفاقی برای سولاری می‌افتد؟ این تصمیمی است که به ما مربوط نمی‌شود و ما هرگز در آن دخالت نمی‌کنیم. ما احترام بی‌اندازه‌ای به سرمربی تیم می‌گذاریم و همیشه از سرمربی حمایت می‌کنیم. این هم بدون شک نتیجه فصل واقعاً ناامیدکننده ما است اما اگر موفقیت نتوانست ما را متوقف کند، نباید بگذاریم که شکست ما را متوقف کند. این وظیفه ماست که به کارمان ادامه دهیم و به تدریج پیشرفت کنیم.

 

کاپیتان کهکشانی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر داشته باشید که برخی از ما خوش‌شانس هستیم که برای رئال مادرید بازی می‌کنیم، برخی از ما خوش‌شانس هستیم که جزئی از تاریخ این باشگاه هستیم اما رئال مادرید همیشه رئال مادرید بوده، هست و خواهد بود. هیچکس به تنهایی رئال مادرید را اسطوره نکرده، بلکه همه ما با هم تاریخ این اسطوره را نوشتیم. باید با هم برای آینده تلاش کنیم و امیدهای‌مان را دوباره زنده کنیم. تعهد مادریدی. زنده باید مادرید.

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow