علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال شد


			
		علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال شد
0
مجمع فدراسیون هندبال به منظور تعیین رئیس چهار سال آینده این فدراسیون برگزا...



مجمع فدراسیون هندبال به منظور تعیین رئیس چهار سال آینده این فدراسیون برگزار شد و طی آن علیرضا پاکدل به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۰ اسفندماه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، اسبقیان و باقرزاده در محل سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد.

 

حمید علی نژاد، خسرو ابراهیم زاده، علیرضا پاکدل، محمد پورکیانی، مرتضی حسن پور درواری، هادی خلیلی، مهدی طالب پور، ضرغام علیجانی، مرتضی غلامپور، توفیق کابلی، احمد گواری، سیدرضا مهدوی، میترا نوری، سید علی اصغر رفعت حقیقی و فاطمه ابوالقاسمی ۱۵ کاندیدایی بودند که از سوی وزارت برای حضور در این انتخابات تأیید صلاحیت شدند. پیش از آغاز مجمع کابلی، مهدوی و ابوالقاسمی از حضور در انتخابات انصراف داده بودند.

 

در ابتدای مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال و پیش از حضور محمدرضا داورزنی، مهدی مستجاب الدعوه دبیر امور مجامع خطاب به رؤسای هیأت‌ها گفت: اخباری رسیده که فرد یا افرادی هدایایی را به اعضای مجمع فرستاده اند که ما به ارزش آن ورود نمی‌کنیم. مسئولان پیگیر موضوع هستند و اگر فرد یا افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند رأی را کسب کنند ابطال انتخابات دور از تصور نیست. اعضای مجمع این موضوع را در رأی خود در نظر بگیرند.

 

پس از ارائه گزارش نامزدها و ارائه برنامه برای اداره چهار سال آینده فدراسیون هندبال، رأی گیری انجام شد که در دور اول پاکدل ۷ رأی، گواری ۷ رأی، حسن پور ۶ رأی، خلیلی ۶ رأی، طالب پور ۴ رأی، علیجانی ۳ رأی، نوری ۲ رأی، ابراهیم زاده و پورکیانی یک رأی کسب کردند و علی نژاد رأی نیاورد.

 

بدین ترتیب رقابت گواری و پاکدل برای نشستن روی کرسی ریاست فدراسیون هندبال به دور دوم کشیده شد.

 

در رأی گیری دور دوم که با بی نظمی خاصی هم برگزار شد، علیرضا پاکدل با کسب ۲۳ رأی به عنوان رئیس آینده فدراسیون هندبال انتخاب شد. احمد گواری هم ۱۳ رأی کسب کرد. علیرضا پاکدل در دوره ریاست علیرضا رحیمی در فدراسیون هندبال به عنوان نایب رئیس فعالیت می‌کرد.

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow