کاربردهای خوراکی روغن نارگیل


			
		کاربردهای خوراکی روغن نارگیل
0
روغن نارگیل دارای شهرتی به عنوان یک محصول عجیب و غریب و فوق العاده ای است. شما  ...



روغن نارگیل دارای شهرتی به عنوان یک محصول عجیب و غریب و فوق العاده ای است. شما می توانید آن را در طبخ، یا به عنوان یک مرطوب کننده صورت و یا مو، و یا حتی تمیز کننده با آن، استفاده کنید. در زیر چند روش استفاده های خوراکی از روغن نارگیل را برایتان آورده ایم.

 

از روغن ناگیل می توانید به عنوان کرم و یا روغن در غذا استفاده کنید

 

کاربردهای مصرفی روغن نارگیل

می توانید از روغن نارگیل برای سرخ کردن، یا کباب کردن استفاده کنید. از آنجا که دارای نقطه دود بالا و طعم ملایم است، روغن نارگیل انتخاب مناسبی برای انواع روش های پخت و پز است. اگر سیب زمینی را می خواهید سرخ کنید یا بپزید، از همان مقدار که می خواهید از هر نوع روغنی (کره، روغن زیتون، روغن نباتی، و غیره) استفاده کنید از روغن نارگیل به عنوان هر چربی آن استفاده کنید.

 

 کباب کردن و سرخ کردن سبزیجات با روغن نارگیل :

1-2 قاشق غذاخوری (15-30 گرم) از روغن نارگیل ذوب کنید و یا هر مقدار که دستورالعمل خود دارید با گرمای کم در یک کاسه کوچک بپوشانید، سپس آن را بر روی سبزیجات خود بریزید و در فر بگذارید. سبزیجات را بر اساس دستور غذای مورد نظر خود بجوشانید.

 

نحوه استفاده از روغن ناگیل,طرز استفاده از روغن نارگیل

از روغن ناگیل می توانید برای کباب کردن و سرخ کردن سبزیجات استفاده کنید

 

 روغن نارگیل را به قهوه، چای داغ یا شکلات داغ اضافه کنید. نوشیدنی گرم خود را به طور معمول انتخاب کنید، سپس 1 قاشق چایخوری (5 گرم) روغن نارگیل را قبل از اضافه کردن هر کرم یا شیرین کننده اضافه کنید و مخلوط کنید. مایع داغ به سرعت روغن را ذوب می کند.

 

روغن نارگیل کمی از بافت چرب (به خصوص روی سطح) ایجاد می کند و عطر و طعم ملایمی را به نوشیدنی می دهد. اگر دوست ندارید می توانید، نیمی از روغن نارگیل را با روغن کره ای (یا فقط از روغن نارگیل استفاده کنید و جایگزین دیگری نکنید) مخلوط کنید و جایگزین کنید.

 

آیا با اضافه کردن روغن نارگیل، قهوه صبح بخورید؟ بله. روغن نارگیل به کاهش کلسترول، سوختن چربی، کشتن باکتری های مضر و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

 

نکاتی برای استفاده از روغن نارگیل, بهترین روش استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل را به قهوه، چای داغ یا شکلات داغ اضافه کنید

 

 می تواند مخلوط روغن نارگیل را به دستور غذای مورد علاقه خود اضافه کنید. مثلا 2 قاشق غذاخوری (15-30 گرم) روغن نارگیل را با استفاده از حرارت کم ذوب کنید و به مخلوط با ماست یا بلغور جو دوسر اضافه کنید.

 

روش خوردن روغن نارگیل,نحوه مصرف روغن نارگیل

مخلوط روغن نارگیل را به دستور غذای مورد علاقه خود اضافه کنید

 

 روغن نارگیل با مکمل هایی که از موز و دیگر میوه های گرمسیری استفاده می کنند، عالی است.

 

 روغن نارگیل جایگزین برای روغن های دیگر هنگام پخت. اگر دستور العمل پخت شما نیاز به روغن مایع دیگر، مانند کلزا یا روغن گیاهی، از یک مقدار مساوی از روغن نارگیل ذوب نشده با روغن گیاهی دیگر استفاده کنید. شما احتمالا هر گونه تفاوت در طعم و یا بافت را متوجه نمی شوید.

 

اگر می خواهید روغن نارگیل را برای چربی های جامد مثل کوتاه کردن، کره یا مارگارین جایگزین کنید، از یک نسبت 1 به 1 روغن نارگیل، کنجد و سایر چربی های جامد استفاده کنید، اما فقط 75 درصد از مقدار مورد نیاز در دستور غذا را اضافه کنید. به عنوان مثال، به جای 4 قاشق غذاخوری (60 گرم) کره، 3 قاشق غذاخوری (45 گرم) از روغن نارگیل و کره - 1.5 قاشق غذاخوری (22.5 گرم) را اضافه کنید.

 

 روغن نارگیل را به صورت کره با تره فرنگی روی پنکیک بگذارید. روغن نارگیل آن را روی نان تست بمالید و روی آن پیازچه خردشده بریزید و آن را در فر با حرارت 76 درجه فارنهایت (24 درجه سانتیگراد)، قرار بدهید تا گرم شود و به عنوان صبحانه میل کنید این کار را می توانید روی کلوچه هم انجام بدهید.

 

کارایی روغن نارگیل, روش های روغن نارگیل

روغن نارگیل را به صورت کره روی پنکیک یا نان تست بگذارید

 

مقداری روغن نارگیل را ذوب کنید و روی پاپ کورن بریزید و میل کنید.

 

نکته استفاده برای روغن نارگیل:

اگر فکر می کنید طعم روغن نارگیل را دوست ندارید، ابتدا از آن با روغن های دیگر و به صورت کم استفاده کنید و سپس مقدار آن را نسبت به روغن های دیگر بیشتر کنید تا به عطر و طعم آن عادت کنید و از خواص آن بهره ببرید.

 

گردآوری: بخش اسرارخانه داری بیتوته

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow