صفحه کاوش یا اکسپلور اینستاگرام چیست؟مزایای قرار گرفتن در صفحه کاوش

صفحه کاوش یا اکسپلور اینستاگرام چیست؟مزایای قرار گرفتن در صفحه کاوش
0
چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟ خرید فالوور فالوور   با وجود فعا ...

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟


خرید فالوور

فالوور

 

با وجود فعالیت بسیاری از برندها در اینستاگرام، که هر کدام محتوای منحصر به فرد خود را آپلود می کنند، فکر کردن به راه هایی برای به حداکثر رساندن دسترسیو دیده شدن ضروری است.

 

اینجاست که صفحه اکسپلور اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. قرار گرفتن در صفحه اکسپلوریک راه مطمئن برای افزایشبازدید گسترده از پست‌هایتان است و یک جلوه ویروسی ایجاد می‌کند.

 

صفحه کاوش اینستاگرام جایی است که اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود مدیریت می کند. هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه کاوش خود می بیند و این بر اساس پست هایی است که دوست دارد و افرادی که دنبال می کند. به عبارت ساده، اکسپلور شامل مجموعه ای از پست هایی است که اینستاگرام فکر می کند ممکن است از آنها لذت ببرید.

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، به این معنی که 500 میلیون کاربر به طور فعال صفحه کاوش آن را بررسی می کنند.

 

اما اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در صفحه اکسپلور نمایش داده شود؟ این توسط الگوریتم آن تعیین می شود، و شامل مواردی مانند:

 

• پست هایی که افراد دنبال می کنندو لایک کرده اند

• پست هایی با تعامل بالا

• پست‌هایی از حساب‌های مشابه حساب‌هایی که قبلاً دنبال کرده‌اید

 

تقریباً در اواسط سال 2019، اینستاگرام صفحه کاوش خود را بازنگری کرد و فیلترهایی به بالای صفحه اضافه شد تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را پیدا کنند که از آن لذت می برند.

 

ورود به صفحه کاوش یک مزیت آشکار دارد؛ افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید. این به نوبه خود می تواند مزایای مرتبط دیگری را برای شما در پی داشته باشد:

 

• مشارکت بیشتر در پستی که در صفحه کاوش نشان داده شده است، زیرا اکنون افراد بیشتری می توانند محتوای شما را ببینند.

 

• افزایش فالوورها، زیرا افرادی که نمایه شما را از صفحه کاوش بررسی می کنند، اگر محتوای شما را دوست داشته باشند، ممکن است شما را دنبال کنند.

 

• افزایش تعامل در تمام پست های آینده در پی ورود دنبال کنندگان جدید.

 

• تبدیل های بیشترباCTA های مناسب.

 

راه های ورود به صفحه کاوش اینستاگرام

1) زمانی که افراد فعال هستند پست کنید

یکی از بهترین نکات اینستاگرامی این است که در زمان هایی که فالوورهای شما فعال هستند پست بگذارید. این توصیه عالی است زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از عوامل دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد.

 

این بدان معنی است که اگر پست شما کاملاً جدید باشد، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود.  اگر بتوانید زمان پست‌های خود را در زمانی که فالوورهای شما فعال‌تر هستند، تنظیم کنید، احتمالاً تعامل بیشتری خواهید داشت که کلید ارسال پست‌های شما به صفحه کاوش است.

 

خوشبختانه، فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند، کار سختی نیست. اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می‌توانید به بخش مخاطبان در تب Insights بروید و ببینید فالوورهای شما چه ساعتی و چه روزهایی بیشترین فعالیت را دارند.

 

خرید فالوور اینستاگرام

 

فالوور

 

2) نوع پست هایی که مخاطبان شما دوست دارند را دریابید

برای ایجادیک پست موفق، شما باید مطمئن شوید که محتوای جالب و مفیدی را ارسال می کنید. اینگونه می‌توانید بیشترین تعامل را دریافت کنید. بنابراین احتمال اینکه پست شما در صفحه کاوش اینستاگرام برجسته شود بیشتر است.

 

به نوع پست هایی که بیشترین تعامل را برای شما به همراه دارند، به خوبی توجه کنید. آیا مخاطبان شما ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ آیا آنها محتوای خنده دار را دوست دارند یا محتوای الهام بخش؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید، به اطلاعات کافیدست خواهیدیافت تا بهترین نوع پست ها را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد کنید و این تقریباً مشارکت در پست های شما را تضمین می کند.

 

3) از پست هایی که قبلاً در صفحه کاوش هستند بیاموزید

ترفندی که واقعاً می تواند برای شما کارساز باشد این است که به پست هایی نگاه کنید که در صفحه کاوش شما ظاهر می شوند. اگر حساب‌های اینستاگرام را دنبال‌کنیدیا با پست‌هایی مرتبط با صنعت خود درگیر‌شوید، صفحه کاوش شما اطلاعات زیادی در مورد اینکه الگوریتم اینستاگرام به چه نوع محتوایی توجه می‌کند، و مخاطبان احتمالی شما چه نوع محتوایی را دوست دارند ببینند به شما می‌دهد.

 

اگر پستی را در صفحه کاوش مشاهده کردید که هیچ ربطی به صنعت شما ندارد، به احتمال زیاد دارای تعامل بسیار خوبی است. به یاد داشته باشید،در هر پستی که در صفحه کاوش نشان داده می شود، چیزی براییادگیری وجود دارد. با دقت به آنها نگاه کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست های خود بگنجانید.

 

4) از فرمت IGTV و پست های قابل خرید استفاده کنید

اینیک واقعیت شناخته شده است که ویدیوها بهترین محتوا در تمام رسانه های اجتماعی هستند. استفاده از فرمت IGTV می تواند به خوبی کار کند، زیراIGTV دارای بخش جداگانه ای در صفحه کاوش است و درست در بالا پین شده است. ایجاد محتوایIGTV می تواند فراخوان خوبی برای برند شما باشد، زیرابدیهی است که الگوریتم اینستاگرام در سال های آینده این نوع محتوا را در اولویت قرار خواهد داد.

 

مشابه با فرمت ویدئو، پست‌های قابل خرید نیز به بالای صفحه کاوش پین می‌شوند. مطمئن شوید که یک پست عالی ایجاد کرده‌اید. سپسآن را در زمان مناسب برای افزایش میزان تعامل منتشر کنید.

 

5) از تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی استفاده کنید

تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند. آنها یک راه عالی برای اطمینان از اینکه پست‌های شما توسط افراد بیشتری در کانال قابل شناسایی است، به شمار می روند. به این معنی که می‌توانید فوراً به افرادی دسترسی پیدا کنید کههنوز بخشی از شبکه شما نیستند.

 

استفاده از برچسب‌ها می‌تواند به میزان قابل توجهی تعاملی را که پست‌های شما دریافت می‌کنند افزایش دهد و در نتیجه شانس شما را برایدیده شدن در صفحه اکسپلور افزایشمی دهد.

 

6) از کال تو اکشن هااستفاده کنید

در حال حاضر، همه ما می دانیم که کلید ورود به صفحه کاوش از طریق تعامل بیشتر در پست‌هاست. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از ایجاد و افزایش تعامل، تشویق مستقیم مخاطبان به تعامل با پست‌های شما از طریق استفاده از فراخوان‌ها برای اقدام (CTA)است.

برای این منظور سوالاتی را در کپشن های خود بگنجانید تا فالوورهای شما بتوانند در نظرات به آنها پاسخ دهند و بدین ترتیب گفتگو با شما را آغاز کنند. حتی می توانید از فالوورهای خود بخواهید که دوستان خود را در پست های شما لایک کنند، به اشتراک بگذارند یا تگ کنند. 

 

خرید لایک اینستاگرام

 

خرید لایک

لایک

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow