با این روش‌ها آهنگ ریلز مورد علاقه خود را دانلود کنید  3 روش برای دانلود فایل صوتی Instagram Reels به صورت MP3چگونه صدای Reels اینستاگرام را برای استفاده بعدی ذخیره کنیم؟سوالات متداول درباره نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام


با این روش‌ها آهنگ ریلز مورد علاقه خود را دانلود کنید  3 روش برای دانلود فایل صوتی Instagram Reels به صورت MP3چگونه صدای Reels اینستاگرام را برای استفاده بعدی ذخیره کنیم؟سوالات متداول درباره نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام
0
آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام در چند ثانیه! استخراح آهنگ ریلز   در ای...

آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام در چند ثانیه!


استخراح آهنگ ریلز

 

در این مقاله از بیتوته به شما نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام را خواهیم گفت. با استفاده از روش‌های مختلفی که در این مقاله ارائه می‌شود، می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را از ریلز اینستاگرام دانلود و در گوشی خود ذخیره کنید.

Reels یک قابلیت جدید در اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ویرایشگر ویدیوی داخلی این برنامه، ویدیوهای کوتاه خلق کنید. علاوه بر این، این پلتفرم رسانه اجتماعی میلیون‌ها آهنگ ترند و به روز را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به ویدیوهای خود اضافه کنید و آن‌ها را هیجان‌انگیزتر سازید. این قابلیت بسیار جالب است زیرا می‌توانید بدون نیاز به ذخیره‌سازی موسیقی روی تلفن خود، از آن‌ها در ویدیوهای Reels استفاده کنید.

 

هنگامی که در بخش Reels اینستاگرام به موسیقی بر می خورید که دوست دارید، چه می کنید؟ درست همانطور که می توانید فیلم های Reels اینستاگرام را ذخیره کنید، امکان دانلود صدای Reels اینستاگرام نیز وجود دارد. با این حال، کاربران نمی توانند به طور مستقیم صدای Reels را در اینستاگرام دانلود کنند، زیرا ویژگی دانلود ویدیو وجود ندارد تا از بحث در مورد صدا روی پلتفرم جلوگیری شود؛ مگر اینکه بخواهید صدا را برای استفاده بعدی در حساب اینستاگرام خود ذخیره کنید.

 

در این متن، سه روش ثابت‌شده برای دانلود صدای Reels به هر دستگاهی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب یکی از چهار روش برتر ما برای دانلود صدا از Reels اینستاگرام و دنبال کردن دقیق مراحل آن است. با ما همراه باشید!

 

نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام, آهنگ های ریلز اینستاگرام

دانلود صوت ریلزهای اینستاگرام به صورت mp3

 

به دنبال بهترین راه برای دانلود صدای ریلز از اینستاگرام هستید؟ در اینجا سه روش قوی وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را بدون دردسر در تلفن های هوشمند و رایانه های خود انجام دهید.

 

روش 1: فایل صوتی Reels را با استفاده از دانلودر آنلاین دانلود کنید

امکان دانلود صدا از اینستاگرام Reels با لینک از طریق چند دانلودر آنلاین ریلز امکان پذیر است. اگرچه همه پلتفرم‌های دانلود Reels از دانلود صدای ریلز‌ها پشتیبانی نمی‌کنند، اما برخی از آنها از جمله downloadvideosfrom.com وجود دارد. علاوه بر این، استفاده از این وب سایت برای دانلود ریلزهای صوتی بسیار آسان است. فقط این راهنمای گام به گام را دنبال کنید:

مرحله 1: به اینستاگرام بروید و ریلزهایی را که می خواهید صدای آنها را دانلود کنید باز کنید. اگر قبلاً ویدیوی ریلز را ذخیره کرده اید، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و منوی سه خطی را انتخاب کنید. سپس Saved را انتخاب کنید تا به ریلز‌های صوتی مورد نظر برای دانلود دسترسی داشته باشید.

 

مرحله 2: در ویدیوی ریلز‌ها، روی صدایی که می‌خواهید دانلود کنید در پایین صفحه کلیک کنید.

 

نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام, آهنگ های ریلز اینستاگرام

دانلود صدای ریلز اینستاگرام

 

مرحله 3: سپس به صفحه صوتی هدایت خواهید شد. در آنجا منوی سه نقطه را انتخاب کرده و روی گزینه Copy link کلیک کنید.

 

مرحله 4: با پیوند صوتی در کلیپ بورد خود ، از downloadvideosfrom.com دیدن کنید و پیوند را در کادر ارائه شده جایگذاری کنید.

 

نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام, آهنگ های ریلز اینستاگرام

روی Download MP3 کلیک کنید

 

مرحله 5: روی Download MP3 کلیک کنید و منتظر بمانید تا فایل صوتی بارگیری شود. سپس منوی زیر را انتخاب کرده و صدا را در گوشی خود دانلود کنید.

 

با این روش می توانید صدای ریلز اینستاگرام را مستقیماً به صورت MP3 در گوشی خود دانلود کنید. از طرف دیگر، می‌توانید یکی دیگر از دانلودکننده‌های صوتی اینستاگرام - InstaVideoSave.net را بررسی کنید، که به روشی مشابه کار می‌کند و به دانلود صوتی Insta کمک می‌کند. فرض همه این ابزارها مشابه است. با استفاده از دانلودر ویدیوی اینستاگرام به فایل صوتی، می‌توانید ریلز‌ها را به MP3 تبدیل کنید و صدا را از یک ویدیوی ریلز دانلود کنید.

 

روش 2: با تغییر پسوند فایل، ریلز ها را به صدا تبدیل کنید

این روش در واقع تبدیل ویدیو به فایل صوتی MP3 است و زمانی پیشنهاد می‌شود که در پس‌زمینه ویدیوی Reels فقط صدا وجود داشته باشد. از آنجایی که دانلود ویدیوهای Reels اینستاگرام با استفاده از برنامه‌های جانبی و دانلودرهای آنلاین امکان‌پذیر است، می‌توانید با تغییر نوع فایل، ویدیو را به راحتی به MP3 تبدیل کنید. اما این روش فقط با استفاده از اندروید یا رایانه شخصی امکان‌پذیر است و مراحل آن به شرح زیر است:

 

مرحله 1: به اینستاگرام بروید و ویدیوی ریلز‌هایی را که می‌خواهید صدای آن را دانلود کنید باز کنید.

 

مرحله 2: روی منوی سه نقطه در سمت راست صفحه کلیک کرده و Copy link را انتخاب کنید .

 

مرحله 3: از iGram.com یا برنامه Insaver برای دانلود ویدیوی ریلز استفاده کنید.

 

مرحله 4: پس از دانلود ویدیو، به مدیر فایل خود بروید و ویدیوی دانلود شده را طولانی فشار دهید.

 

نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام, آهنگ های ریلز اینستاگرام

تبدیل ریلزها یه صوت با تغییر پسوند فایل

 

مرحله 5: روی سه نقطه (Menu) در پایین صفحه کلیک کنید و تغییر نام را انتخاب کنید.

 

مرحله 6: پسوند انتهای نام را از MP4 به .MP3 تغییر دهید.

 

نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام, آهنگ های ریلز اینستاگرام

دانلود موزیک از ریلز اینستاگرام

 

با این کار، ویدیو را به صورت فایل صوتی در گوشی خود ذخیره خواهید کرد. با این حال برخی از وب سایت ها و برنامه ها ویدیو را به صدا تبدیل می کنند ، اما روش ذکر شده در بالا بسیار ساده است.

 

روش 3: صدای ریلز ها را با ویرایشگر ویدیو استخراج کنید

روش دیگر برای دانلود صوتی اینستاگرام استخراج صدا از ویدیوی Reel با استفاده از ویرایشگر ویدیو است. با این حال، تنها زمانی می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید که بخواهید صدا را از ویدیو استخراج کرده و به ویدیوی دیگری اضافه کنید. برخی از برنامه ها وجود دارند که به شما این امکان را می دهند. بنابراین در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: ویدیو Reels اینستاگرام را با استفاده از سه مرحله اول روش قبلی دانلود کنید.

مرحله 2: به اپ استور یا پلی استور بروید و InShot را روی گوشی خود نصب کنید.

مرحله 3: InShot را باز کنید و ویدیویی را که می خواهید ویرایش کنید اضافه کنید.

مرحله 4: Music را انتخاب کنید و روی Tracks کلیک کنید.

مرحله 5: پس از آن، روی Extract Audio from Video ضربه بزنید و فیلم ریلز‌هایی را که قبلا دانلود کرده‌اید انتخاب کنید.

 

خودشه! بارگیری صوتی Reels شما اکنون کامل شده است!

 

تا اینجا روش‌هایی را توضیح دادیم که نیاز به دانلود یا استخراج صدا به دستگاه دیگری دارند تا بتوان آن را در یک ویدیو قرار داد. اما خبر خوب این است که همه این کارها را می‌توانید مستقیماً در اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید!

مراحل زیر را دنبال کنید تا مستقیماً در اینستاگرام روی ساخت ویدیوهای خود کار کنید:

 

1. باز کردن Reels با موسیقی مورد نظر: به اینستاگرام بروید و Reels مورد نظرتان که می‌خواهید صدای آن را ذخیره کنید باز کنید. 

اگر Reels را قبلا ذخیره کرده‌اید، به پروفایل خود بروید و منوی سه‌خط را انتخاب کنید. سپس Saved را انتخاب کنید تا به Reels‌هایی که می‌خواهید صدای آن‌ها را ذخیره کنید دسترسی پیدا کنید.

 

2. انتخاب و باز کردن موسیقی: روی Reels مورد نظر، روی نام موسیقی پایین صفحه کلیک کنید.

 

3. ذخیره صدای Reels: پوشه "Audio" را باز کنید و سپس روی فایل صوتی مورد نظر برای باز کردن آن ضربه بزنید.

حالا وقتی برای ساخت ویدیوی خود آماده شدید، می‌توانید گزینه "Use Audio" را انتخاب کنید.

این روش برای کسانی که ایده‌های زیادی برای Reels‌های خود دارند و می‌خواهند فایل‌های صوتی متعدد را برای استفاده بعدی ذخیره کنند، بسیار مناسب است.

 

نکات:

به خاطر داشته باشید که ذخیره و استفاده از محتوا باید مطابق با قوانین و مقررات اینستاگرام باشد.

روش‌های دیگری نیز برای دانلود صدای Reels وجود دارد، اما برخی از آنها ممکن است نقض‌کننده‌ی قوانین و مقررات باشند. این متن بر روش رسمی داخل اپلیکیشن اینستاگرام تاکید می‌کند.

 

1. چرا نمی توانم صدا را در اینستاگرام ذخیره کنم؟

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد صدا را از آن ذخیره یا دانلود کنند زیرا این پلتفرم اساساً برای اشتراک گذاری فیلم ها و تصاویر شما است. علاوه بر این، آنها می خواهند که همه این کارها در برنامه انجام شود. صرف نظر از محدودیت، می توانید صدا و تصویر را در اکانت اینستاگرام خود ذخیره کنید تا بعدا تماشا کنید یا از روش های ذکر شده در مقاله برای دانلود صدای Reels استفاده کنید.

 

2. آیا امکان استخراج صدا از فیلم های ریلز وجود دارد؟

بله، استخراج صدای Reels به همان روشی که می‌توانید با هر ویدیوی دیگری انجام دهید، امکان‌پذیر است. برای انجام این کار، نیاز به دانلود یک برنامه ویرایش ویدیو یا استفاده از یک پلتفرم آنلاین دارید که به شما امکان می‌دهد این کار را در تلفن خود انجام دهید. پس از آن، ویدیو را دانلود کنید و آن را به ویرایشگر ویدیو اضافه کنید. اگر مراحل لازم را دنبال کنید، می‌توانید صدای Reels را استخراج کرده و آن را به یک ویدیوی دیگر اضافه کنید.

 

3. کدام روش برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام بهتر است؟

انتخاب بهترین روش به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. اگر می خواهید آهنگ را به صورت ویدیو دانلود کنید، برنامه های جانبی یا سایت های دانلود گزینه های مناسبی هستند. اگر فقط صدا برایتان مهم است، ربات های تلگرام یا تبدیل ویدیو به MP3 می تواند کارآمد باشد.

 

4. آیا دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام قانونی است؟

قانونیت دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام به شرایط مختلفی مانند حق کپی رایت آهنگ و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. به طور کلی، دانلود آهنگ برای استفاده شخصی مشکلی ندارد، اما اگر قصد دارید از آن به صورت تجاری یا عمومی استفاده کنید، باید مجوز صاحب اثر را کسب کنید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow