۷ دلیل اساسی که شما را مجاب می کند فالوورهای بیشتری جذب کنید!


			
		۷ دلیل اساسی که شما را مجاب می کند فالوورهای بیشتری جذب کنید!
0
خرید فالوور واقعی   جلب توجه مخاطب و جذب مصرف کننده‌ ی بیشتر در بستر اینستاگر&#...



خرید فالوور واقعی

 

جلب توجه مخاطب و جذب مصرف کننده‌ ی بیشتر در بستر اینستاگرام می تواند یکی از بزرگترین عاملان تغییر و کمک به تجارت و کسب و کار شما باشد و به معنای واقعی برای شما مثل یک معجزه عمل کند. دلیلش هم خیلی ساده و واضح است! به دست آوردن فالوور و پسندیده شدن به گسترش و شهرت بیشتر برند تجاری شما و در نتیجه و جلب نظر مشتریان بیشتر کمک می کند. هر چه بیشتر دیده شوید بیشتر در معرض دیده شدن قرار می‌ گیرید و این چیزی ست که تجارت شما را زنده نگه می دارد!

 

اینستاگرام؛ محبوب ترین و فعال ترین رسانه تصویری اجتماعی!

آمار را نمی توانید نادیده بگیرید؛‌ در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی محبوب، روزانه بیش از پانصد میلیون کاربر فعال چیزی بیش از یک میلیارد تصویر به اشتراک می گذارند! شاید قبل از شروع کار با خودتان فکر کنید که میلیون ها کاربر فعال و فالوور رایگان در اینستاگرام هستند که از قضا خیلی هم عاشق برند تجاری شما هستند و جذب مخاطب برای شما به سادگی آب خوردن خواهد بود. اما عجله نکنید! مثل اکثر موارد در زندگی، تداوم حضور ثابت و فعال در شبکه های اجتماعی صبر و عزم راسخی می طلبد. حتی متخصصان رسانه های اجتماعی و بهداشت روان مخاطب می گویند که این موضوع واقعا کار سختی است. 

 

جذب فالوور؛ مسئولیت اجتماعی شما در فضای مجازی!

به گفته متخصص رشد رسانه های اجتماعی، تالیا کورن، به دست آوردن یک پیرو سالم و یک مخاطب مشتاق که شما و کارتان را بشناسد و هدفمندانه شما را دنبال کند تعهدی بزرگ در هر بستر رسانه اجتماعی است. به دست آوردن اعتماد و علاقه مردم و دنبال کنندگان با ارزش به استراتژی و طرح ریزی مناسب، مهارت و آگاهی از ترفند ها و البته صبر و زمان زیادی نیاز دارد.

 

کمپانی های خرید و فروش فالوور | خرید فالوور فعال

شرکت های زیادی به شما برای دیده شدن و جذب مخاطب در اینستاگرام کمک می کنند. بستر اینستاگرام امروزه به یکی از اصلی ترین روش های تعامل با مخاطب و جذب دنبال کننده و طرفدار تبدیل شده است. به طوری که حتی صاحبان برند ها و نام های تجاری بزرگ نیز از آن غافل نمی شوند و فعالیت مستمرشان در اینستاگرام را حفظ می کنند.

 

راهکاری برای دیده شدن در اینستا | خرید فالوور واقعی

برای شروع کار در اینستاگرام شما به چیزی بیش از تبلیغات کوچک زیر پست صفحات پر طرفدار و یا فالو آنفالو دارید. شما همیشه فرصت نمی کنید تا برای رسیدن به عدد هزار، ده هزار و پنجاه هزار فالوور واقعی در اینستاگرام صبر کنید و اگر برای این روند تمام و کمال وقت بگذارید از باقی کارهای مهم برند تجاری‌ تان عقب خواهید ماند!‍‍

 

خرید فالوور کسب و کار شما را برای ورود به چرخه ی پول ساز ِ"دیده شو تا دیده شوی" ِ اینستاگرام آماده می کند. اگر هنوز برای خرید فالوور واقعی و فعال مجاب نشده اید ادامه این مقاله را از دست ندهید! با هم هفت دلیل اساسی که چرا خرید فالوور فعال برای صفحه اینستاگرامی تان مهم و ضروری است و چه فوایدی دارد را بررسی می کنیم.

 

خرید فالوور | شما می خواهید برای شرکت خود مشروعیت ایجاد کنید!

با افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی برای مشاغل، عملکرد حساب کاربری کسب و کار در اینستاگرام به یک عامل تعیین کننده در مورد اینکه آیا مشتریان می خواهند با شما همکاری کنند و شما را می پسندند یا نه، تبدیل شده است. اگر نمایه کسب و کار شما تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشد و از نرخ تعامل خوبی بهره ببرد، به نظر مشتریان می رسد که شرکت شما مدتی زیادی فعال بوده است و خوب می داند چه کاری انجام می دهد پس نسبت به همتایانش قابل اعتمادتر است.

 

شرکت هایی که فالوور های کم یا فالوور واقعی کمتری دارند و میزان تعامل شان کم است، بی تجربه و نابلد به نظر می رسند و کمتر به آن ها اعتماد می شود. در نتیجه، حقیقت این است که مشتریان خیلی راحت تنها با دیدن رقم دنبال کنندگان و با نگاه به نظرات سایر مردم نسبت به کسب و کار شما در مورد خرید محصول شما تصمیم می گیرند. خرید فالوور واقعی فعال باعث می شود نمایه شما حرفه ای تر به نظر برسد و شانس شما برای به دست آوردن مشتری واقعی را بیشتر کند.

 

خرید فالوور فعال | پیشرفت یک شبه هم ممکن است!

اگر در رسانه های اجتماعی تازه وارد هستید خرید فالوور واقعی می تواند شما را به جای پلکان پیشرفت و موفقیت از آسانسور بالا ببرد!

 

این حقیقت ناراحت کننده اما غیر قابل انکاری است که اکثر پروفایل های جدید اینستاگرام قبل از اینکه بتوانند طرفداران قابل توجهی را بدست آورند، مورد توجه قرار نمی گیرند. در بعضی از مشاغل، مانند صنعت مد و لباس، مدل هایی که تعداد مشخصی دنبال کننده نداشته باشند حتی برای استخدام در نظر گرفته نمی شوند. به همین دلیل، بیشتر مارک ها و برند های تجاری می خواهند افرادی را استخدام کنند که در زمینه کاری خود برای این نوع کارها شناخته شده باشند.

 

این می تواند مدل های آینده صنعت مدلینگ را در هنگام تلاش برای کشف خود و شناساندن خودشان به فضای مجازی در معرض آسیب جدی قرار دهد. گرچه امیدوارم صنعت شما مانند صنعت مد در این حد سخت گیر نباشد، واقعیت این است که حساب های جدید تجاری در اینستاگرام حتی با وجود مشارکت و تلاش و صبر صاحبان کسب و کار واقعا سخت دیده می شوند و گاهی جذب مخاطب در آنان به قدری طول می کشد که شکست می خورند. چرا که در هر شاخه ای که تصورش را بکنید از قبل کمپانی های بسیار بزرگ تری رشد کرده و کاربران را به خود جذب کرده اند. 

 

خرید فالوور واقعی اینستاگرام | چه کسانی باید فالوور بخرند؟

خبر خوب این است که خرید فالوور واقعی و فعال با این که چیز جدیدی نیست اما طرفداران زیادی در بین مشاغل معمولی تر نداشته است. اما از جایی امیدوار می شوید که بدانید بسیاری از شرکت ها از قبل فالوور فعال اینستاگرام خریداری کرده اند! رستوران ها، ورزشکاران، مارک های پوشاک، هنرمندان و حتی سیاست مداران همه دنبال کنندگان را برای حساب های خود خریده اند و نتایج شگفت انگیزی نیز دیده اند. 

 

با خرید فالوور فعال و واقعی، خودتان برای خودتان تبلیغ کنید!

با صرف بخش کوچکی از بودجه بازاریابی خود در خرید فالوور واقعی اینستاگرام، تقریباً همان کار پرداخت پول برای تبلیغ یک پست در اینستاگرام را انجام می دهید. با این تفاوت که پول شما هنگام خرید فالوور سوخت نمی شود و در آینده همین پول بارها و بارها برای شما کسب درآمد می کند و به شما برمی گردد. همچنین در تبلیغات شما دقیقا چیزی دریافت نمی کنید اما وقتی پولی بابت خرید فالوور فعال پرداخت می کنید به اندازه پولی که هزینه کردید و با ارزش معنوی خیلی خیلی بیشتر از آن مبلغ، فالوور واقعی و خدمات دریافت خواهید کرد. اما هنگامی که شما یک پست را در یک صفحه نسبتا مشهور اینستاگرامی تبلیغ کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به رسیدن به یکصد صد فالوور امیدوار باشید و همچنین نتایج از سوی تبلیغ کننده تضمین نمی شوند.

 

هر کسی می خواهد دیده شود!

شاید اعتراف به این موضوع سخت باشد اما همه ما تنها اعداد و ارقام را می شناسیم. خصوصا در شبکه های اجتماعی. تصور کنید دو صفحه اینستاگرامی فروش کفش پیدا کردید که یکی ۱۲۰۰ فالوور و دیگری ۱۰۰ هزار فالوور واقعی دارد. با خودتان چه فکری می کنید؟ از کدام پیج خرید می کنید؟ 

 

حقیقت این است که در نهایت، همه ما وقتی این دو حساب کاربری را می بینیم به یک چیز فکر می کنیم: این شخص قابل اعتماد است و دیگری نیست!

 

چرا تعداد فالوور برای ما مهم است؟

جالب است بدانید که این موضوع ریشه روانشناسی دارد! این فکر از یک ویژگی رفتاری انسان ناشی می شود به نام "اثبات اجتماعی". طبق پژوهش های انجام شده درمورد اثبات اجتماعی، ما بر اساس نحوه رفتار دیگران و آنچه آنها دوست دارند، استراتژی و طرح رفتاری می ریزیم و تصمیم می گیریم که چگونه رفتار کنیم و چه چیزهایی را دوست بداریم. این را می توانید در عمل در هر بستر رسانه اجتماعی به خوبی مشاهده کنید.

 

ببینید که چه طور مطالب خاصی ناگهان در فضای مجازی خصوصا بین فالوور های اینستاگرام می ترکند و دست به دست منتشر می شوند. شخصی پست جالبی می بیند، بنابراین آن را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارد. فالوورهایش پست را می بینند و با خود فکر می کنند که این فرد حتماً از این پست لذت برده است زیرا آن را به اشتراک گذاشته، بنابراین آن‌ها نیز شروع به اشتراک گذاری آن می کنند. حتی خود صفحه رسمی اینستاگرام هم از پست های اکانت هایی استفاده می کند که جذابیت بالایی دارند و تعداد زیادی دنبال کننده دارند چرا که خود اینستاگرام هم چیزی جز دیده شدن و فالوور واقعی بیشتر نمی خواهد. 

 

بنابراین با همه این ها همانطور که پست های شما با لایک و نظر و کامنت سایرین جلب توجه می کند، اگر حساب شما فالوور واقعی زیادی داشته باشد، در جستجوها بالاتر ظاهر می شود و اعتماد بیشتری جلب می کند.

 

خرید فالوور فعال | شما درگیر مدیریت تجارتتان هستید و وقت زیادی برای جذب فالوور واقعی ندارید!

مدیریت یک تجارت کار سخت و انرژی زیادی را می طلبد. وظایف بی شماری برای ادامه دادن کار باید انجام شود، ساعات زیادی از شبانه روز را باید کار کنید. برای جذب فالوور و کار روی صفحه اینستاگرامتان می توانید یک مدیر محتوا یا مدیر شبکه های اجتماعی استخدام کنید تا اکانت شما را پویا نگه دارد و به مرور زمان مخاطب جذب کند، اما این به معنای خرج میلیون ها تومان در سال است، پولی که می توانستید با آن هزاران فالوور فعال و لایک و کامنت اینستاگرام بخرید!

 

اگر فالوور فعال و واقعی اینستاگرامی بخرید، در هزینه و منابعی که برای استخدام شخصی یا رشد حساب کاربری خود صرف می کنید، صرفه جویی می کنید. با این کار وقت ارزشمندی در روز آزاد می شود و به شما امکان می دهد بهتر روی اهداف مهم شرکت تمرکز کنید.

 

شما می خواهید همزمان پست هایتان را در سایر رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید!

فیس بوک اینستاگرام را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرد. وقتی این دو شرکت ادغام شدند، سیستم عامل آن ها امکان ارسال پست به فیس بوک ، توییتر و تامبلر را از طریق اینستاگرام شما فراهم کردند! حتی می توانید تنظیمات خود را تغییر دهید تا هر زمان که در اینستاگرام پست می کنید به طور خودکار در فیس بوک نیز تصویر را پست کنید. به دلیل نزدیک بودن عملکرد فیس بوک و اینستاگرام،  اگر محبوبیت تان در اینستاگرام زیاد باشد طولی نمی کشد که در فیس بوک نیز محبوبیت پیدا می کنید. خرید فالوور اینستاگرام محبوبیت شما را افزایش می دهد و به شما امکان محبوبیت و دیده شدن بیشتر در سایت های دیگر را نیز می دهد.

 

شما به بررسی ها و نظرات مثبت مصرف کنندگان نیاز دارید!

یک حساب اینستاگرامی با تعداد زیادی فالوور به نوعی مانند سایتی شبیه به دیجی کالا یا آمازون است که نظرات مثبت زیادی دارد و یا در آن مصرف کنندگان به هم کمک می کنند و از تجربیات هم بهره مند می شوند. از این گذشته، افرادی که صفحه شما را دنبال می کنند هر روز برای دیدن محتوای شما و بنابراین محصولات شما در خبرهایشان ثبت نام می کنند. خر خوب؛ شانس وجود دارد، آنها کاملاً به تجارت شما فکر می کنند! وقتی مشتری های بالقوه تعداد زیادی فالوور و درگیر شدن زیاد در پست های شما را می بینند ، این اثر همانند دیدن بسیاری از نظرات مثبت است. به دست آوردن دنبال کنندگان محصولات و خدمات شما را در نظر مصرف کنندگان با کیفیت و مورد اعتماد نشان داده و به عنوان روشی برای بهبود رتبه بندی شما در بین رقابت ها به شمار می رود.

 

خرید فالوور | شما می خواهید بیشتر درآمد کسب کنید!

رسانه های اجتماعی به بخشی بسیار مهم در هر استراتژی بازاریابی تبدیل شده اند. دلیل صرف وقت شما برای ایجاد پروفایل در سیستم عامل های مختلف ساده است ، شما می خواهید سود خود را برای تجارت خود افزایش دهید. همه ۱ میلیارد کاربر اینستاگرام مشتریان بالقوه ای هستند که تنها کاری که باید بکنید جذب کردن آن هاست. اما به دلیل الگوریتم سخت گیرانه اینستاگرام ، مشاهده آن حتی توسط کسری از این مشتری بسیار دشوار است. خرید فالوور اینستاگرام بلافاصله تعداد افرادی را که محصولات شما را می بینند افزایش می دهد. هرچه افراد محصولات شما را بیشتر ببینند ، احتمال اینکه مردم محصولات شما را بخرند ، فروش شما را افزایش دهند و به خط تولید اصلی شرکت شما کمک کنند بیشتر است.

 

هنوز فکر می کنید مدیریت پیج به تنهایی برای شما مناسب است؟

هر روز مشاغل بیشتری به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات خود به مشتریان ، به اینستاگرام می پیوندند. این بدان معناست که رقابت فقط بزرگتر می شود و اطمینان از شنیده شدن صدای شرکت شما هر روز دشوارتر می شود. هنگامی که تصمیم به خرید فالوور اینستاگرام می گیرید ، بلافاصله حیطه های بازاریابی کسب و کار خود را تقویت می کنید و حضور خود را برای نام تجاری خود پر رنگ و بادوام می کنید. شما با خرید فالوور اینستاگرام در روز کاری خود صرفه جویی می کنید ، محبوبیت خود را در بین مخاطبان خود کسب می کنید و در نهایت درآمد بیشتری برای تجارت خود کسب می کنید.

 

سخن پایانی: خرید فالوور اینستاگرام | آری یا نه؟

اگر شما هم نمی‌دانید که آیا می‌خواهید فالوور واقعی اینستاگرام بخرید یا نه، به شما کمک می‌ کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

اگر اهل تأثیرگذاری یا تجارت هستید، اینستاگرام بهترین رسانه ی اجتماعی برای شما است. داشتن فالوورهای زیاد اغلب مورد تحسین قرار می گیرد اما به دلیل زمان محدود، داشتن فالوورهای واقعی و فعال در مدت زمان کمتر از یک سال تقریبا غیر ممکن است. گزینه بهتر پیش روی شما خرید فالوور اینستاگرام برای رشد پروفایلتان در شبکه های اجتماعی است.

 

حتما شما هم به خوبی می دانید که نمی توان برای همیشه در شبکه های اجتماعی با این حال و هوای رقابتی صبر کرد. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید، باید فالوور اینستاگرامی بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید، از نظر مخاطبان، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر دیده می شوید. 

 

زمان کالای گرانبهایی است و هدر دادن آن در حالی که نشسته اید و منتظر رسیدن رقم فالوورها به میزان مناسب هستید عاقلانه نیست! نخریدن فالوور در ابتدای کسب  و کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است. اگر سوالی درباره خرید فالوور فوری و فالوور فعال اینستاگرام یا لایک وکامنت اینستاگرام دارید یا درمورد خرید فالوور هنوز مردد هستید می توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی سایت کافه فالوور در ارتباط باشید.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow