خرید و فروش انواع مودم ADSL


			
		خرید و فروش انواع مودم ADSL
0
 آیا اطلاعاتی راجع به ADSL دارید؟ ؛ کلمه ADSL مخفف عبارت انگلیسی ( Asymmetric digital subscriber line ) و به معنای خط ...



 
آیا اطلاعاتی راجع به ADSL دارید؟ ؛ کلمه ADSL مخفف عبارت انگلیسی ( Asymmetric digital subscriber line ) و به معنای خط مشترک دیجیتال نامتقارن می باشد. با دقت بسیار در اسم ADSL متوجه خواهید شد که هر کلمه این عبارت معنی و مفهوم خاصی دارند که در کنار هم کلمه ADSL را تشکیل داده اند. برای اتصال به شبکه گسترده اینترنت نیاز به یک مودم ADSL دارید تا با کمک آن بتوانید از اینترنت ، اتوماسیون های اداری و ... که در بستر اینترنت فعال هستند استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با فروشگاه اینترنتی شوبین آشنا کنیم.


خرید مودم ADSL از فروشگاه اینترنتی شوبین
با کلیک بر روی مودم ADSL می توانید وارد دسته بندی مودم های وب سایت شوبین شوید و مودم های ADSL را با هم مقایسه کنید.  در این صفحه لیستی از مودم های ADSL و VDSL را با نازلترین قیمت قراردادیم که با کلیک بر هر مودم می توانید اطلاعات بسیار کامل تری از این مودم ها به دست آورده و Modem مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

این مجموعه مودم های خود را از شرکت های ( دی لینک ، تی پی لینک ، تندا ، لینکسیس ، یوتل و زایکسل ) تأمین می کند تا مودم ها را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین فروشگاه اینترنتی شوبین فیلتر هایی برای خرید محصول در اختیار کاربران عزیز خود قرار داده است تا بتوانند محصول مورد نظر خود را راحت تر و سریع تر پیدا کنند.
 

خرید و فروش انواع مودم ADSL

 
ما در ادامه شما را با 2 مودم پر فروش این مجموعه آشنا خواهیم کرد.
مودم D-Link DSL-2740U
مودم DSL-2740U توسط شرکت قدرتمند D-Link طراحی و تولید شده است ، اگر ویژگی های این مودم را بررسی کنید متوجه خواهید شد که مودم پر قدرت و با کیفیتی را انتخاب کرده اید. سرعت این مودم 4 برابر بیشتر از مودم های 802.11g بوده و اگر به دنبال یک مودم مناسب برای استفاده در محل کار یا منزل خود هستید این مودم پیشنهاد بسیار خوبی برای شما می باشد. امنیت این مودم بر اساس استاندارد SPI بوده و این بدین معناست که هکر ها نمی توانند به این مودم نفوذ کنند. همچنین به لطف قابلیت QOS اولویت بندی سرویس بین دستگاه های سرویس گیرنده انجام خواهد شد و اگر زمانی شبکه شما شلوغ باشد به هیچ عنوان افت سرعت را متوجه نخواهید شد.


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مودم DSL-2740 به وب سایت شوبین مراجعه نمایید.


مودم TP-link TD-W8961N
همانطور که از اسم این مودم پیداست توسط شرکت تجهیزات شبکه TP-link طراحی و تولید شده است. از ویژگی های مودم TD-W8961N می توان به سرعت انتقال دیتا ، آنتن دهی تا 5dBi ، نصب آسان و ... اشاره کرد. این مودم 4 پورت خروجی دارد که می توانید 4 دستگاه را به صورت همزمان با کابل Category و سوکت RJ45 به این مودم متصل نمایید. اگر Gamer هستید و علاقه شدیدی به بازی های آنلاین دارید می توانید با استفاده از این مودم سرعتی برابر با 300Mbps دریافت کنید همچنین به غیر از Game Online قادر خواهید بود به صورت آنلاین به تماشای فیلم بپردازید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مودم W8961N به فروشگاه اینترنتی شوبین مراجعه نمایید.

مجموعه شوبین در بستر اینترنت آماده خدمات رسانی 24 ساعته به شما کاربران عزیز می باشد ، تمامی مودم های ADSL که در این وب سایت به فروش می رسد با گارانتی مجموعه شوبین بوده و شما محصول را بدون واسطه خریداری می کنید. همچنین قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی شوبین تماس گرفته و اطلاعات بهترین مودم ( نسبت به متراژ و ... ) را از متخصصین این مجموعه دریافت کنید.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow