بیل گیتس به کووید مبتلا شد


			
		بیل گیتس به کووید مبتلا شد
0
بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و حامی مالی بزرگ تلاش‌ها برای مقابل...



بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و حامی مالی بزرگ تلاش‌ها برای مقابله با پاندمی، در توییتر اعلام کرد عوارض ملایمی از ابتلا به کووید ۱۹ داشته است.

به گزارش ایسنا، بیل گیتس که میلیون‌ها دلار برای مبارزه با پاندمی کمک کرده است، اعلام کرد تست کرونای وی مثبت شده است.

 

گیتس ۶۶ ساله در توییتر اعلام کرد: با داشتن عوارض ملایم، به توصیه متخصصان، قرنطینه شده تا سلامتش را به دست آورد. وی در توییت دیگری نوشت: خوش اقبال بوده که واکسینه شده و دوز بوستر را دریافت کرده است و به تست و مراقب پزشکی فوق العاده دسترسی دارد.

 

هنوز معلوم نیست آیا برای نخستین بار است که تست کرونای بیل گیتس مثبت شده است یا خیر. وی همچنین اعلام کرد به صورت مجازی در نشست با افراد بنیادش حضور پیدا خواهد کرد.

 

بیل گیتس که یکی از بنیانگذاران مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، در ماه‌های اخیر منابع قابل ملاحظه‌ای را به پاندمی اختصاص داده است. وی هفته گذشته کتابی با عنوان "چطور از پاندمی بعدی پیشگیری کنیم"، منتشر کرد و در آن توضیح داد چگونه کشورها می‌توانند تلاش هماهنگی برای اجتناب از پاندمی داشته باشند و همه بیماریهای تنفسی را ریشه کن کنند.

 

وی درباره چگونگی واکنش مقامات سلامت جهانی به پاندمی و توزیع واکسن صریح بوده است. بنیاد بیل و ملیندا گیتس اعلام کرد میلیونها دلار به سازمانهایی شامل سازمان جهانی بهداشت برای تامین مالی تست، درمان و توزیع واکسن اهدا کرده است.

 

بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، بیل گیتس در ژانویه در توییتر گفت: زمانی که اُمیکرون در کشوری شیوع پیدا کند، بیشتر شبیه یک سرماخوردگی فصلی درمان خواهد شد.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow