4 ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس برای علاقه‌مندان تکنولوژی


			
		4 ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس برای علاقه‌مندان تکنولوژی
0
ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس   پس از روی کار آمدن نسل 12 گوشی‌های آیفون، تحول عظیم&#...



ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس

 

پس از روی کار آمدن نسل 12 گوشی‌های آیفون، تحول عظیمی در طراحی محصولات اپل به وجود آمد. چرا که طراحی گوشی‌های آیفون شکل و شمایل جدیدی پیدا کرد. در واقع این شرکت تصمیم گرفت تا به طرح کلاسیک و بسیار جذاب نسل 5 خود بازگردد. گوشی‌هایی که بدنه مسطح داشته و بسیار خوش‌دست بودند. به همین دلیل هم، شرکت اپل از نسخه مینی خود رونمایی کرد. با این که نسخه مینی آیفون نتوانست انتظارات شرکت را برآورده کند، اما سایر محصولات نسل 12 فروش عالی داشتند. حالا همه منتظر نسخه بعدی و نسل جدید بودند و انتظار می‌رفت قیمت آیفون 13 هم بیشتر از سری قبلی باشد.

 

همین اتفاق هم افتاد و قیمت آیفون 13 نسبت به نسل قبلی افزایش چند درصدی پیدا کرد. اما نکته جالب اینجاست که پس از کلی انتظار برای رونمایی از نسل جدید، تفاوت چندان خاصی از لحاظ ظاهری در آن، به چشم نمی‌خورد. چرا که گوشی نسل جدید آیفون همان ظاهر سری قبلی را با کمی تغییر، حفظ کرده بود. شاید در ابتدا انتقاد زیادی به این اقدام طراحان شرکت اپل شد، ولی بعدها همه چیز تغییر کرد. چرا که با استفاده از محصولات سری جدید همه متوجه امکانات عالی آن‌ها شدند. از طرفی دیگر، هیچ کس دلش نمی‌خواست با ظاهری جذاب سری 12 خداحافظی کند!

 

امکانات بهبودیافته آیفون ۱۳ پرو مکس

شرکت اپل هم با آگاهی از این موضوع که طراحی سری 12 طرفداران زیادی دارد، اقدام به تغییر کلی ظاهر نسل جدید 13 نکرد. اما به طور کلی امکانات و فناوری آن را تغییر داد و همین دلیل باعث افزایش قیمت آیفون 13 شد. چرا که حالا شما از محصولاتی بهره‌مند می‌شدید که نسبت به سری قبل بسیار پیشرفته‌تر بود. شاید همین دلیل هم باعث شد تا انتقادها نسبت به طراحی جدید نسل 13 آیفون کمتر شده و برعکس، این محصولات فروش عالی داشته باشند. به خاطر این که تمام سایت‌های تخصصی شروع به نقدهای بسیار مثبت راجع به این محصولات کردند.

 

برای مثال، می‌توان به امتیاز عالی آیفون 13 پرو از لحاظ قدرت باتری در سایت‌ها، اشاره کرد. از طرفی دیگر، نسخه‌ی آیفون 13 پرو مکس هم تبدیل به محبوب‌ترین مدل میان گوشی‌های نسل جدید اپل شد. چرا که آیفون 13 پرو مکس از امکانات بسیار عالی برخوردار شد که در اینجا به 4 مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اما باید اشاره کنیم که نسخه‌های پرو، همان‌طور که از نامشان مشخص است، به خاطر کاربری حرفه‌ای‌شان همیشه قیمت بالاتری دارند. این موضوع را می‌توانیم به وضوح در قیمت آیفون 13 پرو و یا پرو مکس مشاهده کنیم.

 

ویژگی آیفون ۱۳ پرو مکس,باتری آیفون ۱۳ پرو مکس,گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس

 

ظرفیت باتری بهبود یافته

یکی از ویژگی‌های خیره‌کننده آیفون 13 پرو مکس ظرفیت باتری آن است. این گوشی دارای یک باتری غیرقابل تعویض 4352 میلی‌آمپری است که قابلیت نگهداری شارژ بسیار عالی دارد. بدین معنا که شما نیازی به نگرانی بابت تمام شدن سریع شارژ گوشی‌تان نخواهید داشت. موضوعی که بسیاری از کاربران آیفون مینی 12 با آن روبه‌رو بودند و به همین دلیل فروش این نسخه در سال قبل با کاهش روبه‌رو شد. اما این بار شرکت اپل، با اختصاص دادن ظرفیت باتری در نسل جدید، این نقص کوچک را به طور کلی جبران کرد. چیزی که خودش را در قیمت آیفون 13 نمایان کرد، اما موجب رضایت بیشتر کاربران شد.

 

ویژگی دوم آیفون 13 پرو مکس، صفحه نمایشگر بزرگ آن است. در سال‌های اخیر استقبال از صفحه نمایشگر کوچک نسبتا کمتر شده و عده زیادی علاقه به صفحه‌های نمایشگر بزرگ‌تر دارند. چرا که تجربه استفاده از گوشی هوشمند در گوشی‌هایی که صفحه نمایشگر بزرگ دارد، بهتر است. با این که چنین موضوعی هم، در قیمت آیفون 13 پرو مکس تاثیرگذار است، اما باز هم طرفداران خاص خودش را دارد. چرا که عده زیادی آیفون 13 پرو مکس را بیشتر به خاطر صفحه‌ نمایشگر بزرگ آن دوست دارند. از این روی، حتی مبلغ زیادی هم بابت این مدل پرداخت می‌کنند.

 

سنسورهای قدرتمند دوربین

سومین ویژگی بسیار خوب در مورد آیفون 13 پرو مکس، قدرت سنسور دوربین‌های آن است. چرا که شرکت اپل در به‌روزرسانی‌های جدیدش تغییرات زیادی روی سنسور دوربین نسخه‌های پرو انجام داد. گوشی آیفون 13 پرو مکس دارای یک لنز چهارگانه واید، اولتراواید، تله‌فتو و تشخیص عمق میدان است. این لنزهای 12 مگاپیکسلی، قدرت بالایی از لحاظ گشودگی دریچه دیافراگم و کیفیت سنسور دارند. طوری که حتی در فضای کم‌نور هم می‌توانیم شاهد فیلم‌ها و عکس‌های بسیار باکیفیت، با کمترین میزان نویز باشیم.

 

چهارمین ویژگی آیفون 13 پرو مکس، حافظه داخلی 1 ترابایتی آن است. بحث حافظه داخلی، همیشه برای کاربران آیفون دغدغه بزرگی بوده است. چرا که گوشی آیفون برخلاف محصولات اندرویدی از قابلیت اتصال حافظه جانبی برخوردار نبوده است. به همین دلیل نیاز به حافظه داخلی بیشتر یکی از بزرگ‌ترین نیازهای کاربران گوشی‌های آیفون بوده است. از این روی، شرکت اپل با ایجاد حافظه 1 ترابایتی در گوشی‌ آیفون 13 پرو مکس تمام کاربرانش را غافلگیر کرده است. با این که این موضوع هم در قیمت آیفون 13 پرو مکس، تاثیر بسزایی دارد، اما برای عده‌ی زیادی از افراد، ارزش خرید کردن را دارد.

 

خرید گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس,امکانات آیفون ۱۳ پرو مکس,ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس

خرید آیفون ۱۳ پرو مکس

 

خرید آسان آیفون ۱۳ پرو مکس از بازرگانی سیب

برای مطلع شدن از قیمت آیفون 13 و یا خرید اپل واچ می‌توانید به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید. جالب است بدانید که برای خرید آیفون 13 پرو مکس، نیازی به پرداخت کل هزینه نخواهید داشت. چرا که می‌توانید فقط 40 درصد هزینه را نقدی و مابقی را به صورت اقساطی، در فروشگاه بازرگانی سیب پرداخت کنید. خرید اپل واچ و یا ایرپاد، نیازی به پیش‌پرداخت نداشته و می‌توانید آن‌ها را بدون پیش‌پرداخت، به صورت اقساطی خریداری نمایید.

 

برای خرید اقساطی از بازرگانی سیب باید حتما به صورت حضوری، همراه دسته‌چک‌تان مراجعه کنید. پس از آن، می‌توانید به راحتی اقدام به خرید اپل واچ، آیفون 13 پرو مکس و یا سایر محصولات این شرکت بکنید. برای اطلاعات بیشتر، همچنین می‌توانید به وب‌سایت بازرگانی سیب مراجعه نمایید. در آنجا می‌توانید مدل گوشی، رنگ و یا مبلغ پیش پرداخت را انتخاب کنید. سپس سایت به صورت خودکار روش پرداخت را برایتان محاسبه خواهد کرد. معمولا مدت‌زمان پرداخت اقساط بین 3 تا 12 ماه است که می‌تواند نسبت به نوع پیش‌پرداخت شما متغیر باشد.

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow