اهمیت انتخاب کتاب کمک درسی مطلوب برای موفقیت در یادگیری


			
		اهمیت انتخاب کتاب کمک درسی مطلوب برای موفقیت در یادگیری
0
ترنج مارکت   امروزه موفقیت در تحصیل و قبولی در کنکور سراسری یکی از دغدغه های ا...



ترنج مارکت

 

امروزه موفقیت در تحصیل و قبولی در کنکور سراسری یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و خانواده آنان است. برای اینکه بتوانید در طول دوران تحصیل یک یادگیری موفق داشته باشید و در آزمون های کشوری، المپیاد، تیزهوشان و کنکور سراسری به نتیجه مورد نظر خود برسید، لازم است ضمن توجه ویژه به کتاب درسی مصوب آموزش و پرورش، از کتاب های کمک درسی مطلوب نیز استفاده نمایید. اما سوال اینجاست؟ آیا هر کتاب کمک آموزشی می‌تواند به یادگیری شما کمک کند؟ پاسخ قطعا خیر است. برای اینکه با خاطری آسوده کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز خود را تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم با ترنج مارکت همراه باشید. پس لطفا قبل از خرید کتاب کمک درسی حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. 

 

ویژگی های یک کتاب کمک درسی مطلوب

1-توجه کامل و خط به خط به کتاب درسی

2-رعایت توالی آموزشی. یعنی به روند یادگیری دانش آموز در مدرسه توجه کرده و بر اساس دانسته‌های دانش آموزان طراحی شده باشد. 

3-طرح پرسش و معما و مسایل مختلف در کتاب تا دانش آموز با محتوای کتاب درگیر شود.

 

4-رعایت ترتیب سوالات از آسان به سخت تا دانش آموز بتواند گام به گام و همراه با کتاب کمک درسی به دانش خود بیفزاید.

5-آموزش مفهومی و توجه به نکات بنیادی در یادگیری هر سرفصل آموزشی

6-متن جذاب و داستان گونه تا بتواند دانش آموزان را به مطالعه و یادگیری کتاب ترغیب نماید. 

 

7-از تصاویر مختلف برای فهم و درک بهتر مطلب استفاده نماید. ضمنا تمام شکل‌های کتاب درسی را نیز به دقت مورد بررسی قرار دهد. 

 

بهترین منابع کمک آموزشی 

اگر به تجربیات دانش آموزان موفق و رتبه های برتر کنکور سراسری توجه کنید، همه آن‌ها از منابع کمک درسی مناسب استفاده کرده اند. پس لازم است با انواع این کتاب‌ها به خوبی آشنا باشید.  

 

انواع کتاب کمک درسی

1-کتاب‌هایی که با آموزش مفاهیم اولیه کتاب درسی به دانش آموز کمک می‌نماید ضعف خود را در یادگیری محتوای آموزشی برطرف نماید. کتاب هایی مانند سیر تا پیاز انتشارات گاج یا ماجراهای من و درسام خیلی سبز از نمونه این کتاب‌هاست.

 

2-کتاب‌هایی با محوریت آموزش سوالات تشریحی. این نوع از کتاب های کمک آموزشی به دانش‌آموز کمک می‌کند تا برای امتحانات نهایی و پایان ترم آماده شود. کتاب هایی مانند پرسمان از این دسته می‌باشند. 

 

3-کتاب‌هایی که شامل تمرین و انواع تست‌ هستند و در واقع یک نوع کتاب‌کار است. این کتاب‌ها کمک می‌نماید تا مطالب کتاب درسی بهتر و کامل‌تر در ذهن دانش‌آموز ثبت گردد. 

 

4-کتاب‌هایی شامل تست‌ ها و سوالات چهارگزینه ای که برای شرکت در آزمون‌های مهمی مانند تیزهوشان و یا کنکور سراسری تهیه شده است. طبیعتا این کتاب ها نیز انواع مختلفی داشته و بر اساس سطح علمی متفاوت دانش‌آموزان تالیف شده است. یک دسته رایج از این کتاب‌ها برای سطح علمی ساده و متوسط طراحی شده و از تست‌های آسان و متوسط تا کمی از تست‌های دشوار در کتاب کمک درسی قرار داده شده است. اما دسته دیگر مخصوص داوطلبان سخت کوش بوده و به بررسی تست های دشوار و نکته دار پرداخته است. مانند کتاب های IQ گاج، نردبام خیلی سبز و سه سطحی کانون فرهنگی آموزش قلم چی.

 

هر دانش‌آموز باید بر اساس سطح علمی و نیاز آموزشی خود نسبت به خرید آنلاین کتاب کمک درسی مورد نیاز خود اقدام نماید. 

 

مزایای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی

برای تهیه منابع آموزشی کنکور باید از مشاور و راهنمای مناسب نیز استفاده کنید. ضمنا خود شما هم باید اطلاعات کافی از انواع کتاب‌های تست و کمک درسی داشته باشید. شما با مراجعه به سایت ترنج مارکت می‌توانید اطلاعات بسیار کاملی از هر کتابی را به راحتی بدست بیاورید. در سایت فروشگاه اینترنتی کتاب و لوازم التحریر ترنج مارکت بخش‌های زیادی برای آشنایی دقیق با کتاب‌های کمک آموزشی وجود دارد.

 

بخش مقالات علمی ترنج مارکت یا ترنج دانش شما را با روش مطالعه صحیح و سایر نکات مشاوره ای مورد نیاز آشنا می‌کند. در بخش محصولات، تلاش شده است با توضیحات کامل هر کتاب اطلاعات مورد نیاز شما فراهم شود. همچنین در بخش پادکست های سایت ترنج مارکت یعنی بخش رادیوترنج شما می‌توانید به پادکست‌های آموزشی ترنج مارکت گوش داده و با ویژگی‌های دقیق کتاب‌ها آشنا شده و سپس به خرید آنلاین کتاب کمک درسی بپردازید. ضمنا فایل PDF یک فصل از کتاب ها نیز برای آشنایی بیشتر شما با کتاب بر روی سایت قرار داده شده است.

 

فروش اینترنتی کتاب کمک درسی با تخفیف

افزایش چشمگیر قیمت کتاب‌های کمک درسی و شرایط بد اقتصادی باعث شده است خرید کتاب برای برخی از طبقات جامعه بسیار دشوار باشد. در چنین شرایطی مردم به واسطه دریافت خدمات بیشتر و خرید کتاب با مناسب‌ترین قیمت اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی کتاب کمک درسی با تخفیف می‌کنند. 

 

ترنج مارکت علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان و درک شرایط سخت اقتصادی در تلاش است تا دانش آموزان عزیز قادر باشند کتاب‌های مورد علاقه خود را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند. به همین علت تصمیم گرفته است علاوه بر تخفیف همیشگی ۲۰ درصدی، در مناسبت‌های مختلف نیز با فروش ویژه شگفت انگیز خود همراه شما باشد. 

 

ترنج مارکت,کتاب کمک درسی,خرید آنلاین کتاب

خرید کتاب کمک درسی

 

خرید کتاب کمک درسی در مشهد و سراسر ایران چگونه است؟

برای اینکه با اطمینان خاطر و به صورت اینترنتی کتاب را خریداری کنید، باید به ویژگی هایی مانند: معتبر بودن فروشگاه، قابلیت باز پس گرفتن کالا در صورت پشیمانی مشتری، خدمات پس از فروش، کیفیت کتاب‌های خریداری شده، تامین آخرین چاپ هر کتاب و سرعت عمل و تحویل به موقع آن توجه کنید. برای همین شما می‌توانید با سفارش آنلاین کتاب از سایت فروش کتاب و لوازم التحریر ترنج مارکت به راحتی انواع کتاب، کتاب کمک درسی و لوازم التحریر مورد نیاز خود را خریداری کنید و همان روز کتاب ها را درب منزل با پیک رایگان دریافت نمایید. همچنین کتاب‌های ترنج مارکت در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به سراسر ایران عزیز ارسال می‌گردد. 

 

فروش اینترنتی لوازم تحریر

شما در ترنج مارکت می‌توانید به راحتی انواع لوازم التحریر مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. خرید اینترنتی لوازم التحریر از فروشگاه اینترنتی ترنج مارکت به شما این امکان را می‌دهد که انواع لوازم التحریر پسرانه و دخترانه را با تنوع مطلوب و ساده و فانتزی به صورت جزئی و کلی خریداری نمایید. 

 

خرید و فروش کتاب کمک درسی دسته دوم

بسیاری از شما عزیزان که در کنکور سراسری به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کردید، دیگر نیازی به این کتاب ها ندارید. از طرفی برای برخی دانش‌آموزان خرید کتاب‌های جدید به دلیل قیمت زیاد آن‌ها بسیار دشوار است. به همین دلیل ترنج مارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی بتوانید کتاب‌های دسته دوم خود را با قیمت مناسب فروخته و یا در صورت نیاز، با قیمت مناسب کتاب دسته دوم خریداری نمایید. 

 

همچنین در صورت تمایل می‌توانید عضو کمپین کتاب یار ترنج مارکت شوید و کتاب‌های دسته دوم خود را به مناطق محروم هدیه نمایید. 

 

ترنج مارکت,کتاب کمک درسی,خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب

 

درباره ترنج مارکت بیشتر بدانید:

-ترنج مارکت یک فروشگاه اینترنتی کتاب و لوازم تحریر است.

-فروش انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات مختلف شامل گاج، خیلی سبز، قلم چی، مهروماه، مشاوران آموزش، مبتکران و . . .

-فروش انواع کتاب های عمومی در ژانرهای روانشناسی، رمان، فلسفه، زبان و . . . 

 

-ارائه مشاورهتخصصی جهت انتخاب صحیح کتاب مورد نیازتان

-ارائه پادکست های آموزشی در بخش رادیو ترنج . معرفی کامل کتاب های کمک درسی با بیانی شیوا و کاملا کاربردی

-تولید محتوا و مقالات آموزشی در مجله علمی ترنج دانش در حوزه های روانشناسی یادگیری، روش مطالعه و ….

 

-قرار دادن صفحات برگزیده از کتاب‌ها در سایت ترنج مارکت به صورت فایل PDF ، تا شما بتوانید قبل از خرید اینترنتی، کتاب را بررسی کرده و با اطمینان خریداری کنید.

-فروش انواع لوازم تحریر دخترانه و پسرانه فانتزی کلی و جزئی

-فروش انواع بازی های فکری

 

استفاده از خدمات ترنج مارکت چه مزایایی دارد؟

-برای مشتریان خود به صورت همیشگی تخفیف دارد.

-امکان بازگرداندن کالا در صورت سالم بودن آن و سپس دریافت وجه، تا ۳ روز وجود دارد.

-خدمات پس از فروش برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

-ارسال به سراسر ایران دارد.

-هزینه ارسال سفارش در شهر مشهد رایگان می باشد.

-تحویل سفارش شما در همان روز ثبت سفارش امکان پذیر است.

 

-کتاب های استفاده شده را از شما خریداری می کند. این کار برای حفظ درختان و محیط زیست انجام می شود.

-امکان اهدای کتاب به مناطق محروم توسط شما در طرح کتاب یار ترنج

 

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:

Toranjmarket.com

https://t.me/toranjmarket_com

https://instagram.com/toranjmarket_com

 

با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان و همه کسانیکه به دنبال مطالعه و یادگیری هستند – ترنج مارکت

 

ترنج مارکت,کتاب کمک درسی,خرید آنلاین کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب ترنج مارکت

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow