جاسوسی بیگانگان از زمین با تجهیزات مستقر در صخره های فضایی!


			
		جاسوسی بیگانگان از زمین با تجهیزات مستقر در صخره های فضایی!
0
محققان معتقدند امکان دارد تمدن های بیگانه پیشرفته ای که صدها میلیون سال قبل &#...



محققان معتقدند امکان دارد تمدن های بیگانه پیشرفته ای که صدها میلیون سال قبل از پیدایش انسان در کره زمین وجود داشته اند، با نصب تجهیزات رادیویی و صوتی در صخره های فضایی از بشر جاسوسی کنند.

به گزارش مهر،  این تمدن های بیگانه با توجه به پیشرفت فراوان توانایی های خود با بررسی وضعیت زمین در صدها میلیون سال قبل به امکان شکل گیری حیات هوشمند در آن پی برده بودند و از همین رو پس از بی پاسخ ماندن سیگنال های صوتی ارسالی به کره زمین، تجهیزات رباتیک خود را مخفیانه در صخره های فضایی در حال گردش در نزدیکی کره زمین نصب کردند تا شرایط آن را به دقت زیر نظر بگیرند.

اگر چه ممکن است این پدیده، امری علمی – تخیلی به نظر برسد، اما برخی پژوهشگران معتقدند وقوع چنین رخدادی در عمر ۴.۵ میلیاردی کره زمین هیچ بعید نیست و لذا سرمایه گذاری سازمان های فضایی برای اکتشاف در صخره های فضایی نزدیک به کره زمین به منظور شناسایی فناوری های مخفی موجود در آنها ضروری است.

به گفته جیمز بنفورد فیزیکدان آمریکایی در منظومه شمسی صخره های فضایی متعددی وجود دارند که مدار گردش آنها به دور منظومه شمسی مشابه با سیاره های اصلی موجود در این منظومه است. وی که اولین بار این ایده را سال گذشته در کنفرانسی علمی در هیوستون ارائه داد معتقد است احتمال نصب تجهیزات جاسوسی از زمین در برخی از این صخره ها که فاصله زیادی با زمین ندارند، بسیار زیاد است.

این فیزیکدان می گوید با کشف این تجهیزات می توان فعالیت های تمدن های ناشناخته دیگری را که در این دنیا وجود دارد کشف کرد و نکته مهم این است که سابقه این فعالیت ها به قبل از شکل گیری تمدن بشری بر روی زمین بازمی گردد.

پل دیوس فیزیکدان دیگر آمریکایی که در این زمینه تحقیق کرده معتقد است اگر چه بعید به نظر می رسد که این نوع تجهیزات حتی در صورت وجود باگذشت صدها میلیون سال هنوز بر جای مانده باشند، اما با توجه به کم هزینه بودن چنین تحقیقاتی در مقایسه با اعزام فضاپیما به ماه و مریخ بهتر است بر روی آن سرمایه گذاری شود و شاید این کار منجر به کشف نکات مهم دیگری در مورد تاریخچه جهان گردد.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow