لپ تاپ‌های تینک پد لنوو به روز شد


			
		لپ تاپ‌های تینک پد لنوو به روز شد
0
شرکت چینی لنوو از به روزرسانی لپ تاپ‌های سری تینک پد خود با استفاده از پردازن&#...



شرکت چینی لنوو از به روزرسانی لپ تاپ‌های سری تینک پد خود با استفاده از پردازنده‌های نسل دهم اینتل خبر داد. 

به گزارش فارس به نقل اززد دی نت، لپ تاپ های جدید لنوو در اشکال و مدل های مختلفی عرضه شده اند که یکی از برترین آنها مدل X1 Carbon است. این اولین لپ تاپ اینتل است که در آن از فناوری Athena استفاده شده است.

 

 

مزیت استفاده از فناوری Athena آن است که سرعت آغاز مجدد فعالیت لپ تاپ بعد از قرارگرفتن در حالت خواب به کمتر از یک ثانیه می رسد و کاربر نباید مدت طولانی را منتظر راه اندازی مجدد رایانه خود باقی بماند. لپ تاپ مذکور تا بدان حد قدرتمند است که برای پخش 16 ساعت ویدئو بدون نیاز به شارژ مجدد نیز قابل استفاده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,لپ تاپ‌

البته شارژ لپ تاپ یادشده در حالت عادی برای 18.5 ساعت باقی می ماند و شارژ 80 درصد آن در عرض تنها یک ساعت انجام می شود. این لپ تاپ 14 اینچی حدود یک کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن تنها 15 میلیمتر است. قیمت این محصول 1480 دلار است.

 

اما لپ تاپ جدید دیگر لنوو به نام X1 Yoga حدود 1400 کیلوگرم وزن و 15.5 میلیمتر ضخامت دارد. عمر باتری این لپ تاپ بعد از هر بار شارژ 18.3 ساعت بوده و یک قلم دیجیتال هوشمند به نام تینک پد پن هم همراه با آن عرضه می شود. این لپ تاپ در شهریور ماه به قیمت 1610 دلار به بازار می آید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow