چرا پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت می‌کنیم؟نحوه وصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگلنکات مهم وصل کردن پیج اینستاگرام به گوگلبهترین سایت خرید فالوور اینستاگرامسخن آخرسؤالات متداول در مورد متصل کردن پیج اینستاگرام به گوگل

چرا پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت می‌کنیم؟نحوه وصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگلنکات مهم وصل کردن پیج اینستاگرام به گوگلبهترین سایت خرید فالوور اینستاگرامسخن آخرسؤالات متداول در مورد متصل کردن پیج اینستاگرام به گوگل
0
راه های وصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگل با تخفیفات ویژه یلدایی + تا 50% هدیه وی...

راه های وصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگل با تخفیفات ویژه یلدایی + تا 50% هدیه ویژه یلدایی


 نتایج جستجوی گوگل یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای کسب‌وکارهای آنلاین است که از طریق یک راه‌حل ساده، می‌توانید جمع بزرگی از مشتریان را به پیج اینستاگرام خود جذب کنید.

 

 وقتی گوگل پروفایل اینستاگرام شما را نشان می‌دهد، اعتبار پیجتان در دیدگاه مخاطبان افزایش می‌یابد و باعث می‌شود که به‌راحتی به پیج شما اعتماد کنند، اما برای دستیابی به این اهداف، ابتدا باید پروفایل اینستاگرام خود را در گوگل ثبت کنید.

 

در این مقاله از وب‌سایت خرید فالوور اینستاگرام به مناسب شب یلدا، نحوه وصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگل و ترفندها و مراحل مربوطه را توضیح خواهیم داد؛ بنابراین حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

 

 میزان بازدید اهمیت زیادی در کلیه شبکه‌های اجتماعی دارد و برای افزایش آن، می‌بایست در نتایج جستجو، رتبه بالایی به دست آورید.

 

سئو معمولاً برای وب‌سایت‌ها به کار می‌رود، اما می‌توانید این ایده را برای صفحه اینستاگرام خود نیز به کار ببرید؛ اما چرا باید پروفایل اینستاگرام خود را به گوگل متصل کنید؟

 بهترین کسب‌وکار، کسب‌وکاری است که همواره در دسترس افراد قرار دارد؛ فرض کنید خدمات مهمی ارائه می‌دهید، اما اگر در لحظه نیاز کاربران حاضر نباشید، نمی‌توانید به آن‌ها کمک کنید.

 

 به‌منظور حل این مشکل، لازم است در گوگل دیده شوید که بهترین روش، متصل کردن پیج اینستاگرام به گوگل است؛ این امر باعث می‌شود که پیج اینستاگرام شما به‌راحتی در دسترس افراد قرار بگیرد و در نهایت میزان رشد کسب‌وکارتان افزایش یابد. یکی دیگر از راه های افزایش بازدید پیج خرید فالوور ایرانی و لایک است که میتواند موجبات رشد پیج شما را فراهم کند.

 

 

برای وصل کردن پیج اینستاگرام به گوگل می‌بایست مراحل ساده زیر را دنبال کنید: 

۱.ابتدا باید یک پست اسلایدی ایجاد کنید.

۲.بعد از انتخاب چند پست (اسلایدی) NEXT را بزنید تا وارد مرحله بعد شوید.

۳.در این بخش باید گزینه Advanced settings را انتخاب کنید.

۴.سپس در قسمت Accessibility بر روی write alt text کلیک کنید.

۵.در این بخش باید یک نوشته قرار دهید که شامل کلیدواژه مربوط پست منتشر شده می‌باشد.

۶.در آخر بر روی گزینه Done کلیک کنید و پستتان را منتشر کنید.

طبق دستورات بالا، به‌راحتی می‌توانید با کلیدواژه‌های مناسب و سئو شده، پیج اینستاگرام خود را وارد نتایج جستجوی گوگل کنید.

 

برای ورود پیجتان به نتایج جستجوی گوگل، نکات زیر را می‌بایست رعایت کنید: 

بخش بیو پروفایل اینستاگرام خود را به‌دقت بهینه کنید.

 باید بیو خود را نیز به‌صورت کامل تکمیل کنید تا موتورهای جستجو بتوانند آن را پیدا کنند؛ این بخش درواقع حکم توضیحات متای سایت را برای گوگل دارد. در این قسمت می‌توانید از کلمات کلیدی، لینک‌ها و هشتگ‌ها استفاده کنید. 

 

استفاده از کپشن‌های بهینه شده برای سئو کلمات کلیدی در کپشن پست ها، نقش بسیار مهمی بر روی پیج شما در نتایج جستجوی گوگل دارد؛ بنابراین سعی کنید مطالب مفید و کاربردی و مربوط به پستتان را در کپشن بنویسید تا در نتایج جستجو، مفید واقع شود. 

 

استفاده از لینک‌دهی مستقیم در پست‌های اینستاگرام 

اشتراک‌گذاری لینک اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف، گزینه عالی برای بهبود سئو و بهینه‌سازی پیجتان است؛ چرا که این استراتژی، پیج اینستاگرام شما را در دسترس کاربران زیادی قرار می‌دهد.  

 

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

 

اینستاگرام عمداً از ایندکس‌شدن تصاویر برای موتورهای جستجویی مثل گوگل، منع می‌کند؛ اما گفته می‌شود که حساب‌هایی با تعداد فالوور بالا ممکن است در نتایج جستجوی گوگل، بهتر ظاهر شوند؛ بنابراین، برای اضافه‌کردن پیج اینستاگرام به گوگل، بهتر است تعداد فالوورهای پیچ خود را افزایش دهید. برای افزایش تعداد فالوور در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید فالوورهای واقعی را از وب‌سایت معتبر خرید فالوور اینستاگرام در تخفیفات یلدایی خریداری کنید و پیج اینستاگرام خود را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید.

 

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید پیج خرید تبلیغات گوگل است میتوانید با این روش پیج خود را با هزینه ناچیز در معرض دید عموم قرار دهید. معتبرترین سایت برای خرید تبلیغات گوگل سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام است.

 

این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته و خدمات با کیفیتی است که اعتبار و کسب و کار شما را در اینستاگرام ارتقا می دهد.

 

 خدمات قیمت 1000 عدد قبل از تخفیفقیمت 1000 عدد بعد از تخفیف
 خرید فالوور ارزان با کیفیت 70000 تومان39000 تومان 
خرید فالوور ایرانی واقعی  200000 تومان100000 تومان
 خرید فالوور تیک ابی اینستاگرام 300000 تومان125000 تومان 
خرید فالوور فیک اینستاگرام  90000 تومان40000 تومان 
 خرید 1m فالوور اینستاگرام 90000 تومان37000 تومان 
 خرید لایک اینستاگرام  5000 تومان1500 تومان 
 خرید مولتی لایک اینستاگرام40000 تومان 11000 تومان 
 خرید لایک استوری اینستاگرام 25000 تومان 8000 تومان
 خرید ویو اینستاگرام 3000 تومان1500 تومان 
 خرید کامنت اینستاگرام250000 تومان  114000 تومان
 تیک آبی اینستاگرام 50000000 تومان 16000000 تومان
خرید ممبر پروکسی دار تلگرام 1800000 تومان700000 تومان 
خرید ممبر واقعی تلگرام  350000 تومان 85000 تومان
خرید ممبر آپلودر تلگرام  300000 تومان167000 تومان 
خرید سابسکرایب یوتیوب  900000 تومان320000 تومان 
 خرید واچ تایم یوتیوب 3000000 تومان 1850000 تومان

 

کد تخفیف سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام yalda

 

 وصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگل یکی از آرزوهای هر کسب‌وکاری است که در این مقاله، روش‌های مفید برای اضافه‌کردن پیج اینستاگرام به گوگل را ذکر کرده‌ایم؛ بنابراین تلاش کنید تا تمامی این روش‌ها را به کار ببرید تا به اهدافتان دست یابید.

 باید به این نکته نیز دقت کنید که ظاهرشدن پیج اینستاگرام در نتایج گوگل، زمان بر است و ممکن است مدت‌ها طول بکشد؛ اما با رعایت نکات می‌توانید این استراتژی را در مدت‌زمان کمتری عملی کنید.

 

۱. آیا اضافه‌کردن پیج اینستاگرام به گوگل نیازمند استفاده از تبلیغات است؟

 تبلیغات می‌تواند کمک کند؛ اما نیازی به آن نیست؛ استفاده از ترفندهای سئو، استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی و مدیریت محتوا می‌تواند تأثیرات زیادی در این امر داشته باشد.

 

۲. چرا متصل کردن پیج اینستاگرام به گوگل اهمیت زیادی دارد؟

 این کار باعث افزایش دسترسی به پروفایل شما می‌شود و اعتبار پیجتان را در دیدگاه کاربران افزایش می‌دهد.

 

۳. آیا متصل کردن اکانت اینستاگرام به گوگل تنها با تعداد فالوورها مرتبط است؟

 تعداد فالوورها تأثیرگذار است؛ اما کیفیت و محتوای پست‌های شما نیز نقش مهمی در جذب نظر کاربران و افزایش اعتبار دارد.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow