راهنمای گام به گام حذف استوری اسنپ چتنحوه حذف استوری اسنپ چت در آیفون و اندرویدچگونه یک استوری اسنپ چت را در گوشی هوشمند خود بارگیری کنیم؟سوالات متداول درباره حذف استوری اسنپ چتسخن پایانی درباره حذف استوری اسنپ چت

راهنمای گام به گام حذف استوری اسنپ چتنحوه حذف استوری اسنپ چت در آیفون و اندرویدچگونه یک استوری اسنپ چت را در گوشی هوشمند خود بارگیری کنیم؟سوالات متداول درباره حذف استوری اسنپ چتسخن پایانی درباره حذف استوری اسنپ چت
0
چگونه یک استوری اسنپ چت را حذف کنیم چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم   اسنپ &...

چگونه یک استوری اسنپ چت را حذف کنیم


چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

 

اسنپ چت یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای کوتاهی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. استوری‌های اسنپ چت به طور خودکار پس از 24 ساعت حذف می‌شوند، اما ممکن است بخواهید آنها را زودتر حذف کنید. در این مقاله از بیتوته، نحوه حذف استوری‌های اسنپ چت را توضیح خواهیم داد.

آیا در اسنپ چت خود استوری گذاشتید و نمی توانید صبر کنید تا استوری شما به طور خودکار منقضی شود و حذف شود؟ اگر چنین است، می توانید به صورت دستی همه اسنپ ها را حذف کرده و استوری اسنپ چت خود را حذف کنید. شما می توانید این کار را در برنامه های آیفون و اندروید اسنپ چت انجام دهید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید با ما همراه باشید.

 

حذف استوری اسنپ چت, چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

اموزش حذف استوری اسنپ چت

 

اسنپ ​​چت به شما امکان می دهد Snaps های فردی را از استوری خود حذف کنید و به شما امکان می دهد مواردی را که دوست ندارید حذف کنید و مواردی را که می خواهید حفظ کنید را حفظ کنید. برای حذف کل یک استوری، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام اسنپ ها را از آن استوری حذف کنید. سپس استوری شما از اسنپ چت محو می شود.

 

1. برای انجام این کار، ابتدا اپلیکیشن اسنپ چت را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود راه اندازی کنید. در گوشه سمت چپ بالای برنامه، روی نماد نمایه یا Bitmoji ضربه بزنید.

 

حذف استوری اسنپ چت, چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

نماد نمایه یا Bitmoji را انتخاب کنید

 

2. در صفحه نمایه خود که باز می شود، "My Story" را انتخاب کنید تا استوری خود را مشاهده کنید.

 

حذف استوری اسنپ چت, چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

روی My Story ضربه بزنید

 

3. در صفحه استوری خود، به اسنپی که می‌خواهید حذف کنید، دسترسی پیدا کنید. در صفحه Snap، انگشت خود را از پایین صفحه گوشی به بالا بکشید.

4. در گوشه سمت چپ پایین صفحه، روی نماد سطل زباله ضربه بزنید.

 

حذف استوری اسنپ چت, چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

نماد سطل زباله را انتخاب کنید

 

5. پیام "Delete This Snap?" را مشاهده خواهید کرد. در اینجا، روی «Delete» ضربه بزنید تا اسنپ انتخابی از استوری پاک شود.

 

حذف استوری اسنپ چت, چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

روی گزینه Delete بزنید

 

6. اگر می خواهید کل استوری خود را حذف کنید، همانطور که در بالا توضیح داده شد، همه Snaps ها را حذف کنید. وقتی استوری شما اسنپی باقی نماند، اسنپ چت استوری را حذف می کند و این تمام کاری است که باید انجام دهید.

 

اگر می‌خواهید یک نسخه از استوری خود را قبل از حذف آن در تلفن خود دانلود کنید ، از گزینه‌ای در خود صفحه استوری استفاده کنید. این یک کپی از Snap فردی شما را در حافظه تلفن شما ذخیره می کند.

 

1. برای انجام این کار، اسنپ چت را در گوشی خود باز کنید، روی عکس نمایه یا Bitmoji ضربه بزنید و «My Story» را انتخاب کنید. در صفحه Story، به Snap مورد نظر برای ذخیره کردن دسترسی پیدا کنید، انگشت خود را از پایین صفحه گوشی خود به بالا بکشید و نماد فلش رو به پایین را انتخاب کنید.

 

حذف استوری اسنپ چت, چگونه در اسنپ چت استوری حذف کنیم

نماد دانلود (فلش رو به پایین) را انتخاب کنید

  

2. در بالای صفحه گوشی خود، پیام "Saved" را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد Snap انتخابی شما با موفقیت در گوشی شما ذخیره شده است. با تکرار مراحل بالا می توانید اسنپ های باقی مانده را از استوری خود دانلود کنید و همه چیز آماده است.

 

1. استوری اسنپ چت چقدر طول می کشد؟

یک استوری اسنپ چت 24 ساعت پس از پست شدن ادامه دارد. وقتی این بازه زمانی سپری می شود، اسنپ چت استوری را حذف می کند و کاربران دیگر نمی توانند آن را ببینند.

 

2. آیا می توانید از استوری های اسنپ چت را اسکرین شات بگیرید یا ضبط کنید؟

بله، می‌توانید از صفحه‌نمایش عکس بگیرید و همچنین استوری‌های Snap را ضبط کنید . با این حال، توجه داشته باشید که این برنامه به کاربر اطلاع می‌دهد که از استوری‌های او اسکرین‌گرفت یا ضبط می‌کنید. سازندگان استوری می‌دانند که شما یک کپی از استوری آن‌ها ساخته‌اید.

 

3. چگونه می توانم ببینم چه کسی از استوری من اسکرین شات گرفته است؟

برای اینکه ببینید چه کسی از استوری شما اسکرین شات گرفته است ، اسنپ چت را در گوشی خود راه اندازی کنید، روی نماد نمایه یا Bitmoji خود ضربه بزنید، «My Story» را انتخاب کنید و روی نماد اسکرین شات ضربه بزنید. این برنامه کاربرانی را که از استوری شما اسکرین شات گرفته اند نمایش می دهد.

 

4. اگر استوری اسنپ چت خود را حذف کنم، آیا مخاطبانم می‌توانند آن را ببینند؟

خیر، اگر یک استوری اسنپ چت را حذف کنید، مخاطبان شما دیگر نمی‌توانند آن را ببینند. استوری‌های اسنپ چت به طور خودکار پس از 24 ساعت حذف می‌شوند، اما شما می‌توانید آنها را زودتر نیز حذف کنید.

 

5. اگر استوری اسنپ چت خود را حذف کنم، آیا در حافظه گوشی من باقی می‌ماند؟

خیر، اگر یک استوری اسنپ چت را حذف کنید، در حافظه گوشی شما باقی نمی‌ماند. استوری‌های اسنپ چت تنها در سرورهای اسنپ چت ذخیره می‌شوند و پس از 24 ساعت حذف می‌شوند.

 

6. آیا می‌توانم استوری اسنپ چت خود را پس از حذف بازیابی کنم؟

خیر، نمی‌توانید استوری اسنپ چت خود را پس از حذف بازیابی کنید. اسنپ چت هیچ فرآیند بازیابی برای استوری‌های حذف شده ارائه نمی‌دهد.

 

در پایان، باید توجه داشته باشید که حذف استوری اسنک چت یک عمل دائمی است. پس از حذف یک استوری، دیگر نمی‌توانید آن را بازیابی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید استوری خود را حذف کنید، مطمئن شوید که واقعاً آن را نمی‌خواهید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow