ساده، سریع و مطمئن؛ سرویس وانت بار اسنپ! چه وانت‌هایی در اسنپ مشغول فعالیت‌اند؟ مزایای استفاده از خدمات وانت بار اسنپ قیمت خدمات وانت بار اسنپ چگونه است؟ مراحل ثبت سفارش برای استفاده از خدمات باربری اسنپ

 ساده، سریع و مطمئن؛ سرویس وانت بار اسنپ!  چه وانت‌هایی در اسنپ مشغول فعالیت‌اند؟  مزایای استفاده از خدمات وانت بار اسنپ  قیمت خدمات وانت بار اسنپ چگونه است؟  مراحل ثبت سفارش برای استفاده از خدمات باربری اسنپ
0
آشنایی با سرویس وانت بار اسنپ؛ از حمل خرده‌بار تا اسباب‌کشی!   جابه‌جاکرد...

آشنایی با سرویس وانت بار اسنپ؛ از حمل خرده‌بار تا اسباب‌کشی!


 

جابه‌جاکردن بار و وسایل مختلف نیاز به نیروهای کمکی کاربلدی دارد که قابل‌اعتماد و حرفه‌ای‌اند. هم برای اسباب‌کشی و هم برای جابه‌جایی انواع بار در سطح شهر یا بین دو شهر به خدماتی حرفه‌ای و مطمئن نیاز است. چنین نیروها و خدماتی را از کجا پیدا می‌کنید؟ برای اینکه خیالتان بابت دریافت خدماتی مطلوب راحت باشد و بتوانید به سرویس‌های موردنظر در این زمینه اطمینان کنید، پیشنهادهایی برایتان داریم. در این مقاله با سرویس وانت بار اسنپ آشنا می‌شوید.

 

 

اثاث کشی

 

سوپراپ اسنپ با ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف، در کنار کاربران پرشماری است که روزانه از آن استفاده می‌کنند. برای جابه‌جایی اسباب و وسایل و انواع بار هم می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

 

هیچ محدودیتی در استفاده از این سرویس اسنپ وجود ندارد. اگر می‌خواهید اثاث‌کشی کنید یا باری را از یک ساختمان، انبار، شرکت، منزل شخصی و هر مکانی به نقطه دیگر انتقال بدهید از خدمات وانت‌بار استفاده کنید.

 

فرقی نمی‌کند که بار و وسایل موردنظرتان برای جابه‌جایی چه ابعادی دارند و از چه نقطه‌ای به نقطه دیگر فرستاده می‌شوند چون اسنپ برای هر باری، امکانات و خدمات متناسب را ارائه می‌کند.

سرویس وانت بار اسنپ به شما کمک می‌کند که:

 - وسایل مختلف و انواع بار را در سطح شهر یا بین شهرها جابه‌جا کنید.

 - در انتخاب نوع وانت، آزادی عمل داشته باشید.

 - از خدمات وانت با کارگر برای جابه‌جایی بار استفاده کنید.

سوپراپ اسنپ چهار نوع وانت را برای جابه‌جایی و حمل بار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنا به نیازتان باید به‌سراغ گزینه مناسب بروید:

 - وانت سبک؛

 - وانت سبک با سقف؛

 - وانت سبک با کفی؛

 - وانت سنگین.

 

وانت سبک

اگر بار سنگین و زیادی نداشته باشید، بهتر است که از وانت‌پراید و پیکان‌وانت برای جابه‌جایی استفاده کنید. این وسایل نقلیه برای جابه‌جایی حدود ۵۰۰ کیلوگرم بار مناسب‌اند. تصمیم‌گیری درباره این موضوع بر عهده خودتان است.

https://snapp.ir/pickup-truck/

 

وانت سبک با سقف

گاهی ‌اوقات، از وانت برای اسباب کشی در محیطی استفاده می‌شود که بارندگی زیادی دارد. در برخی موارد هم بار حساس است و نباید هوا بخورد یا در معرض تابش نور خورشید باشد. در چنین مواردی، استفاده از خدمات وانت سبک مسقف توصیه می‌شود.

 

وانت سبک با کفی

برای جلوگیری از آسیب‌دیدن برخی از بارها مانند وسایل منزل (مبل و کمد و...) از وانت‌های سبکی استفاده می‌شود که مجهز به کفی هستند. وانت‌های کفی‌دار نمی‌گذارند که در طول مسیر و گذر از پستی‌ها و بلندی‌های راه به اسباب و وسایل ضربه وارد شود.

 

وانت سنگین

نیسان‌ها که در دسته‌بندی وانت‌های سنگین قرار می‌گیرند، برای حمل بار از ۵۰۰ تا ۳هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مناسب‌اند. در واقع، برای حمل وسایل سنگین و بارهای حجیم و زیاد باید درخواست خدمات حمل با وانت سنگین بدهید.

 

سوپراپ اسنپ امتحان خود را در زمینه ارائه خدمات مختلف پس داده است. این پایگاه معتبر و خوشنام، کاربران را در زمینه حمل و جابه‌جایی بار هم راضی نگه می‌دارد. از مزایای استفاده از خدماتش در این زمینه باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

- نیروها و پرسنل اسنپ در بخش خدمات جابه‌جایی و حمل حرفه‌ای‌اند و به بار و وسایل آسیب نمی‌رسانند.

 

- با خیال راحت می‌توانید به اسنپ اعتماد کنید و بارتان را به دست نیروهایش بسپارید چون روند ارائه خدمات از سوی اسنپ پیگیری می‌شود و حتی جابه‌جایی بار و سرویس وانت‌ها تا ۱۵ میلیون تضمین می‌شوند.

 

- سیستم پشتیبانی سوپراپ به‌طور ۲۴ساعته در تمامی روزهای هفته در کنار کاربران است و به پرسش‌ها و مشکلاتشان رسیدگی می‌کند.

 

- از هرمکان و در هر زمانی می‌توانید وارد سوپراپ شوید و درخواستتان برای استفاده از خدمات جابه‌جایی و انتقال بار و اسباب را در آن ثبت کنید.

 

- امکان ردیابی حرکت وانت در طول مسیر هم وجود دارد. به‌عبارت دقیق‌تر، با شروع حرکت آن می‌توانید مسیرش را روی نقشه‌ای دنبال کنید که سوپراپ در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

- قیمت‌گذاری خدمات حمل بار در اسنپ واضح و شفاف است.

 

قیمت خدمات حمل و جابه‌جایی بار اسنپ منصفانه و منطقی تعیین می‌شود. بعد از ثبت سفارش، کاربر در جریان هزینه خدمات قرار می‌گیرد و می‌تواند برای قطعی‌کردن درخواستش تصمیم بگیرد.

 

ثابت‌نبودن نرخ کرایه وانت بار یکی از مشکلات رایج در زمان استفاده از خدمات شرکت‌های مختلف است. گاهی، قیمتی که در ابتدا توافق می‌شود، ثابت نمی‌ماند و این موضوع باعث دلخوری مشتریان می‌شود.

 

چنین مشکلی در اسنپ وجود ندارد؛ در واقع، کرایه نهایی در اسنپ ثابت است و بدون تغییر. از همان ابتدا می‌دانید که قرار است چه هزینه‌ای بابت خدمات دریافتی از اسنپ بپردازید. پس از پشت‌سرگذاشتن مراحل ثبت سفارش، انتخاب مبدأ، مقصد و نوع وانت می‌توانید در جریان قیمت قرار بگیرید.

 

شیوه پرداخت هزینه وانت بار اسنپ

اسنپ برای رفاه حال کاربران، شیوه‌های مختلفی از پرداخت را در نظر می‌گیرد. هم امکان پرداخت نقدی خدمات جابه‌جایی وجود دارد و هم می‌توانید هزینه را به‌طور آنلاین پرداخت کنید.

درگاه‌های پرداختی که از راه سوپراپ به آنها متصل می‌شوید هم امن و مطمئن هستند. امکان پرداخت هزینه خدمات در مقصد هم وجود دارد. در زمان ثبت سفارش باید این موضوع را قید کنید.

 

 

خدمات باربری

 

برای اینکه از خدمات وانت بار اسنپ استفاده کنید، مراحل ساده و سریعی پیش رویتان است:

*  وارد سوپراپ شوید و در صفحه اصلی به بخش وانت و کامیون بروید؛

*  گزینه وانت را انتخاب کنید؛

 

*  با فشردن گزینه «ثبت سفارش جدید»، وارد صفحه‌ای برای تعیین مبدأ، مقصد و نوع وانت می‌شوید؛

 

*   امکان ثبت چند درخواست هم‌زمان هم وجود دارد. بارهای مختلف را به مسیرهای متنوع بفرستید؛

 

*  در پایان، هزینه سفارش را مشاهده و آن را به‌طور نقدی یا آنلاین بپردازید.

 

امکان استفاده از سرویس وانت اسنپ در شهرهای متنوعی مقدور است و روزبه‌روز هم به شمار شهرهای مختلف دیگر اضافه می‌شود. سرویس وانت بین‌استانی این سوپراپ هم راه را برای انتقال بار و اسباب‌کشی‌ها هموار می‌کند.

 

در آخر

این روزها، شرکت‌های خدماتی مختلفی مشغول به فعالیت‌اند. برای استفاده از خدماتی مانند حمل بار و جابه‌جایی هم حق انتخاب‌های مختلفی دارید اما وجود مرجع و بستری قابل‌اعتماد که کار را در بهینه‌ترین حالت ممکن پیش می‌برد، لطف دیگری دارد. رفاهی که خدمات مطلوب و حرفه‌ای اسنپ برایتان به‌همراه می‌آورند، هر فرایندی حتی جابه‌جایی انواع بار را ساده و دل‌پذیر می‌کند.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow