اتحاد فورد و فولکس‌واگن برای تولید خودروهای برقی


			
		اتحاد فورد و فولکس‌واگن برای تولید خودروهای برقی
0
تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فورد و فولکس واگن با همکاری و &#...



تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فورد و فولکس واگن با همکاری و مشارکت یکدیگر به توسعه و تولید خودروهای برقی بپردازند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت futurecar، از اوایل سال گذشته میلادی ژانویه ۲۰۱۹ بود که زمزمه‌هایی مبنی بر همکاری و مشارکت دو شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان و فورد آمریکا شنیده می‌شد و حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این دو خودروساز بزرگ و معروف جهان به مراحل نهایی اتحاد خود به منظور توسعه تولید و عرضه خودروهای برقی پاک و دوستدار محیط زیست نزدیک شده‌اند.

 

به نظر می‌رسد که فولکس واگن و فورد تصمیم گرفته‌اند که با بهره‌گیری از تکنولوژی خودروهای خودران در وسایل نقلیه نظیر ون‌های تجاری و خودروهای سواری، نظر و توجه خیلی عظیمی از مشتریان بازارهای جهانی خود را به سمت و سوی خود جلب کنند و بدین ترتیب سهم خود را نیز در بازارهای فروش خودروهای برقی افزایش دهند.

 

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو ، این همکاری و مشارکت می‌تواند در زمان بحران باندمی کرونا که صنعت خودروسازی جهان را به شدت فلج کردخ، به کمک این دو شرکت بزرگ بیاید و آنها را از خطر کاهش میزان فروش، از دست دادن سهم در بازارهای جهانی و سقوط درآمدزایی و سودآوری نجات دهد.

 

هربرت دیاس، مدیر ارشد اجرایی سابق گروه صنعتی فولکس واگن نیز در این خصوص خاطرنشان کرده بود: در سایه شوم بحران پاندمی کرونا و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد جهانی، اتحاد با شرکت‌های بزرگ و موفق جهان می‌تواند نقطه عطفی برای شرکت هایی نظیر فولکس واگن به شمار رود.

 

هر کدام از این خودروسازان پیشتر به طور جداگانه به طراحی، توسعه و تولید انبوه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست پرداخته بودند و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به سمت و سوی محصولات مدرن و پاک خود اختصاص داده بودند.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow