برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش برای لیگ نوزدهم را تهیه کرده است.

به گزارش خبرورزشی، هر چند باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برانکو لیست بازیکنان مد نظرش را به این باشگاه ارائه داده، اما شنیدیم هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. اینکه برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش برای لیگ نوزدهم را تهیه کرده حرف درستی است. شنیدیم نفرات زیر در لیست برانکو هستند : 

 

۱- رشید مظاهری (ذوب‌آهن اصفهان)؛ در صورتی که علیرضا بیرانوند به اروپا ترانسفر شود آنگاه رشید مظاهری در سبد خرید برانکو قرار خواهد گرفت. ایگور پانادیچ خیلی به گلر ذوب‌آهن اعتقاد دارد که دیروز با انتشار نامه‌ای به صورت رسمی از این باشگاه اصفهانی و هوادارانش خداحافظی کرد. 

 

۲- محمدحسین کنعانی‌زادگان (ماشین‌سازی تبریز)؛ این مدافع ملی‌پوش هم از نظر برانکو بهترین جانشین برای شجاع خلیل زاده است. چه شجاع در پرسپولیس بماند و چه به لیگ ستارگان قطر برود محمدحسین کنعانی‌زادگان سرزن جایگزین خوبی برای اوست. 

 

۳- علی دشتی (سایپا)؛ وینگر تکنیکی سایپا که سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارد از جمله بازیکنانی است که توجه برانکو را به خود جلب کرده است. برانکو معتقد است دریبل‌های علی دشتی هر دفاعی را می‌تواند به‌هم بریزد و به همین خاطر او را در لیست خرید خود گنجانده است. 

 

۴- محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن اصفهان)؛ هر چند دیروز اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان با رقمی درشت محمدرضا حسینی را در اصفهان نگه داشته، اما شنیدیم او در لیست برانکو است. مرد کروات به یکی از مربیان پرسپولیس گفته حسینی در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند بازیکن فیکس تیم ملی شود. جالب آنکه استقلالی‌ها هم مدت هاست دنبال جذب این هافبک تکنیکی هستند. 

 

۵- مهدی طارمی (الغرافه)؛ مورد مهدی طارمی هم جالب است. او در سفر پرسپولیس به قطر به اردوی سرخپوشان رفت و ملاقاتی هم با برانکو داشت. شنیدیم مهاجم فصل گذشته الغرافه که دیگر تمایلی به بازی در قطرندارد به برانکو قول داده در صورتی که بخواهد در آسیا توپ بزند به پرسپولیس برمی‌گردد. مهاجم ملی‌پوش بوشهری به برانکو گفته امسال دنبال پول نیست و برای پیشرفت می‌خواهد به اروپا برود. اگر هم نتوانست به اروپا برود دوست دارد به پرسپولیس برگردد. بد نیست اضافه کنیم برانکو اعتقاد دارد مهدی طارمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است.