اعتراض هایی که سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به مشکلات مالی این باشگاه داشتند و خواستار دریافت مطالباتشان شدند، مدیرعامل سرخپوشان را به سمت در خروجی باشگاه راهنمایی کرد! 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور موفق شد دومین کاپ قهرمانی را پس از تکرار قهرمانی اش در لیگ برتر فصل جاری بالای سر ببرد.

 

سرخپوشان پایتخت در حالی به قهرمانی‌های متوالی خود در فوتبال ایران می رسند که برانکو ایوانکوویچ نقش بسزایی در آن داشته است اما شرایط نامطلوب مالی وی و سایر بازیکنان باعث بروز برخی اختلافات بین آنها و تیم مدیریتی شده است. سرمربی سرخپوشان در حالی بامداد چهارشنبه تهران را برای تعطیلات به قصد زاگرب کرواسی ترک می‌کند که نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد.

 

بازیکنان پرسپولیس تاکنون نزدیک به هفتاد و پنج درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده اند اما با وجود پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر باقیمانده مطالبات خود را دریافت نکرده اند تا صدای اعتراض آنها به گوش وزارت ورزش و جوانان برسد.

 

اوج نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از نحوه مدیریت باشگاه توسط ایرج عرب در بازی شب گذشته بود. آنها با اظهار گلایه از نبود عرب در کنار خود می‌خواستند مانع از حضورش در جشن قهرمانی شوند. اتفاقی که بار دیگر با وساطت برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عملی نشد تا مدیرعامل سرخپوشان در توزیع مدال‌ها نقش داشته باشد.

 

برخی بازیکنان پرسپولیس مشکل اصلی بی پولی این تیم را عدم ورود پول به باشگاه عنوان کرده‌اند. همچنین آنها از رفتارهای عرب در قبال خودشان راضی نیستند و معتقدند وی در جلسات خصوصی و تیمی دلایل قابل قبولی را برای پرداخت مطالبات اعلام نمی‌کند و وعده‌های زیادی را که عملی هم نشده به آنها داده است.

 

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در حالی به گوش وزیر ورزش رسیده است که مسعود سلطانی فر به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس تصمیمات جدیدی را برای حل مشکلات این تیم گرفته است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه در مدت زمان کوتاه حضورش در این تیم موفق شد دو جام را به لطف عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی در کارنامه مدیرتی خود به ثبت برساند در آستانه برکناری قرار دارد تا یکی دیگر از اعضای هیات مدیره بر مسند کار بنشیند.

 

شوک مدیریتی به پرسپولیس در حالی به جریان افتاده است که عرب دوست ندارد دوران مدیریتی‌اش در پرسپولیس کوتاه باشد. از این رو به فکر تامین پول برای پرداخت بخش قابل توجهی از طلبکاران فصل به پایان رسیده است.

 

در این بین برخی عوامل داخلی باشگاه هم بی میل نیستند که این تغییر رخ بدهد و در آتش تغییرات می دمند. با این حال عنوان شده یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل بعدی سرخپوشان فعالیتش را آغاز خواهد کرد.