سفر به استانبولپرواز استانبول به تهران در فرودگاه جدید استانبولپرواز استانبول به تهران در فرودگاه آتاتورکپروازهای استانبول به تهران در فرودگاه‌های استانبول

سفر به استانبولپرواز استانبول به تهران در فرودگاه جدید استانبولپرواز استانبول به تهران در فرودگاه آتاتورکپروازهای استانبول به تهران در فرودگاه‌های استانبول
0
پرواز استانبول به تهران از کدام فرودگاه انجام می‌شود؟ پرواز استانبول به...

پرواز استانبول به تهران از کدام فرودگاه انجام می‌شود؟


پرواز استانبول به تهران از کدام فرودگاه انجام می‌شود؟

 

ترکیه به عنوان یکی از کشورهای همسایه ایران، هر سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران ایرانی است. شهر استانبول در ترکیه مقصد خوبی برای داشتن یک سفر خارجی است. خانواده‌های ایرانی نسبت به استانبول و به طور کلی کشور ترکیه علاقه زیادی از خود نشان می‌دهند. آب و هوای خوب، امکانات رفاهی مناسب، جاذبه‌های توریستی زیاد، مناظر طبیعی دیدنی، مراکز خرید بزرگ و … جزو مورادی هستند که علاقه ایرانیان به ترکیه را چندین برابر کرده‌اند.

 

اگر قصد سفر به استانبول را داشته باشید، بهتر است بلیط تهران به استانبول خود را از قبل بخرید. اما اگر تاریخ بازگشتتان مشخص نیست، در روزهای آخر سفرتان می‌توانید نسبت به خرید بلیط استانبول به تهران از سایت علی بابا اقدام کنید. حال ممکن است این سوال در ذهنتان ایجاد شود که برای بازگشت به خانه باید از کدام فرودگاه استفاده کنید. از آنجایی که ترکیه جزو کشورهای توریستی محسوب می‌شود، هتل‌ها، فرودگاه‌های بین‌المللی، رستوران‌ها و امکانات زیادی در آن وجود دارد. در ادامه به فرودگاه‌هایی که میزبان پرواز استانبول به تهران هستند اشاره خواهیم کرد.

 

یکی از شهرهای اصلی و زیبای ترکیه، شهر استانبول است. همانطورکه گفتیم ایرانیان علاقه زیادی به این شهر دارند. بنابراین فرقی نمی‌کند که هدفتان از سفر لذت بردن از طبیعت و جاذبه‌های طبیعی باشد یا بازدید از مراکز خرید بزرگ و خرید کردن از برندهای معروف دنیا. در هر صورت استانبول انتخاب مناسبی خواهد بود. ضمن اینکه هتل‌های لوکس و متنوع زیادی هم در این شهر وجود دارد. شما بر اساس سلیقه و اولویت‌های سفرتان می‌توانید در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشید. 

 

قصد سفر به استانبول, سفر به استانبول, پرواز استانبول به تهران در فرودگاه جدید استانبول

سفر به استانبول

 

افرادی که به قصد تفریح و خرید به استانبول سفر می‌کنند معمولا بلیط پرواز خود را به صورت رفت و برگشت تهیه می‌کنند. اما عده‌ای دیگر که به قصد دیدار با دوستان یا قرارهای کاری و تجاری به ترکیه می‌روند، معمولا بلیط استانبول به تهران را در روزهای پایانی سفرشان می‌خرند. شما هر زمان که مایل باشید می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا بلیط پرواز موردنظر خود را خریداری کنید.

 

فرودگاه جدید استانبول همانطور که از نامش پیدا است به تازگی در این شهر تاسیس شده است. این فرودگاه به عنوان مجلل‌ترین، مجهزترین و بزرگ‌ترین فرودگاه استانبول شناخته می‌شود. ضمن اینکه مساحت بیش از حد زیاد آن باعث شده تا به عنوان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان هم شناخته شود. مساحت این فرودگاه چیزی حدود 76 میلیون متر مربع است. البته راه‌اندازی آن هنوز به اتمام نرسیده است. اما فاز اول آن تکمیل شده است و ظرفیت جابه‌جایی حدودا 90 میلیون مسافر را دارد.

 

در حال حاضر اکثر پروازهای استانبول به تهران از این فرودگاه انجام می‌شود. فرودگاه جدید استانبول امکانات بسیار زیادی دارد. برخی از این امکانات به طور رایگان و برخی دیگر با پرداخت پول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. یکی از این امکانات، سالن VIP و هتل‌های موجود در این فرودگاه است. این هتل‌ها مخصوص افرادی است که پروازشان با تاخیرهای بسیار زیاد همراه بوده است. برای استفاده از این سالن VIP باید هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین دیگر امکانات موجود در این فرودگاه شامل مواردی مثل رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز خرید مجهز و … اشاره کرد.

 

فرودگاه جدید استانبول در بخش اروپایی این شهر قرار دارد. این فرودگاه میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان است. بنابراین ایرانیان زیادی بعد از خرید بلیط استانبول به تهران پرواز خود را در این فرودگاه انجام می‌دهند. 

 

فرودگاه آتاتورک به عنوان اولین و پررفت‌وآمدترین فرودگاه بین‌المللی استانبول شناخته می‌شود. این فرودگاه در سال 1924 تاسیس شد. چند سال پیش فرودگاه آتاتورک به عنوان یازدهمین فرودگاه شلوغ جهان شناخته شد. این فرودگاه امکانات زیادی دارد و حدودا 24 کیلومتر تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد. نام آن نیز با توجه به نام اولین بنیانگذار جمهوری ترکیه انتخاب شده است. 

 

فرودگاه جدید استانبول, پرواز استانبول به تهران در فرودگاه آتاتورک, پروازهای استانبول به تهران در فرودگاه‌های استانبول

پروازهای استانبول به تهران در فرودگاه آتاتورک

 

بسیاری از پروازهای استانبول به تهران در فرودگاه آتاتورک انجام می‌شود. بنابراین ایرانیان زیادی برای بازگشت به خانه از این فرودگاه استفاده می‌کنند. هچنین بسیاری از پروازهای تهران به استانبول نیز در فرودگاه آتاتورک به زمین می‌نشیند. مسافران خارجی می‌توانند از دستگاه خودپرداز و باجه تبدیل ارز این فرودگاه استفاده کنند. از جمله مهم‌ترین امکانات دیگری که در این فرودگاه وجود دارد می‌توان به مراکز اطلاع رسانی، ارائه خدمات پزشکی، فروشگاه‌های شبانه‌روزی، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، سالن استراحت، اینترنت رایگان، آرایشگاه و … اشاره کرد. بنابراین اگر هنگام خرید بلیط استانبول به تهران متوجه شدید که پروازتان از فرودگاه آتاتورک انجام می‌شود، بدانید که محیط مجهز و خوبی در انتظارتان خواهد بود. 

 

یکی مواردی که هنگام سفر باید توجه ویژه‌ای به آن شود، زمان و نحوه بازگشت است. بسیار از افراد هنگام سفر به استانبول ابتدا بلیط رفت را می‌خرند و چند روز قبل از بازگشت به سراغ خرید بلیط برگشت می‌روند. احتمالا پس از خرید بلیط استانبول به تهران این سوال در ذهنتان ایجاد می‌شود که پروازتان از چه فرودگاهی انجام خواهد شد. لذا لازم است بدانید بسیاری از ایرانیان از طریق فرودگاه‌هایی مثل آتاتورک و فرودگاه جدید استانبول به خانه بازمی‌گردند. در نهایت اگر قصد خرید بلیط داشتید، می‌توانید وارد سایت علی بابا شوید و بلیط موردنظرتان را به طور آنلاین خریداری کنید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow