شرایط کلی تحصیل در مجارستان بهترین دانشگاه های مجارستانمزایای تحصیل در مجارستانهزینه تحصیل در مجارستاناخذ ویزای تحصیلی مجارستان کار دانشجویی حین تحصیل در مجارستانسرمایه گذاری در مجارستان و مزایای آناقامت در مجارستان با خرید ملک + مراحل آننتیجه گیری

شرایط کلی تحصیل در مجارستان بهترین دانشگاه های مجارستانمزایای تحصیل در مجارستانهزینه تحصیل در مجارستاناخذ ویزای تحصیلی مجارستان کار دانشجویی حین تحصیل در مجارستانسرمایه گذاری در مجارستان و مزایای آناقامت در مجارستان با خرید ملک + مراحل آننتیجه گیری
0
شرایط تحصیل در مجارستان و اقامت سرمایه گذاری آن    تحصیل در مجارستان این ا...

شرایط تحصیل در مجارستان و اقامت سرمایه گذاری آن


 

 تحصیل در مجارستان این امکان را به افراد می دهد که به اقامت دائم شنگن دست پیدا کنند. همچنین سرمایه گذاری در مجارستان در کسب و کارهایی با میزان بازدهی بالا نیز گزینه ای عالی است چرا که این کشور پایین‌ترین میزان دریافت مالیات در سطح اروپا را دارد. اگر می خواهید در زمینه تحصیل و سرمایه گذاری در مجارستان اطلاعاتی کسب کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

  

شرایط تحصیل در مجارستان,تحصیل رایگان در مجارستان

   

دانشگاه های مجارستان برای دوره های مختلف تحصیلی معمولا نمره تافل ۷۲ و آیلتس ۵/۵ را قبول می کنند. همچنین بیشتر دانشگاه ها شرط سنی خاصی نداشته ولی امکان دارد برخی دانشگاه ها، دانشجوهای بالاتر از ۲۸ سال را برای مقطع لیسانس و بالاتر از ۳۵ سال را برای دوره فوق لیسانس پذیرش نکنند و حداکثر گپ تحصیلی مورد قبول آن ها نیز ۵ سال باشد. برخی دانشگاه ها برای تعدادی رشته ها آزمون ورودی خواهند گرفت که این آزمون کتبی آنلاین، شفاهی و یا هر دو می باشد.

تحصیل در مجارستان در مقاطع مختلف

در ادامه شرایط تحصیل در مجارستان   در مقاطع مختلف را آورده ایم:

- مقطع لیسانس

شرط پذیرش معمولا ارائه مدرک دیپلم ۱۲ ساله است. مدت دوره معمولا ۳ ساله می باشد. هم چنین امکان دارد برای بعضی از رشته ها نمرات برخی دروس مدنظر قرار گرفته و برخی رشته ها هم آزمون ورودی داشته باشند.

 

-مقطع فوق لیسانس

شرط پذیرش دارا بودن مدرک لیسانس است. مدت دوره یک الی ۲ سال می باشد.

 

- مقطع دکترا

شرط پذیرش داشتن مدرک کارشناسی ارشد می باشد. مدت دوره حدود ۳ الی ۶ سال است. تحصیل در مجارستان در دوره دکترا امکان دارد در مواردی، طولانی تر از برخی کشورهای دیگر باشد.

برای هر سه دوره شرط خاصی برای معدل وجود ندارد اما ممکن است درخواست ها بر اساس نمرات قبلی شما دسته بندی شوند.

تحصیل رایگان در مجارستان به زبان مجاری است.

   

بهترین دانشگاه های مجارستان,تحصیل در مجارستان

  

در ادامه اسامی تعدادی از بهترین دانشگاه های مجارستان را که در لیست وزارت علوم در گروه ب(خوب) قرار دارند برای شما آورده ایم:

دانشگاه سگد  (University of Szeged)

دانشگاه اتووس لوراند بوداپست  (Eotvos Lorand University)    

دانشگاه پچ  (University of Pecs)

دانشگاه دامپزشکی بوداپست (University of Veterinary Medicine Budapest)

دانشگاه سملوایز مجارستان (Semmelweis University)

دانشگاه دبرسن (University of Debrecen)

 

مزایای تحصیل در مجارستان,تحصیل در مجارستان

 

برخی از مزایای تحصیل در مجارستان شامل این مواردند:

عضویت مجارستان در اتحادیه اروپا و حوزه شنگن

عضویت مجارستان در پیمان بولونیا

پائین بودن شهریه دانشگاه و هزینه زندگی در این کشور در مقایسه با بسیاری از نقاط اروپا

آموزش (تقریبا تمام درس ها) به زبان انگلیسی

امکان پذیرش در بعضی از دانشگاه ها بدون آزمون آیلتس و تافل

  

هزینه تحصیل در مجارستان,تحصیل در مجارستان

 

هزینه تحصیل در مجارستان در دانشگاه های دولتی برای بیشتر رشته ها ۱۲۰۰ الی ۵۰۰۰ یورو در سال می باشد. البته هزینه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی بیشتر بوده و بین ۱۲ الی ۱۶ هزار یورو در سال است.

تحصیل اگر به زبان مجاری باشد هزینه تحصیل رایگان است

  

از مهم ترین مدارک برای اخذ ویزای تحصیلی مجارستان می توان موارد زیر را برشمرد:

نامه پذیرش دانشگاه

مدرک مبنی بر پرداخت شهریه دانشگاه

اجاره نامه محل سکونت در مجارستان

اثبات توانایی مالی 

 

هزینه تحصیل در مجارستان,کار دانشجویی حین تحصیل در مجارستان

 

به عنوان دانشجو در مجارستان می توانید تا ۲۴ ساعت در هفته کار پاره وقت انجام دهید. پس از پایان تحصیل می توانید ویزای «تحصیل به کار» دریافت کنید که اجازه می دهد ۹ ماه در آن کشور مانده و دنبال کار بگردید. این ویزا فقط یک بار صادر می گردد.

  

سرمایه گذاری در مجارستان,مزایای سرمایه گذاری در مجارستان

 

مجارستان کشوری است که در اروپا قراردارد و یکی از پیشرفته‌ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا را تشکیل داده است که تقریباً حدود 2/3 درصد درآمد سرانه متوسط سایر کشورهای اتحادیه اروپا را شامل می‌شود. دولت مجارستان با برنامه‌ریزی دقیق، اقتصاد خود را به یک اقتصاد بازار محور تبدیل کرده است.

 

شما می‌توانید از طریق روش‌های سرمایه‌گذاری در مجارستان، ابتدا اقامت موقت و پس از آن اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. به صورتی که متقاضی پس از ۵ سال اقامت موقت  در صورتی که سابقه کیفری نداشته ‌باشد، می‌تواند درخواست اقامت دائم بدهد و همچنین بعد از ۸ سال از شروع اقامت خود در کشور مجارستان می‌تواند پاسپورت با ملیت مجارستانی خود را دریافت کند.

متقاضی می‌تواند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود  درخواست ویزای مجارستان و پس از آن درخواست کارت اقامت دهد. فرزندان متقاضی نیز می توانند به صورت رایگان مشغول به تحصیل شوند.

 

مزایای سرمایه گذاری در مجارستان:

زندگی در کشوری که جزو حوزه اتحادیه اروپاست.

سفر به همه ی کشورهای حوزه اتحادیه اروپا و شنگن بدون نیاز به ویزا

هزینه‌ پایین زندگی در مجارستان نسبت به بقیه کشورهای اروپایی

اقامت دائم مجارستان در کوتاهترین زمان ممکن + دربافت اقامت برای همسر و فرزندان

کمترین میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در مجارستان بین سایر کشورهای اروپایی

حمایت از سرمایه گذاران خارجی توسط دولت

 

راه هایسرمایه گذاری در مجارستان

خرید ملک در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

  

ثبت شرکت در مجارستان,سرمایه گذاری در مجارستان

 

اقامت در مجارستان با ثبت شرکت

ثبت شرکت در مجارستان نیازمند حداقل 3 تا 4 ماه زمان می باشد و پس از ثبت،باید مجوز یک‌ساله از سمت دولت مجارستان اخذ شود.مجارستان فرصتی عالی جهت دستیابی به بازارهای اتحادیه اروپا را در اختیار دارد.

 

از مهمترین شرایط ثبت شرکت در مجارستان این است که شما باید به عنوان مدیر در شرکت خود به فعالیت بپردازید. هزینه و سرمایه اولیه در این روش حدودا بین ۵ تا ۵۵ هزار یورو می باشد. مجارستان یکی از کشورهایی است که به افراد اجازه می‌دهد با بودجه کمی وارد میدان سودآوری شوند و پشیمان نشوند. 

 

خرید ملک در مجارستان,اقامت در مجارستان

 

خرید ملک در مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر دارای قیمت پایینتری می باشد و در نتیجه فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در کشور مجاستان است.

طبق قوانین کشور مجارستان سرمایه‌گذاران خارجی فقط می‌توانند نسبت به خرید ملک مسکونی یا تجاری در مجارستان اقدام کنند و مجاز به خرید زمین‌های کشاورزی و مستغلات آن‌ها نمی باشند. به طور کلی برای اقامت در مجارستان با خرید ملک، متقاضی باید از شهرداری محلی مجوز لازم را کسب کند.این مجوز ۲تا۳ ماه زمان می‌برد.بدین ترتیب قراردادی بین خریدار و فروشنده تنظیم می‌شود.

 

مراحل قانونی خرید ملک در مجارستان

در مرحله اول در مورد نحوه پرداخت توافق می شود.

تاریخ تخلیه ملک برای فروشنده مشخص می شود.

مبلغی به عنوان بیعانه به حساب بانکی وکیل انتقال داده می شود.

فروشنده قبل از توافق خرید باید پیش قرارداد را امضاء کند.

خریدار 30 روز زمان دارد تا بقیه مبلغ ملک را پرداخت کند.

اگر فروشنده ملک را به فرد دیگری بفروشد دو برابر ودیعه باید به خریدار خسارت دهد.

قرارداد نهایی توسط خریدار امضاء می شود و پرداخت در حضور وکیل انجام می شود.

اگر فرد خارجی در مراحل خرید خانه حضور نداشته باشد وکیل اوراق را امضاء می کند.

بعد از امضای قرارداد آب و برق به نام خریدار می شود.

 

برای سرمایه‌گذاری مطمئن در سطح اروپا، خرید ملک و ثبت شرکت در کشور مجارستان گزینه ای عالی می باشد. همچنین شما با تحصیل در مجارستان علاوه بر برخورداری از مزایایی مانند هزینه های بسیار پائین نسبت به کشورهای دیگر اروپایی، امکان دریافت اقامت دائم شنگن را نیز خواهید داشت.

موسسه رهپویان عدالت پرگاس با بیش از یک دهه فعالیت ارزشمند در زمینه اخذ اقامت کشورهای اروپایی، در مسیر دریافت ویزای تحصیلی مجارستان و سرمایه گذاری در این کشور یاریگر شما خواهد بود.

 

بین کشور مجارستان و آلمان کدامیک بهترین شرایط تحصیلی و سرمایه گذاری را دارد؟ پاسخ این است که کشور آلمان نیز دانشگاه های معتبر فراوانی دارد ولی در مورد کشور مجارستان علاوه بر این امتیاز خوب، شهریه ها و هزینه های زندگی بسیار پائین است. همچنین اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری فقط به روش دریافت ویزای خوداشتغالی ممکن است در حالیکه برای دریافت اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری می توانید به چندین روش که مهم ترین آنها ثبت شرکت و خرید ملک می باشد اقدام نمائید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل و سرمایه گذاری در کشور مجارستان، با کارشناسان رهپویان عدالت پرگاس در تماس باشید.

مشاوره رایگان   02122892823   

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow