روش‌هایی برای تهیه ارزان بلیط هواپیمااسنپ تریپ بهترین پلتفرم برای رزرو ارزان بلیط هواپیما

روش‌هایی برای تهیه ارزان بلیط هواپیمااسنپ تریپ بهترین پلتفرم برای رزرو ارزان بلیط هواپیما
0
ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد را چطور و چه زمانی تهیه کنیم؟   انتخاب ...

ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد را چطور و چه زمانی تهیه کنیم؟


 

انتخاب روش درست برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد تاثیر زیادی در کاهش یا افزایش هزینه‌های سفرتان دارد. اگر از همان ابتدا یک بلیط ارزان را انتخاب کنید، تا انتهای سفر یک قدم جلوتر خواهید بود؛ بنابراین پیدا کردن روشی که با استفاده از آن بتوانید ارزان‌ترین بلیط سفر را تهیه کنید مهم‌ترین کاری است که قبل از سفر باید انجام دهید. در این مطلب قصد داریم ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که در نهایت منجر به خرید ارزان‌ترین بلیط سفرتان خواهد شد.

 

قیمت هر بلیط هواپیمایی بسته به مسیر مورد نظر متفاوت است. هرچه این مسافت بیشتر باشد، هزینه تهیه بلیط نیز گران‌تر خواهد بود. در این میان ترفندهایی وجود دارد که می‌تواند این هزینه را به میزان زیادی کاهش دهد. موارد زیر در این زمینه به شما کمک می‌کند:

 

خرید بلیط چارتری

یکی از ترفندهای تهیه بلیط ارزان، انتخاب بلیط‌های چارتر است. گاهی یک آژانس‌ مسافرتی معتبر، صندلی‌ها یا بخشی از هواپیما را به‌صورت پیش خرید تهیه کرده و بر اساس قوانین خاص خود قیمت‌هایی را برای آنها تعیین می‌کند. قیمت بلیط چارتر بستگی به میزان تقاضای مسافران داشته و در روزهایی که تقاضا کمتر است مبلغ تهیه آنها هم پایین‌تر خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع می‌توانید بلیط چارتری سفر خود را با کمترین هزینه ممکن دریافت کنید.

 

بررسی تخفیفات ویژه

گاهی شرکت‌های هواپیمایی یا سایت‌های فروش بلیط، تخفیفاتی را برای تهیه بلیط در نظر می‌گیرند که با داشتن اطلاع از آنها می‌توانید هزینه‌های خود را به میزان زیادی کمتر کنید. با عضویت در کانال‌ها و باشگاه‌های این شرکت‌ها، می‌توانید در مورد تخفیفات مشخص شده اطلاعات کاملی را به دست آورید. البته ممکن است ظرفیت این امتیازات ویژه محدود باشد و در بهترین حالت باید سریعا از آنها مطلع شوید.

 

انتخاب ایرلاین مناسب

تفاوت قیمت بین ایرلاین‌های مختلف به دلیل قدمت، امکانات و امنیت آنها کاملا مشهود است؛ بنابراین برای آنکه بتوانید سفر ارزانی را داشته باشید، باید به دنبال ایرلاینی بگردید که بهترین قیمت را برای مسافران خود در نظر گرفته است. حتی گاهی ایرلاین‌های معروف و بزرگ هم قیمت ارزانی را برای مسافرانشان در نظر می‌گیرند و دلیل آن فروش نرفتن بلیط‌هاست. سعی کنید قبل از تهیه بلیط، به‌دنبال بلیط‌های هواپیمای ارزان بگردید و اطلاعات کاملی را در مورد قیمت آنها به دست آورید.

 

روش‌هایی برای تهیه ارزان بلیط هواپیما

 

انتخاب روزهای میانی هفته

معمولا روزهای میانی هفته ارزان‌ترین بلیط‌ها را دارند و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود، سفر خود را به پایان هفته موکول نکنید. چرا که بیشتر مسافران ابتدا و انتهای هفته را برای خرید بلیط‌شان در نظر می‌گیرند و به همین دلیل هزینه خرید بلیط‌شان بیشتر است. در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه می‌توانید بلیط سفرتان را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید.

 

خرید اینترنتی

بهترین انتخاب برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با قیمت ارزان مراجعه به سایت‌های معتبر اینترنتی است و امروزه با تعداد زیادی از این مجموعه‌ها روبه‌رو هستیم. با خرید آنلاین، بسیاری از هزینه‌هایتان کمتر خواهد شد و نیازی به پرداخت هزینه‌های کارمزد و بلیط چاپی به آژانس مسافرتی ندارید. به همین دلیل توصیه می‌شود که خرید خود را از سایت‌های معتبر مانند اسنپ تریپ انجام دهید.

 

انتخاب کلاس پروازی مناسب

در خرید بلیط هواپیما با هزینه کم، انتخاب کلاس پروازی مناسب اهمیت زیادی دارد. کلاس‌های پروازی شامل بیزینس، فرست و اکونومی هستند و برای خرید هر کدام بسته به امکاناتی که ارائه می‌دهند؛ قیمت متفاوتی دارند. اگر به‌دنبال یک سفر ارزان هستید، بهتر است بلیط‌های اکونومی را انتخاب کرده و به سراغ مدل‌های بیزینس یا فرست کلاس نروید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که مسافت‌های طولانی ارزش هزینه کردن را دارند.

 

در نظر گرفتن تمام هزینه‌های اضافی

زمانی که می‌خواهید بلیط سفر خود را تهیه کنید؛ باید همه جوانب را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال ممکن است بخواهید بلیط سفرتان را کنسل کنید و در این شرایط نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود و گاهی برخی از شرکت‌های هواپیمایی به هیچ عنوان مبلغ بلیط‌تان را پس نمی‌دهند؛ بنابراین قبل از رزرو، مقررات و شرایط مربوطه را با دقت بخوانید تا در صورت بروز موقعیت‌های ناگهانی با مشکل روبه‌ور نشوید.

 

علاوه بر این اگر بارتان برای سفر زیادی است بهتر است به دنبال شرکت هواپیمایی و کلاسی باشید که مقدار بار مجاز آن بالاتر باشد. در غیر اینصورت باید هزینه‌‌ای را هم بابت اضافه بار پرداخت کنید و گاهی قیمت بلیط بسیار بیشتر از حالت معمولی خواهد شد.

 

استفاده از لحظه‌ آخری‌‌ها

بلیط‌های لحظه آخری گاهی بسیار ارزان‌تر از آنهایی هستند که زودتر خریداری می‌شوند، زیرا ایرلاین‌ها در آخرین روزهای باقی‌مانده به پرواز، بلیط‌ها را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنند. البته باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که گاهی بلیط‌های لحظه آخری ارزان قیمت در دسترس نبوده و ممکن است هزینه خرید بلیط شما بیشتر شود و این موضوع به فصل سفر شما بستگی دارد.

 

در این بین برخی از تورهای خارجی لحظه آخری هم وجود دارند که در روزهای نزدیک به برگزاری آنها با قیمت بسیار ارزان‌تری ارائه می‌شوند و بلیط سفر شما در این حالت هم کمتر خواهد بود. البته این تورها برای کشورهایی که از گردشگران ایرانی ویزا نمی‌خواهند، مناسب است؛ در غیر این صورت مدت زمان طولانی طول می‌کشد تا ویزا صادر شود.

 

 

اسنپ تریپ بهترین پلتفرم برای رزرو ارزان بلیط هواپیما

 

اسنپ تریپ یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای رزرو ارزان بلیط هواپیما است. این وبسایت با ارائه یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به مسافران امکان می‌دهد تا به راحتی و با قیمت‌های مناسب بلیط هواپیمای مورد نظرشان را رزرو کنند. اسنپ تریپ با تمام شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط است و خدمات خود را در تمام مسیرهای هوایی و از طریق ایرلاین‌های مختلف در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته هم دارد و خدمات مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با طی کردن چند مرحله ساده در سایت این مجموعه لیستی از بلیط‌ها را پیدا کرده و در نهایت با مقایسه قیمت مربوط به آنها و امکاناتی که هر کدام دارند، بهترین بلیط سفر را با توجه به بودجه مورد نظر خود خریداری کنید.

  

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow