1) خرید قیمه و قورمه آماده با سفارش غذا از اسنپ2) سفارش انواع کباب و جوجه3) سفارش غذاهای گیاهی و سالادها4) سفارش غذاهای فست فودی

1) خرید قیمه و قورمه آماده با سفارش غذا از اسنپ2) سفارش انواع کباب و جوجه3) سفارش غذاهای گیاهی و سالادها4) سفارش غذاهای فست فودی
0
سفارش اینترنتی غذا از سوپر اپلیکیشن اسنپ سفارش آنلاین غذا از سوپر اپلیکی...

سفارش اینترنتی غذا از سوپر اپلیکیشن اسنپ


سفارش آنلاین غذا از سوپر اپلیکیشن اسنپ

 

غذای محبوب شما کدام است؟ طرفدار غذاهایی پلویی هستید یا اینکه غذاهای نانی را نسبت به بقیه غذاها ترجیح می‌دهید و کتلت تازه با نان لواش و سبزی خوردن را با هیچ‌چیزی عوض نمی‌کنید. شاید هم اصلاً غذای ایرانی دوست ندارید و پیتزا غذای محبوبتان است و اگر هفت روز هفته هم پیتزا داشته باشید، باز هم موقع سفارش غذا پیتزا اولین انتخابتان است.

 

تنوع سلیقه غذایی افراد یک موضوع طبیعی است و هر فردی می‌تواند با توجه به ذائقه‌اش غذایی که دوست دارد را آماده کرده و نوش جان کند. اما وقتی مهمانی یا مراسمی در پیش رو دارید، این تفاوت سلیقه‌های غذایی ممکن است دردسرساز شود و مجبور شوید چند مدل غذا را بپزید.

 

برای اینکه در زمان و هزینه مهمانی‌ها و مراسم‌هایتان برای آماده کردن غذاهای متنوع صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم انواع غذاها را از سوپر اپلیکیشن اسنپ سفارش دهید.

 

غذاهای ایرانی طعم و مزه‌ای منحصر به فرد دارند و یک یا چند مدل از این غذاها همیشه پایه ثابت مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف هستند. خورشت قیمه و پلو از جمله غذاهایی است که معمولاً در مهمانی‌ها سرو می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

 

آماده کردن قیمه سیب‌زمینی یا قیمه‌بادمجان نیاز به تهیه مواد اولیه مناسب و صرف زمان دارد. به همین خاطر است که پخت قیمه برای مراسم‌ها یا مهمانی‌هایی که تعداد جمعیت در آن‌ها زیاد است یک شب زودتر انجام می‌شود.

 

برای تهیه کردن قورمه‌سبزی هم باید به اندازه قیمه وقت بگذارید؛ مخصوصاً که سبزی قورمه هم نیاز به پاک کردن و خورد کردن دارد و چند روز زودتر از طبخ غذا باید سبزی قورمه آماده شده باشد.

 

اگر می‌خواهید در مهمانی‌هایتان این دو غذای محبوب و خوشمزه را سرو کنید اما زمان کافی برای آماده‌سازی مواد اولیه قورمه و قیمه یا طبخ آن‌ها ندارید، سفارش آنلاین غذا از سوپر اپلیکیشن اسنپ را در نظر داشته باشید. رستوران‌های سنتی فعال در اسنپ انواع غذاهای ایرانی مانند قیمه و قورمه را در اسرع وقت برایتان ارسال می‌کنند.

 

برای اینکه مهمانی که در پیش رو دارید جذاب‌تر باشد و مهمان‌هایتان بتوانند از غذاهایی که تهیه کرده‌اید لذت ببرند، حتماً یک یا چند مدل کباب را هم در لیست سفارش غذا یادداشت کنید. چون تجربه نشان می‌دهد که بیشتر افراد به کباب یا جوجه علاقه دارند و ترجیح می‌دهند یک تکه از این غذاها را امتحان کنند.

 

بنابراین اگر مهمان‌هایتان جزء افرادی باشند که غذاهای آبکی یا خورشتی دوست ندارند، با سفارش کباب می‌توانید مهمانی را برای آن‌ها هم لذت‌بخش‌تر کنید و غذایی که دوست دارند را سر سفره بیاورید.

 

رستوران‌های سنتی اسنپ انواع کباب مانند کباب وزیری، کباب کوبیده، چلو مرغ، کباب بختیاری یا جوجه کباب را سرو می‌کنند. بنابراین برای تهیه غذای مهمانی می‌توانید چند نوع کباب را از اسنپ سفارش دهید تا سفره رنگی‌تری داشته باشید.

 

اگر مهمانی تولد در پیش رو دارید یا اینکه وعده شام را برای مهمانی دوستانه یا خانوادگی‌تان انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یک یا چند مدل سالاد و غذای گیاهی هم سفارش دهید. چون کسانی که رژیم غذایی دارند معمولاً وعده شام را سبک برگزار می‌کنند، و افرادی که گیاه‌خوار هستند نمی‌توانند غذاهایی که به طور کلی برای عموم مهمان‌ها سرو می‌شود را امتحان کنند.

 

سالاد فصل، سالاد سزار، سالاد پاستا و سالاد کاپریس از جمله غذاهای سبکی هستند که برای وعده شام  در نظر گرفته می‌شوند. این سالادها و سایر غذاهای گیاهی را هم می‌توانید از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

پیتزا، سوخاری و ساندویچ از جمله محبوب‌ترین غذاها برای خانواده‌هایی که کودک دارند محسوب می‌شوند. مخصوصاً جایی مانند تولدها که تعداد بچه‌ها زیاد است و کیک و... هم سرو می‌شود، اغلب افراد ترجیح می‌دهند که به جای غذاهای ایرانی و سنتی فینگر فودها یا فست فودها را به عنوان غذا داشته باشند.

 

حتی در مهمانی‌های خانوادگی هم برای تنوع می‌توانید یک یا چند مدل فست فود را سفارش دهید؛ و اعضای خانواده‌تان را به چشیدن طعم‌های جدید مهمان کنید. با کمک سوپر اپ اسنپ می‌توانید سیب‌زمینی مخصوص، ساندویچ‌های متنوع و پیتزاهای جذاب یا سوخاری‌های مختلف را سفارش دهید؛ و یک سینی فست فود خاص جذاب را برای یک وعده غذایی خانوادگی یا دوستان داشته باشید.

 

تنوع رستوران‌ها و فست فودهای اسنپ این امکان را برایتان فراهم کرده است که هر مدل غذایی را انتخاب و آن را به لیست سفارش‌هایتان اضافه کنید؛ سپس فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت کرده و بدون خارج شدن از منزل غذاهای آماده و گرم را تحویل بگیرید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow