مسکو، مرداد ۱۴۰۲

مسکو، مرداد ۱۴۰۲
0
خبرنامه   چرخ‌‌وفلک، مزه‌های بی‌نظیر و سرگرمی‌هایی با بیل مکانیکی؛ چرا ن...

خبرنامه


 

چرخ‌‌وفلک، مزه‌های بی‌نظیر و سرگرمی‌هایی با بیل مکانیکی؛ چرا نباید رویداد شهری مسکو را از دست دهیم؟

یک رویداد شهری بزرگ در مسکو آغاز به کار کرد .

 

از تماشای فیلم، بازی‌های اسنوبورد، غذاهای لذیذ و جدید تا راز و رمز زندگی طولانی‌تر؛ گردشگرهای ایرانی، می‌توانند سرگرمی‌های جذابی را در «رویداد شهری مسکو» (MUF-2023) تجربه کنند. رویداد امسال به بزرگترین رویداد شهری مسکو تا به امروز تبدیل شده و به طور همزمان در چهار نقطه «مجتمع المپیک لوژنیکی»، «پارک زریادیه»، «سالن نمایشگاه منژ» و «گوستینی دور» شهر مسکو در حال برگزاری است. علاوه بر برنامه‌های تجاری، این رویداد برنامه‌های بسیاری در حوزه آموزشی، فرهنگی و سرگرمی را نیز شامل شده ‌است.

در این بین، بیش از 3۵۰ برنامه متنوع در مجموعه المپیک لوژنیکی برگزار خواهد شد.

 

مسافران تعداد زیادی از کنسرت‌ها، نمایش‌های تئاتر، مسابقات هیجان‌انگیز و برنامه‌های مهیج دیگر را پیش روی خود خواهند داشت. به طور مثال، طرفداران سینما می‌توانند در مجموعه‌های دکوری شهر فیلم قدم بزنند و یا حتی در یک برنامه فیلم‌برداری‌شرکت کنند.

برای علاقه‌مندان به تفریحات هیجان‌انگیز، یک پیست یخ ساخته شده از یخ مصنوعی و سرسره‌هایی برای تیوب‌سواری و اسنوبورد در نظر گرفته شده و ورزشکاران حرفه‌ای به مبتدیان کمک می‌کنند تا دامنه‌های برفی را فتح کنند.

 

مخاطبان با نمایش بیل مکانیکی شگفت‌زده خواهند شد. یک راننده با تجربه نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با کمک یک بیل مکانیکی، جعبه کبریتی را ببندید، میوه‌ها را برش بزنیدو حتی یک بطری شیشه‌ای را باز کنید. دوستداران حیوانات می‌توانند اطلاعات جالبی در مورد تربیت سگ‌ها بدست آورند و مربیان حرفه‌ای، رمز و راز تربیت حیوانات خانگی خود را به نمایش می‌گذارند.

 

در این رویداد برای نوجوانان و کودکان نیز تفریحات جالب بسیاری در نظر گرفته شده ‌است. در لوژنیکی فرصتی برای یادگیری نحوه ساخت شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای و یادگیری نحوه طراحی ماشین و موتور وجود دارد. کودکان می‌توانند در زمین بازی‌های تعاملی شنی، مجسمه‌ بسازند و یا حفاری‌ باستان‌شناسی انجام دهند.

 

مسافران در هر سنی می‌توانند بر روی چرخ‌و‌فلکی که به ارتفاع یک ساختمان ۹ طبقه است، سوار شوند و همچنین در تمام روزهای رویداد، از غذاهای لذیذ و خوشمزه که در جشنواره غذا‌شناسی برگزار می‌شود، لذت ببرند.

 

رویداد شهری مسکو (MUF-2023) یک رویداد منحصر‌به‌فرد است که برای همه افراد تفریح و سرگرمی فراهم می‌کند و امکان کسب تجارب خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی را در اختیار همگان می‌گذارد.. این رویداد از ۱۰ مرداد ماه شروع و تا ۱۹ شهریور در شهر مسکو ادامه خواهد داشت.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow