مقصدنوع بلیط کلاس پرواززمان سفرمسیر پروازقیمت سوختتاثیر نوسانات ارزفاصله زمانی تا پروازرقابتفلای تودی؛ مرجعی معتبر برای تهیه بلیط

مقصدنوع بلیط کلاس پرواززمان سفرمسیر پروازقیمت سوختتاثیر نوسانات ارزفاصله زمانی تا پروازرقابتفلای تودی؛ مرجعی معتبر برای تهیه بلیط
0
قیمت بلیط آمریکا به چه عواملی بستگی دارد؟ خرید بلیط آمریکا   آمریکا یکی ا&...

قیمت بلیط آمریکا به چه عواملی بستگی دارد؟


خرید بلیط آمریکا

 

آمریکا یکی از کشورهایی است که بسیاری از ایرانی ها برای تفریح و زندگی به آن سفر می کنند، به همین دلیل تهیه بلیط با قیمت مناسب برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله قصد داریم عوامل تأثیرگذار در این خصوص را بررسی کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر به کسب اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع علاقه مند هستید، با ما همراه شوید.

 

مقصد یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار است. اگر شما قصد داشته باشید به یکی از شهرهای مهم و بزرگ آمریکا مثل نیویورک یا لس آنجلس سفر کنید، باید هزینه بیشتری برای خرید بلیط پرداخت کنید، زیرا تقاضا برای پرواز به این مناطق بسیار بیشتر است و همین امر موجب افزایش قیمت ها می شود.

 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط این کشور، نوع آن است . شما می توانید بلیط سیستمی و چارتری تهیه کنید. در حالت اول قیمت ها از سوی هواپیمایی کشوری اعلام شده و تمام خطوط هوایی موظف به رعایت آن هستند. اصلی ترین ویژگی این نوع بلیط، کمتر بودن هزینه پرداخت شده برای کودکان است. در نوع چارتری قیمت بلیط به وسیله آژانسی که خدمات را به مسافران ارائه می دهد مشخص شده و قیمت برای کودکان و بزرگسالان یکسان است. 

 

این که شما چه کلاس پروازی را برای سفر خود انتخاب می کنید، در تعیین قیمت بلیط هواپیما بسیار تاثیرگذار است. به طور کلی پروازها به سه دسته فرست کلاس، اونومی و بیزینسی تقسیم بندی می شوند که در هرکدام از آن ها، نوع و کیفیت خدمات ارائه شده متفاوت است. اگر قصد دارید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، به شما توصیه می کنیم که از پروازهای اکونومی استفاده کنید؛ اما اگر نوع امکانات و خدماتی که به شما ارئه می شود مهم است، باید از نوع بیزینسی یا فرست کلاس استفاده کنید.

 

قیمت بلیط آمریکا

قیمت بلیط آمریکا

 

زمان سفر یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط آمریکا است. اگر قصد دارید در یکی از تعطیلات میلادی یا شمسی به این کشور سفر کنید، باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت کنید، زیرا میزان تقاضا در این ایام به شکل چشمگیری افزایش پیدا می کند. به این نکته توجه داشته باشید که حتی ساعت و روز هفته نیز در قیمت  پرواز تاثیرگذار هستند. بهترین زمان برای تهیه بلیط، روزهای میانی هفته و ساعات اولیه روز است.

 

از آنجایی که برای پرواز مستقیم از ایران به آمریکا هیچ هواپیمایی وجود ندارد، شما باید ابتدا در فرودگاه کشور دیگری توقف کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهید. به این نکته توجه داشته باشید که شرکت های هواپیمایی مسیرهای مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند. به شما توصیه می کنیم پروازهای مختلف را بررسی کرده و تا بتوانید انتخابی مناسب انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن، به مقصد موردنظر خود برسید.

 

به جرئت می توان گفت یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر بر قیمت بلیط آمریکا، هزینه ای است که شرکت های هواپیمایی برای تهیه سوخت پرداخت می کنند. مدل های مختلف هواپیما با توجه به اندازه و وزن، به میزان متفاوتی از بنزین نیاز دارند. پس در هنگام انتخاب پرواز به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید تا در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی کنید.

 

بلیط هواپیما با مقصد آمریکا

بلیط هواپیما با مقصد آمریکا

 

قیمت پروازهای خارجی وابستگی بسیار زیادی به دلار دارد، به دلیل این که شما باید بلیط شرکت های خارجی را تهیه کنید. پس به شما توصیه می کنیم زمانی که قیمت ریال در حال کاهش است و اجباری برای سفر وجود ندارد، این کار را انجام ندهید تا هزینه اضافی برای خرید بلیط پرداخت نکنید.

 

با مراجعه به سایت فروش بلیط شرکت های مختلف، می توان متوجه شد که هرچه فاصله زمانی تا پروازی که قصد خرید بلیط آن را دارید بیشتر باشد، هزینه ای که باید پرداخت کنید کمتر است. به طور مثال اگر شما قصد خرید بلیط برای دو روز دیگر را داشته باشید، به دلیل کم بودن تعداد صندلی های در دسترس، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ اما اگر قصد روز برای یک ماه دیگر را داشته باشید ،ممکن است قیمت 20 تا 30% کمتر باشد. 

 

اگر جزو افرادی هستید که به طور مداوم به کشور آمریکا سفر می کنید، به شما توصیه می کنیم با انجام یک برنامه ریزی دقیق، بلیط های موردنظر خود را از قبل تهیه کنید تا در هزینه ها به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید.

 

یکی از عوامل تاثیرگذار تعداد ایرلاین هایی است که در یک مسیر مشغول به ارائه خدمات هستند. هرچه این تعداد بیشتر باشد، شرکت ها برای افزایش میزان فروش، قیمت بلیط های خود را بیشتر کاهش می دهند؛ اما اگر تعداد پروازها کم باشد، مجبور هستید هزینه بیشتری پرداخت کنید. پس به شما توصیه می کنیم برای سفر زمانی هایی را انتخاب کنید که تعداد پروازها زیادتر است. با این کار می توانید با بهترین قیمت بلیط موردنظر خود را خریداری کنید.

 

قیمت بلیط پروازهای آمریکا

قیمت بلیط پروازهای آمریکا

 

اگر قصد دارید بلیط هواپیما برای سفر به آمریکا را خریداری کنید، به سایت فلای تودی سر بزنید. شرکت فلای تودی با ارائه خدماتی مانند امکان مقایسه قیمت بلیط پروازهای آمریکا، ارائه تقویم و نمودار قیمتی برای خرید بلیط ارزان و اطلاع رسانی تغییر قیمت بلیط ها، به شما کمک می کند که بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین، بلیط هواپیما با مقصد آمریکا را از ایرلاین های معتبر خارجی تهیه کنید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow