پارک لگولند دبی؛ تفریحی بی‌حد و مرزبخش های مختلف پارک موضوعی لگولند دبیساعت و هزینه بازدید از پارک تفریحی لگولند  بهترین سن برای لگولند چه سنی است؟برای بازدید از لگولند دبی چقدر زمان لازم است؟نکاتی برای بازدید از پارک لگولند دبی سوالات متداول درباره پارک لگولند دبی:

پارک لگولند دبی؛ تفریحی بی‌حد و مرزبخش های مختلف پارک موضوعی لگولند دبیساعت و هزینه بازدید از پارک تفریحی لگولند  بهترین سن برای لگولند چه سنی است؟برای بازدید از لگولند دبی چقدر زمان لازم است؟نکاتی برای بازدید از پارک لگولند دبی سوالات متداول درباره پارک لگولند دبی:
0
پارک لگولند دبی؛ مکانی برای تجربه‌ی لحظات بی‌نظیر، فراموش‌نشدنی و شگفت‌ان...

پارک لگولند دبی؛ مکانی برای تجربه‌ی لحظات بی‌نظیر، فراموش‌نشدنی و شگفت‌انگیز


ورودی پارک لگولند دبی

 

پارک لگولند دبی یکی از برترین و مشهورترین جاذبه‌های دبی است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا را به خود جذب می‌کند. در این مقاله از بیتوته با بررسی جزئیات پارک لگولند دبی، با امکانات و جاذبه‌های آن آشنا خواهید شد.

پارک لگولند دبی، به خانواده‌ها و کودکان 2 تا 12 ساله، امکان تفریح و سرگرمی در محیطی شگفت‌انگیز و بازی‌محور را می‌دهند. این پارک شامل انواع و اقسام تجهیزات ماجراجویی و ترن‌های هوایی است و تجربیات ساختمانی و بازی‌های تعاملی در مناطق مختلف ارائه می‌دهد.

 

با رزرو اقامت در هتل لگولند، اولین هتل تم لگو در منطقه، تجربه‌ی هیجان‌انگیز تکمیل می‌شود. این هتل دارای ۲۵۰ اتاق است که می‌تواند حداکثر یک خانواده پنج نفره را در خود جای دهد تا از تعطیلات با مضمون لگو لذت ببرند.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, هتل لگولند دبی

هتل لگولند دبی 

 

در پارک موضوعی لگولند دبی، شهر لگو، فرودگاه شهر لگو، سرزمین کوچک، مرکز فرماندهی پلیس، مدرسه رانندگی و مدرسه قایق‌رانی جزئی از جاذبه‌های آن هستند. همچنین این پارک شامل پارک آبی است که بر پایه‌ی تم لگو طراحی شده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال مناسب است. این پارک شامل بیش از ۲۰ سرسره‌ی آبی مخصوص گروه‌های سنی مختلف است و اگر تمایل به سرخوردن روی سرسره‌های آبی ندارید، می‌توانید در استخر شناور باشید.در پارک موضوعی لگولند دبی، چندین بخش مختلف وجود دارد که هر کدام از فعالیت‌های متنوعی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده‌اند که در ادامه درباره هر کدام توضیح داده ایم.

 

بخش قلمرو پارک لگولند دبی

در قسمت قلمرو پارک لگولند دبی، یکی از محبوب‌ترین تفریحات، سفر با شاه اژدها است. در این تفریح، کودکان با نام شوالیه‌ها و پرنسس‌های جوان خطاب شده و به ترن کوچکی مناسب برای بچه‌ها سوار می‌شوند. سرعت این ترن متوسط است و برای کودکان ترسناک نیست. البته، برای ورود به این بخش از پارک، کودکان باید حداقل ۴ ساله و ۱۰۵ سانتی‌متر قد داشته باشند. این بخش از پارک، همچنین امکاناتی برای کودکان معلول نیز دارد. ویلچرهایی در دسترس قرار گرفته‌اند تا کودکانی که به وسیله آن‌ها نیاز دارند، بتوانند با بستن کمربند ایمنی، سفر با ترن را تجربه کنند. ترن اژدها تنها یکی از تفریحات این بخش نیست.

در این بخش از پارک، فروشگاه کینگ نیز وجود دارد که کودکان می‌توانند هر آنچه که برای تبدیل شدن به یک شوالیه شجاع یا پرنسس زیبا نیاز دارند، خریداری کنند.

 

بخش کارخانه در پارک لگولند دبی 

در بخش کارخانه، خط تولید لگوها را می‌توان مشاهده کرد و لگوهای خاص خود را بدون قرار گیری در نوبت بسازید. این بخش شامل فروشگاه‌ها و غذا خوری نیز است که می‌توانید قطعات لگو را خریداری کرده و با کمک راهنما، شخصیت‌های خاص را بسازید. فروشگاه عکس نیز در این بخش قرار دارد که می‌توانید تمامی عکس‌هایی که دوربین‌ها در طول روز از شما گرفته‌اند را جمع آوری کنید.

 

چالش مرلین در پارک لگولند دبی 

چالش مرلین نیز یکی دیگر از تفریحات محبوب است. این تفریح، یک چرخ و فلک با سرعت بالاست که در حالت قرون وسطایی طراحی شده است. در این تفریح، والدین همراه با فرزندشان می‌توانند نشسته و سفری هیجان‌انگیز را تجربه کنند. برای ورود به این تفریح، کودکان باید حداقل ۴ ساله و ۱۰۵ سانتی‌متر قد داشته باشند. در این تفریح نیز، کمربند ایمنی برای اطمینان از ایمنی کودکان تعبیه شده است. همچنین، ویلچرهایی نیز برای کودکان معلول در دسترس قرار گرفته است.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, نقشه پارک موضوعی لگولند دبی

نقشه پارک موضوعی لگولند دبی 

 

بخش خیال‌پردازی  در پارک لگولند دبی 

بخش خیال‌پردازی، به کودکان امکان می‌دهد با استفاده از لگو خودرو بسازند و آنها را در رقابت‌های مجازی با سایرین آزمایش کنند. همچنین، قطار دوپلو با سرعت آهسته حرکت می‌کند و در واگن‌هایش، کودکان به همراه یک همراه بزرگسال می‌توانند از دیدن مزرعه‌ای ساخته‌شده از لگو لذت ببرند. در این بخش، همچنین یک زمین بازی مناسب کودکان خردسال تعبیه شده است.

 

بخش شهر لگو در پارک لگولند دبی 

بخش شهر لگو پارک موضوعی شامل بخش‌های متعددی مانند فرودگاه هواپیما لگو، مدرسه آموزش شیرجه و قایق رانی، مرکز پلیس لگو، غریق نجات لگو، اسکله دریایی و رستوران است. در مدرسه قایق سواری، کودکان به عنوان کاپیتان کنترل قایق لگو خود در دست می‌گیرند. حداقل سن کودکان در این بخش باید 1 سال باشد. والدین نیز می توانند در کنار آنها حضور داشته باشند.

 

بخش شهر کوچک در پارک لگولند دبی 

بخش شهر کوچک شامل 20 میلیون آجر لگو است که از آنها برای ساخت 15000 مدل کوچک از المان‌ها و سازه‌های مشهور دنیا استفاده شده است. در این بخش کودکان به تکمیل و بهبود سازه‌ها کمک می‌کنند و خودشان با استفاده از لگو، آثاری را خلق می‌کنند.

 

بخش ماجراجویی در پارک لگولند دبی 

بخش ماجراجویی، فعالیت‌های هیجان انگیزی را برای کودکان و والدین فراهم کرده است. برخی از این فعالیت‌ها عبارتند از: آسانسور بالا برنده، یافتن پادشاهی گمشده، انتقام فرعون،پیمایش جنگل لگو، مسابقه مینی گلف و حتی یک معدن طلا غاری که می‌توانید در آن به دنبال گنجینه‌های لگو بگردید.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, مجسمه های غول پیکر پارک لگولند دبی

مجسمه های غول پیکر پارک لگولند دبی

 

بخش تجربه لگو در پارک لگولند دبی 

بخش تجربه لگو، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از واقعیت مجازی، در دنیای لگو غوطه ور شوند و تجربه‌های جدیدی را پشت سر بگذارند. همچنین، با استفاده از این تکنولوژی، می‌توانید لگوهای خود را به طور واقعیت افزوده به دنیای واقعی بیاورید.

 

در کل، پارک موضوعی لگولند دبی برای همه افراد از هر سن و جنسیتی فعالیت‌های مناسبی را فراهم کرده است. این پارک، محیطی مناسب برای خلق خاطرات خوش و تجربه‌های جدید است.

 

شنبه تا چهارشنبه : 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

پنجشنبه تا جمعه : 10:00 صبح تا 8:00 شب 

 

سه نوع بلیط در لگولند دبی ارائه می شود که عبارتند از:

• بلیط پارک تفریحی لگولند در دبی برای هر نفر 5335 روپیه است. ورود کودکان زیر 3 سال رایگان است.

• بلیط ورودی پارک آبی برای هر نفر 5335 روپیه است. ورود کودکان زیر 3 سال رایگان است.

• قیمت بلیط لگولند دبی برای هر دو پارک آبی و موضوعی 5723 روپیه برای هر نفر است و کودکان زیر 3 سال ورودی رایگان دارند.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, تفریحات هیجان انگیز در پارک لگولند دبی

تفریحات هیجان انگیز در پارک لگولند دبی

 

این پارک برای کودکان 2 تا 12 ساله طراحی شده است ، اما بستگی به علاقه فرزند شما به لگو دارد. اگر کودک شما به دنبال سواری های هیجان انگیز است، ممکن است پارک لگولند برای او مناسب نباشد.

 

در این پارک موضوعی بیش از 40 جاذبه پویا و تفریحی را خواهید دید. بسته به فعالیت ها و زمانی که کودک می خواهد بازی کند، ممکن است یک روز برای انجام همه چیز کافی نباشد. اما اگر می خواهید کل مجموعه را ببینید شما حداقل به 2 روز زمان نیاز دارید.

 

اما، اگر امکان رفتن 2 روز متوالی را ندارید زیرا قرار است 4 روز یا کمتر در دبی بگذرانید، در یک روز کامل اگر زودتر برسید می توانید کارهای زیادی انجام دهید. به این ترتیب شما این فرصت را خواهید داشت که تا حد امکان جاذبه ها را ببینید و سوار شوید.

 

در داخل این پارک نیز یکی از بزرگترین فروشگاه های لگو در خاورمیانه وجود دارد. من به شما توصیه می کنم حداقل یک ساعت قبل از بسته شدن از آن بازدید کنید تا بچه ها زمان کافی برای انتخاب مجموعه لگو داشته باشند.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, پارک آبی لگولند دبی

پارک آبی لگولند دبی

 

بازدید از پارک موضوعی لگولند دبی می‌تواند یک تجربه بسیار خاص و لذت بخش باشد. برای داشتن یک بازدید بهتر و تجربه کامل تر، به نکات زیر توجه کنید:

1- برای جلوگیری از صف‌های طولانی در باجه بلیط، بهتر است در فصل پرفروش زودتر به مقصد برسید یا به صورت آنلاین بلیط تهیه کنید.

2- برای تجربه کامل تر، پارک آبی را نیز ببینید. در این بخش شناورهایی برای انواع وزن ها وجود دارد.

3- لباس مناسبی برای بازدید از پارک انتخاب کنید. در دبی دمای هوا ممکن است بسیار بالا باشد، بنابراین بهتر است لباس‌های خنک و راحت، کفش مناسب و کلاه و ضد آفتاب همراه داشته باشید.

4- این جاذبه‌ها فقط برای کودکان طراحی نشده‌اند و بزرگسالان نیز می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. مانند سواری‌های ترن هوایی و زیردریایی.

5- حتماً از فرصت عکاسی در هر جای پارک استفاده کنید تا خاطرات خود را ثبت کنید.

6- اگر قصد دارید در رستوران‌های پارک غذا بخورید، بهتر است این کار را قبل از ساعت ۱۲ ظهر و بعد از ساعت ۲ بعد از ظهر انجام دهید تا از ساعت شلوغی جلوگیری کنید.

7- برای کوچولوها لباس اضافی و بطری آب همراه داشته باشید، زیرا ممکن است در یکی از سواری‌ها خیس شوند.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, پارک لگولند دبی برای کودکان 2 تا 12 سال

پارک لگولند دبی برای کودکان 2 تا 12 سال 

 

۱-آیا پارک لگولند دبی برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب است؟

بله، پارک لگولند دبی برای کودکان زیر ۱۲ سال طراحی شده است اما بزرگسالان نیز می‌توانند از آن لذت ببرند.

 

۲-آیا در پارک لگولند دبی امکان استفاده از ترن هوایی وجود دارد؟

بله، در پارک لگولند دبی امکان سواری بر روی ترن هوایی وجود دارد.

 

۳- آیا برای ورود به پارک لگولند دبی بلیط ورود الزامی است؟

بله، برای ورود به پارک لگولند دبی بلیط ورود الزامی است و می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین یا از طریق باجه بلیط پارک تهیه کنید.

 

۴- آیا در پارک لگولند دبی امکان استفاده از لوازم شناور وجود دارد؟

بله، در پارک لگولند دبی امکان استفاده از لوازم شناور برای سواری بر روی اسلایدها وجود دارد.

 

۵- آیا در پارک لگولند دبی امکان استفاده از رستوران‌های داخلی وجود دارد؟

بله، در پارک لگولند دبی رستوران‌های داخلی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها غذا بخورید و همچنین فروشگاه‌هایی نیز برای خرید لوازم یادگیری و سوغاتی‌های مربوط به پارک وجود دارد.

 

نتیجه 

در این مقاله، با پارک لگولند دبی، یکی از برترین جاذبه‌های دبی، آشنا شدید. در این پارک، انواع بازی‌های تفریحی و سرگرمی برای همه افراد جود دارد. همچنین، این مقاله نکات و راهنمایی‌هایی را نیز برای بازدید کنندگان پارک لگولند دبی ارائه کرده است. به طور کلی، بازدید از این پارک می‌تواند یک تجربه بسیار خاص و لذت بخش باشد.

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, بخش های مختلف پارک لگولند دبی

بخش های مختلف پارک لگولند دبی 

 

پارک لگولند دبی, پارک آبی دبی, لگو لند, سرسره های آبی پارک لگولند دبی

سرسره های آبی پارک لگولند دبی 

 

گردآوری:بخش گردشگری بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow