تونر را روی موهای مرطوب استفاده کنم یا خشک؟آیا باید تونر را روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنم؟اگر تونر را روی موهای خیس بزنم چه اتفاقی می افتد؟ماندگاری تونر مو چقدر است؟نکاتی برای اثرات تونر به مدت طولانی مدتنکاتی برای ماندگاری بیشتر تونر موسوالات متداول درباره آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟سخن پایانی مقاله درباره آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟

تونر را روی موهای مرطوب استفاده کنم یا خشک؟آیا باید تونر را روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنم؟اگر تونر را روی موهای خیس بزنم چه اتفاقی می افتد؟ماندگاری تونر مو چقدر است؟نکاتی برای اثرات تونر به مدت طولانی مدتنکاتی برای ماندگاری بیشتر تونر موسوالات متداول درباره آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟سخن پایانی مقاله درباره آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟
0
آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟ تونر را روی چه موها&#...

آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟


تونر را روی چه موهای استفاده کنم مرطوب یا خشک

 

آیا باید تونر را برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید؟ در این مقاله از بیتوته به شما راهنمایی خواهیم کرد که آیا باید تونر را قبل از مرطوب کردن موها یا پس از آن به موهای خشک استفاده کنید.

آیا شما به تازگی موهای خود را تازه رنگ کرده اید، و به نظر عالی می رسد. اما می دانید که رنگ به مرور زمان محو و نارنجی می شود. از این رو، شما یک حرکت هوشمندانه انجام می دهید و یک تونر مو خریداری می کنید. با این حال، متوجه می شوید که آیا می توانید تونر را روی موهای خشک بمالید یا خیر؟

 

تونر مو آن رنگ های ناخوشایند نارنجی و زرد رنگ را روی موهای رنگ شده از بین می برد. همچنین هرگونه تغییر رنگ روی موهای سفید شده را متوقف می کند. تونرها همچنین از تارهای موی شما در برابر آسیب محافظت می کنند و سطح تخلخل مو را تنظیم می کنند. یک سوال متداول در مورد تونرها این است که آیا باید آنها را روی موهای خشک یا مرطوب استفاده کنید. با ما همراه باشید تا همه چیزهایی را که باید در مورد تونرهای مو و استفاده از آنها بدانید.

 

ماندگاری تونر مو چقدر است

اگر تونر را روی موهای خیس بزنم چه اتفاقی می افتد

 

هنگام استفاده از تونر، موهای شما باید کمی مرطوب باشد یا با حوله خشک شود. به طور دقیق، شما باید همیشه زمانی که موهای شما 70 درصد خشک شده است از تونر مو استفاده کنید.

 

اگر تونر را روی موهای مرطوب قرار دهید و موهای خیس یا کاملا خشک را نریزید، به نتایج بهتری دست خواهید یافت. موهای مرطوب متخلخل تر هستند، که به توزیع موثر تونر کمک می کند و آن را قادر می سازد تا به طور موثر عمل کند.

 

موهای خیس ممکن است تونر را رقیق کرده و بر ماندگاری تونر و رنگ آن تأثیر بگذارد. دلیل خوبی وجود دارد که توصیه می شود همیشه از تونر روی موهای خشک شده با حوله استفاده کنید. همه چیز به رنگ موهای شما برمی گردد وقتی که خیس و خشک است.

 

به عنوان مثال، اگر موهای شما بلوند است، ممکن است در صورت خیس بودن، زرد روشن شود. از طرف دیگر، وقتی موهای شما خشک است، بلوند ممکن است خنثی یا خشن به نظر برسد. اگر تونر را روی موهای بلوند مرطوب بمالید، ممکن است رنگ را بیش از حد از بین ببرد و نتیجه ممکن است صاف یا خاکستری به نظر برسد. برای حفظ اثر تونر روی موهای خود باید مراحلی را دنبال کنید.

 

نکاتی برای ماندگاری بیشتر تونر مو

تونر را روی موهای مرطوب استفاده کنم یا خشک

 

به طور معمول، اثرات تونر مو می تواند بین دو تا شش هفته باقی بماند. با این حال، این به نوع مو و وضعیت موهای شما نیز بستگی دارد. اگر موهای شما رنگ شده یا سفید شده است، ممکن است بتواند تونر را برای مدت کمتری نسبت به موهای سالم نگه دارد.

 

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تونر خود را برای مدت طولانی حفظ کنید.

 

 

استفاده از روسری برای محافظت از موها

از روسری برای محافظت از موهای خوشرنگ خود استفاده کنید

 

روتین شستشوی مو

طول عمر تونر مو بستگی به دفعات شستشوی موهایتان دارد. هرچه کمتر آن را بشویید، اثر تونر طولانی تر می شود. روال ایده آل این است که پس از استفاده از تونر، یک بار در هفته موهای خود را بشویید.

 

شامپوها

بلافاصله پس از استفاده از تونر به موهای خود از شامپو استفاده نکنید. ممکن است اثرات تونر را قبل از اینکه با موفقیت به موهای شما نفوذ کند، از بین ببرد. توصیه می شود قبل از استفاده از شامپو حداقل 48-72 ساعت صبر کنید.

 

شستشوی موها با آب سرد در این مدت به خوبی انجام می شود. همچنین از آب داغ اجتناب کنید زیرا ممکن است رنگدانه های تونر را بشوید. حتی پس از دوره انتظار، فقط از شامپوهای حرفه ای بنفش استفاده کنید تا از محو شدن زودتر تونر مو جلوگیری کنید.

 

توجه: شامپوی بنفش را بیش از سه تا پنج دقیقه در موهایتان نگذارید. اگر نیاز دارید موهای خود را بیش از یک بار در هفته تمیز کنید، شامپوی خشک را امتحان کنید.

 

نکته مهم

محصولات رنگ آمیزی بنفش برای بلوندها مناسب هستند زیرا بنفش رنگ زرد و نارنجی را از بین می برد، در حالی که محصولات رنگ آمیزی آبی برای افراد سبزه استفاده می شوند زیرا رنگدانه نارنجی را حذف می کند.

 

اثرات تونر به مدت طولانی مدت

ماندگاری تونر مو چقدر است

 

مراقبت تابستانی

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند به موهای تازه رنگ شده شما آسیب برساند. بعد از اینکه موهایتان را رنگ کردید، هنگام بیرون آمدن، موهایتان را با کلاه یا روسری بپوشانید. به هر قیمتی زمان خود را در استخرهای شنا و زیر نور مستقیم خورشید محدود کنید.

 

مدل مو

استفاده مکرر از ابزارهای حرارتی برای حالت دادن به موهایتان می تواند تاثیر تونر شما را ضعیف کند. از قرار دادن موهای خود در معرض تکنیک های حالت دهی که به حرارت زیاد و فشار زیاد نیاز دارند، خودداری کنید. با استفاده از روغن های آرگان، نارگیل، بادام و هسته انگور می توانید موهای خود را تغذیه و محافظت کنید.

 

توجه: انتخاب محصولات موی مناسب برای حفظ موهای سالم مهم است، به خصوص زمانی که در تلاش برای اصلاح اشتباهات رنگی و آسیب های ناشی از رنگ مو هستید. همچنین هنگام انتخاب محصولات و درمان ها، مهم است که طول موهای خود را در نظر بگیرید. اگر موهای خیلی بلندی دارید، ممکن است یک بطری کوچک تونر برای اصلاح رنگ موهای شما کافی نباشد.

 

ماندگاری تونر مو چقدر است

نکاتی برای ماندگاری بیشتر تونر مو

 

تونرهای مو به از بین بردن رنگ نارنجی از روی موهای شما کمک می کنند و آنها را صاف و براق می کنند. با این حال، شما باید در مراقبت از موهای رنگ شده خود کوشا باشید. زیرا ماندگاری اثر تونر به روتین مراقبت از موهای شما بستگی دارد. در حالی که می توانید نکاتی را که در مقاله مورد بحث قرار گرفته است را دنبال کنید.

 

- تونرهای مو، تغییر رنگ مو را مدیریت کرده و آسیب مو را به حداقل می رساند.

- استفاده از تونر زمانی که موهای شما ۷۰ درصد خشک است، حداکثر توزیع را تضمین می کند.

- استفاده از تونر روی موهای خیس ممکن است اثر و ماندگاری آن را کاهش دهد.

- بسته به نوع مو، اثر تونر می تواند بین دو تا شش هفته باقی بماند.

 

ماندگاری تونر مو چقدر است

 

 اگر تونر را روی موهای خشک بزنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر تونر را روی موهای خشک بزنید، به طور یکنواخت روی ساقه مو پخش نمی شود و موهای شما را کدر و تیره نشان می دهد.

 

 چه مدت تونر را روی موهای خشک باقی می گذارید؟

بستگی به رنگ مو و نتایج دلخواه شما دارد. به عنوان مثال، اگر موهای روشنی دارید، تونر می تواند در 10 دقیقه کار کند. با این حال، برای موهای تیره تر ممکن است تا 30 دقیقه طول بکشد.

 

اگر تونر را برای مدت طولانی روی پوست بگذارید چه اتفاقی می‌افتد؟

زمانی که تونرها برای مدت طولانی باقی بمانند، رنگدانه و تغذیه طبیعی موهای شما را از بین می برند و آن را کدر، بی روح و با سایه های ناخواسته آبی یا سبز می کنند.

 

ماندگاری تونر مو چقدر است

تونر مو، رنگ نارنجی اضافی را از موهای شما پاک می کند و آن را براق و صاف می کند. با این حال، گذاشتن تونر روی موهای خشک توصیه نمی شود زیرا باعث رسوب ناهموار تونر می شود. بنابراین، برای استفاده از تونر، موهای شما باید با حوله خشک یا کمی مرطوب باشد.

 

همچنین، استفاده از هر گونه درمان مو بر روی موهای خیس ممکن است باعث رقیق شدن آن شده و طول عمر آن را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین می تواند عمیق تر به تارها نفوذ کند. بنابراین، برای داشتن اثرات تونر طولانی مدت، موهای خود را کمتر بشویید، بلافاصله پس از استفاده از تونر از شامپو استفاده نکنید و از استفاده مکرر از ابزارهای حالت دهنده حرارتی برای حالت دادن به موهای خود اجتناب کنید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow