انواع ترکیب رنگ موی کرمپایه مناسب رنگ مو کرماکسیدان مناسب رنگ کرمترکیب رنگساژ کرمترکیب رنگ موی کرم کثیفرنگ موی کرم استخوانیترکیب کرم استخوانی با پایه دکلره 9ترکیب کرم استخوانی با پایه دکلره 8 تا 10

انواع ترکیب رنگ موی کرمپایه مناسب رنگ مو کرماکسیدان مناسب رنگ کرمترکیب رنگساژ کرمترکیب رنگ موی کرم کثیفرنگ موی کرم استخوانیترکیب کرم استخوانی با پایه دکلره 9ترکیب کرم استخوانی با پایه دکلره 8 تا 10
0
چگونه می توانید با رنگ موی کرم زیباتر و جوانتر به نظر برسید؟ ترکیب رنگ موی &...

چگونه می توانید با رنگ موی کرم زیباتر و جوانتر به نظر برسید؟


ترکیب رنگ موی کرم

 

رنگ مو کرم و رنگ مو استخوانی، جزء محبوب‌ترین رنگ‌های موی خانم‌های ایرانی است. این رنگ خاص، شامل طلایی یا زردی روشن نمی‌شود، و همچنین با رنگ نقره‌ای یا دودی نیز شبیه نیست. بنابراین، این رنگ می‌تواند در دسته‌ی رنگ‌های بژ خیلی روشن قرار گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر همراه بیتوته باشید.

با استفاده از دکلره 9 یا بالاتر، می توان رنگ موی مورد نظر را به دست آورد. البته برای رسیدن به این رنگ، نیاز به ترکیب رنگ‌های مختلف داریم. فرمول رنگ کرم استخوانی با دکلره را در ادامه آموزش خواهید دید. در صورت استفاده از دکلره 8، موها دارای زردی شدید خواهند بود. با امتحان فرمول مناسب، می‌توان به این زردی شدید پایان داد.

 

رنگ موی کرم کثیف

رنگ موی کرم

 

استفاده از اکسیدان در فرایند رنگ کردن مو، بر اساس دکلره و روشنی مورد نظر تعیین می‌شود. به عنوان مثال، برای موهای با دکلره بالا و رنگ با روشنی بالا (مانند پایه 8 به بالا)، از اکسیدان 6 درصد (نمره 1) و گاهی اوقات از اکسیدان 3 درصد (نمره 0.5) استفاده می‌شود. در دستور رنگ کردن موی استخوانی نیز، از اکسیدان 6 درصد استفاده خواهیم کرد.

 

رنگ موی کرم استخوانی

انواع ترکیب رنگ موی کرم

 

اگر موهای شما به پایه 8 یا 9 نرسیده باشد و می‌خواهید با مویی حتی در پایه 6 یا 7 کار را شروع کنید، باید ریسک زیادی را قبول کنید و احتمال موفقیت شما برای داشتن مشتقات رنگ مو کرم بسیار کم خواهد بود. با این حال، اگر به پایه 8 رسیده باشید، می‌توانید از این پایه شروع کرده و از رنگ مو کرم استفاده کنید.

 

رنگ موی کرم استخوانی با دکلره

انواع رنگ موی کرم

 

قبل از هر چیز، باید این را بیان کنیم که رنگ موی کرم کثیف در واقع یک ترکیب از رنگ‌های خنثی و گرم است که باعث به وجود آمدن یک رنگ موی خاص می‌شود. بهتر است بگوییم که این رنگ مو یک رنگ موی خاص نیست و می‌توان با ترکیب چند رنگ، آن را به دست آورد.

 

رنگ موی کرم استخوانی چه رنگی است

رنگ موی کرم با دکلره

 

ترکیب شماره اول

اگر به دنبال رنگ موی بلوند هستید و می‌خواهید از ترکیب کرمی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید، فرمول زیر گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

 

- رنگ ۸ بلوند بژ

- رنگ ۹ هایلایت نقره‌ای

- رنگ ۸ بلوند خاکستری

- رنگ ۸ بلوند دودی

- ۱٫۵ بند انگشت واریاسیون بنفش

 

ترکیب شماره دوم

این ترکیب رنگ برای موهایی که قبلاً دکلره شده‌اند، مناسب است. اگر به دنبال رنگ موی کاهی هستید و می‌خواهید آن را با رنگ بلوند روشن ترکیب کنید، می‌توانید از این ترکیب رنگ استفاده کنید.

 

- رنگ موی بلوند بژ شماره ۸ یا ۹

- رنگ مو بلوند دودی شماره ۸

- رنگ مو هایلایت شماره ۸

- رنگ مو بلوند خاکستری شماره ۹

- واریاسیون بنفش به اندازه ۱ بند انگشت

- اکسیدان ۶ درصد

 

ترکیب شماره سوم

رنگ موی کاهی به عنوان یک نوع از رنگ موی کرم کثیف شناخته می‌شود. با ترکیب آن با رنگ دودی، جذابیت فوق‌العاده بیشتری به رنگ مو اضافه می‌شود. برای به دست آوردن رنگ کرم کثیف و دودی، می‌توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

 

- رنگ c7 c6 بلوند تیره یا روشن

- رنگ موی بلوند بژ با شماره ۸

- واریاسیون دودی

- اکسیدان ۶ درصد

 

رنگ موي كرمي

رنگ موی کرم استخوانی با دکلره

 

برای رنگ کردن مو با این فرمول، ابتدا باید پایه مو را به 10 برسانید. سپس می‌توانید با استفاده از ترکیب رنگ موی زیر، شروع به رنگسازی موها کنید.

 

- رنگ مو طبیعی ۱۰ به مقدار ۶۰ میل

- رنگ دودی سوپر پلاتین ۱۲ به همان اندازه

- واریاسیون ۰۰۰ به اندازه ۴ سانت

- اکسیدان یک

 

رنگ مو کرم رنگ

رنگ موي كرمي

 

برای استفاده از این فرمول، لازم است ابتدا پایه موهای خود را به دکلره 9 برسانید. سپس می‌توانید با توجه به فرمول زیر، یک ترکیب رنگ جذاب کرمی و استخوانی را بر روی موهای خود اعمال کنید. این ترکیب رنگ باید برای مدت 30 تا 40 دقیقه روی موهای شما باقی بماند.

 

- نصف تیوپ از رنگ موی شماره 10.1

- نصف تیوپ از رنگ موی شماره 11

- 10 سانتی متر رنگ موی صفر

- اکسیدان 6 درصد

- ترکیب کرم استخوانی با پایه دکلره 10

 

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ جذاب دیگر برای موهای خود هستید، می‌توانید از رنگ موی کرم استخوانی با پایه 10 استفاده کنید. با توجه به اینکه این ترکیب رنگ برای موهایی که دکلره نشده‌اند، مناسب نیست.

 

- 60 میلی لیتر رنگ موی طبیعی شماره 10

- 60 میلی لیتر رنگ موی دودی پلاتین سوپر

- 4 سانتی متر واریاسیون سه صفر

- اکسیدان شماره 1

 

رنگ موي كرم

رنگ مو کرم رنگ

 

یکی از روش‌های ساده و میانبر برای رنگ کردن مو با رنگ موی کرم استخوانی با دکلره، استفاده از شامپوهای ضد زردی است. به طور کلی، برای رسیدن به رنگ موی کرم استخوانی با دکلره باید ابتدا پایه موهای خود را به 10 برسانید. اما اگر می‌خواهید با پایه موی 8 و 9 موهای خود را با این رنگ رنگ کنید، می‌توانید از شامپوهای ضد زردی استفاده کنید. این شامپو باید 1 تا 2 بار استفاده شود تا زردی موهای شما برطرف شود. سپس می‌توانید با استفاده از یک رنگ موی بژ شماره 8 و اکسیدان، می‌توانید موهای خود را رنگ کنید تا رنگ موی کرم استخوانی با دکلره به دست آورید.

 

برای این کار، ابتدا باید مطمئن شوید پایه موهای شما به ۱۰ رسیده است. اما اگر مایلید با پایه موی ۸ یا ۹ این رنگ را داشته باشید، می‌توانید از شامپوهای ضد زردی استفاده کنید. این شامپو باید ۱ تا ۲ بار مورد استفاده قرار گیرد تا زردی موهای شما کم شود. پس از آن، می‌توانید از رنگ موی بژ شماره ۸ و اکسیدان استفاده کنید تا موهای خود را رنگ کنید. سپس با ترکیب رنگ زیر، می‌توانید رنگ موی کرم استخوانی با دکلره روی موهای خودتان ایجاد کنید.

 

- بلوند بژ شماره 8

- بلوند دودی شماره 9

- هایلایت با رنگ نقره ای

- بلوند خاکستری شماره 8

- 5 بند انگشت واریاسیون بنفش

 

برای ترکیب رنگ‌هایی که ذکر شده‌اند، بهتر است از ترکیب مساوی آن‌ها استفاده کنید. با این حال، برای ایجاد یک ترکیب رنگ جذاب‌تر، می‌توانید بلوند بژ را با مقدار بیشتری اضافه کنید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow