پودر برنزه کننده نحوه استفاده از آنپودر برنزه کننده چیست؟برای استفاده از یک پودر برنزه کننده به چه ابزاری نیاز داریم؟نحوه استفاده از پودر برنز کنندهتفاوت پودر برنز کننده و کانتورسوالات متداول درباره پودر برنزه‌کننده 

پودر برنزه کننده نحوه استفاده از آنپودر برنزه کننده چیست؟برای استفاده از یک پودر برنزه کننده به چه ابزاری نیاز داریم؟نحوه استفاده از پودر برنز کنندهتفاوت پودر برنز کننده و کانتورسوالات متداول درباره پودر برنزه‌کننده 
0
پودر برنزه کننده چیست؟ نحوه استفاده از ان بهترین کرم پودر برنزه کننده   ا&#...

پودر برنزه کننده چیست؟ نحوه استفاده از ان


بهترین کرم پودر برنزه کننده

 

استفاده از برنزر یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد رنگ در پوست صورت است. علاوه بر فصل تابستان، در تمام فصول سال می‌تواند به پوست درخشندگی ببخشد. ممکن است برای شما که تازه با این محصول آشنا شده‌اید، سؤالات زیادی پیش آمده باشد. به عنوان مثال، چگونه باید از برنزر استفاده کنیم؟ در این مقاله بیتوته، قصد داریم به صورت مرحله به مرحله با استفاده از پودر برنزه کننده آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

از پودر برنزه کننده برای آرایش استفاده می‌شود و باعث درخشش و سلامت پوست می‌شود. در استفاده از این پودر، باید به این نکته توجه داشت که آن را روی قسمت‌هایی از صورت بمالید که به نور آفتاب مستقیم معرض هستند. هنگام خرید پودر برنزه کننده، بهتر است یک رنگ تیره‌تر از رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا آرایش شما مصنوعی به نظر نیاید.

 

بهترین پودر برنزه کننده

کرم پودر برنزه کننده

 

پودر برنزه کننده یکی از ابزارهای محبوب آرایشی است که به چهره‌ای گرم و دلپذیر کمک می‌کند و پوست را درخشان می‌کند. پودر برنزه کننده نوت با بافتی سبک و لطیف، ظاهری طبیعی و برنزه به پوست می‌بخشد و با ذرات درخشان خود پوست را درخشان می‌کند. همچنین، حضور ویتامین E در این محصول به عنوان قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده، به تغذیه پوست کمک کرده و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و پیری زودرس پوست را کاهش می‌دهد.

 

پودر برنزه کننده نوت با داشتن SPF15 از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول از مواد اولیه با کیفیت و با تایید متخصصان پوست تهیه شده است و با داشتن سه رنگ متنوع، هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. می‌توانید از پودر برنزه کننده نوت به عنوان رژگونه و کانتور نیز استفاده کنید و نواحی مختلف صورت را برنزه کرده و از درخشش آن لذت ببرید، از جمله استخوان گونه، قسمت وسط و کمی از حاشیه پیشانی و خط روی بینی. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده است و حجم آن ۲۰ گرم است.

 

پودر برنزه کننده چیست

پودر برنزه کننده

 

قبل از اینکه شروع کنید، این ابزار را برای استفاده از پودر برنزه کننده آماده کنید:

- یک کرم پودر یا پنکیک

- یک کانسیلر

- یک پودر تثبیت کننده آرایش

- چند عدد برس آرایشی مناسب

- یک پودر برنزه کننده با رنگ مناسب

- یک هایلایتر

- یک رژ گونه

 

پودر برنزه کننده صورت

 پودر برنزه کننده چیست

 

برای اینکه در میزان استفاده از یک پودر برنزه کننده افراط نکنید و آرایش صورت‌تان کاملا طبیعی و زیبا به نظر برسد، در ابتدا برس آرایشی را به آرامی روی پودر برنزه کننده بکشید، به برس ضربه‌ای بزنید تا میزان اضافی پودر از روی آن بریزد، سپس برس را روی پوست نقاطی از صورت که خواهیم گفت بکشید. پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود بزنید.

 

برای داشتن یک آرایش طبیعی و زیبا با استفاده از پودر برنزه کننده، بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

- با استفاده از یک برس آرایشی مخصوص برنزر، کمی پودر برنزه کننده را روی قسمت‌های فوقانی صورت خود مانند پوست شقیقه، استخوان گونه‌ها و خط رویش مو بزنید. 

 

- برای پخش کردن پودر برنزه کننده روی گونه‌ها و پوست شقیقه، با یک حرکت c شکل و با استفاده از برس آرایشی مخصوص، از روشی نرم و آرام استفاده کنید.

 

- برای داشتن آرایشی طبیعی‌تر و زیباتر، روی پوست فک خود کمی کنتراست ایجاد کنید.

 

- اگر قصد دارید روی خط بینی از پودر برنزه کننده استفاده کنید، میزان آن را کم نگه دارید تا به نظر طبیعی باشد.

 

- اگر پوست صورت شما خشک است، بهتر است از برنزر مایع استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود پوست پوسته پوسته شود و برنزر هم تکه تکه به نظر برسد. به جای آن، از یک محصول لایه‌برداری و کرم مرطوب کننده مناسب قبل از استفاده از پودر برنزه کننده استفاده کنید.

 

- برای داشتن یک آرایش بیشتر، می‌توانید از هایلایتر و رژ گونه نیز استفاده کنید. اما بهتر است از هایلایتر به میزان معقولی استفاده شود و فقط گونه‌ها را هایلایت کنید. همچنین، با ترکیب رنگ رژ گونه با پودر برنزه کننده، آرایش صورتتان را زیباتر و طبیعی‌تر نمایید.

 

- در مرحله آخر، کمی هایلایتر و رژ گونه بزنید. درست است که استفاده از یک هایلایتر، به صورت شما بُعد می‌دهد، اما یادتان باشد که نباید بیش از حد از یک هایلایتر روی پوست صورت خود استفاده کنید. بهتر است که با استفاده از یک هایلایتر (که خیلی هم براق نیست) فقط گونه‌های خود را هایلایت کنید.

 

- برای اینکه آرایش صورتتان زیباتر دیده شود، در آخر کمی رژ گونه روی برجستگی گونه‌های خود بزنید و رنگ آن را با رنگ پودر برنزه کننده ترکیب کنید.

 

پودر برنزه کننده آرایش

شیوه استفاده از پودر برنزه کننده

 

وسایل آرایشی مانند پودر برنزه کننده و کانتور، می‌توانند شکل چهره را تغییر داده و آرایش را زیباتر نمایند. اما برخی افراد ممکن است تفاوت این دو را با یکدیگر ندانند. در اینجا به معرفی تفاوت پودر برنز کننده و کانتور می‌پردازیم.

 

برای آشنایی با تفاوت پودر برنز کننده و کانتور لازم است هر یک از این موارد را بشناسید:

 

تفاوت پودر برنز کننده و کانتور: پودر برنزه کننده چیست؟

متخصصان زیادی معتقدند که تعرض دائمی به نور خورشید می‌تواند به پوست صدمه بزند و به همین دلیل به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب تأکید می‌کنند. با این حال، برخی از افراد بدون توجه به این مسئله، از روغن‌های برنزه‌کننده برای دریافت رنگ برنزه روی پوستشان استفاده می‌کنند و زیر نور آفتاب دراز می‌کشند. با این حال، روش‌های بهتر و کمتر آسیب‌رسان به پوست نیز وجود دارد و یکی از این روش‌ها استفاده از پودر برنزه‌کننده است.

 

پودر برنزه‌کننده، با ایجاد رنگ موقت، رنگ پوست را به آنچه که افراد دوست دارند تغییر می‌دهد. این پودرها، با رنگ قهوه‌ای گرم تن‌رنگی به پوست می‌بخشند و آن را براق و شاین می‌کنند.

 

برای استفاده از پودر برنزه‌کننده، قسمتی از صورت خود را که در آفتاب اولین بار رنگ می‌گیرد، انتخاب کنید و با استفاده از برس آرایشی، پودر را بر روی گونه‌ها، بینی و چانه خود بکشید. سپس از ریشه موهای یک طرف صورت خود شروع کنید و به سمت گونه حرکت کنید. سپس به سمت پل بینی بروید و برس را به سمت گونه دیگر و سپس به سمت ریشه موهای سمت دیگر صورت خود بکشید. برای یکسان‌سازی رنگ پوست صورت با گردن، می‌توانید مقداری پودر برنزه‌کننده را به گردن خود نیز بزنید.

 

با استفاده از پودر برنزه‌کننده، می‌توانید به راحتی رنگ پوست خود را به آنچه که دوست دارید تغییر دهید، در حالی که پوست خود را از آسیب‌های ناشی از تعرض به نور خورشید حفظ می‌کنید.

 

پودر برنز

پودر برنزه کننده آرایشی

 

چگونه با توجه به رنگ پوست یک پودر برنزه کننده مناسب انتخاب کنیم؟

برای پوست‌هایی با رنگ گرم تناژ رنگی طلایی و قهوه‌ای مناسب است و اگر پوست تناژ زرد دارد، برنزر گرم و هلویی استفاده شود. برای کسانی که پوست سرد یا خنثی دارند، پیشنهاد می‌شود برنزری استفاده کنند که رنگ آن یک تا دو درجه از رنگ طبیعی پوست‌شان تیره‌تر است.

 

آیا می‌توانیم از یک پودر برنزه کننده به جای رژ گونه استفاده کنیم؟

خیر. استفاده از یک پودر برنزه کننده و یک رژ گونه، دو هدف و دو نتیجه متفاوت دارد. با این حال، ترکیب کردن این دو محصول آرایشی با هم، ایده بسیار خوبی است. رژ گونه به پوست صورت شما کمی رنگ می‌دهد، در صورتی که برنزر باعث می‌شود که پوست صورت شما به زیبایی بدرخشد.

 

بهتر است که پودر برنزه کننده را قبل از کرم پودر و پنکیک روی پوست صورت خود بزنیم، یا بعد از آن؟

قانون کلی در مورد ترتیب استفاده از لوازم آرایشی این است: اول کرم پودر و یا پنکیک، سپس پودر برنزه کننده، و در نهایت هایلایتر.

 

پودر برنزه کننده در کدام نواحی صورت می‌بایست استفاده شود؟

از این پودر باید استخوان گونه، قسمت وسط و کمی از حاشیه پیشانی و خط روی بینی استفاده شود. زیاده روی در استفاده از برنزه کننده از زیبایی آرایش شما می‌کاهد.

 

کدام رنگ برنزر برای کدام رنگ پوست مناسب است؟

اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بهتر است که یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی طلایی و قهوه‌ای استفاده کنید. از طرفی دیگر، اگر تناژ رنگ پوست شما سرد و یا خنثی است، بهتر است از برنزری استفاده کنید که رنگ آن بیشتر از دو درجه از رنگ طبیعی پوست صورت خودتان تیره‌تر نباشد. اگر هم تناژ رنگ پوست شما زرد است، بهتر است که از یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی گرم و هلویی استفاده کنید که رنگ زمینه آن قهوه‌ای روشن باشد. 

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow